streda, 20. januára 2016

1,2,3 štart !

obrz.1

Za posledný rok sa neuveriteľne veľa toho stalo. Naučila som sa nové veci o sebe a o ďaších ľuďoch v mojom veku, hlavne o dievčatách, ktoré sú mamičky ♥. Veľmi mi to zmenilo pohľad na tento svet. Musím povedať, že s jednou babou s ktorou sme sa spoznali cez moju bývalu spolužiačku, si píšeme na nete už rok a zajtra sa máme stretnúť konečne na živo, pretože bývame od seba dosť ďaleko, píšem to tu akokeby som šla na nejaké rande :D , ale nie ja sa len teším pretože v mojom okolí mám možno len 2 také kamarátky s ktorými sa stretávam (nerátam net- Modrého koníka)  a som v kontakte aj s mojimi kamarátkami, ale už to nie je také ako bývalo pre tým. Majú úplne iný život ako ja. Neviem prečo, ale čím menej mi chýba ten starý svet plného alkoholu, drôg a párty. Pred nedávnom som bola vonku (asi tak pred pol rokom ) a dala som si len jedného radlera, cítila som sa medzi nimi tak divne uzavreto, ako keby som tam vôbec nemala čo robiť popri tom ich poznám hrozne dlho, ale ako keby som nezapadala do ich sveta a nerozumela, celý čas som len myslela na moju Ell, čo asi tak robí doma s Patrikom, že či im chýbam, aj tak som potom skôr odišla. Iné je keď vypnem s mojom priateľom len my dvojka, čo je sem tam ako keby s mojimi priateľmi.
Po tom všetkom som si uvedomila, že som silnejší človek ako pred tým. Myslím pred tým, kým som nemala svoju dcérku a chodila som si užívať život s mojimi priateľmi. Viem, že média dávajú zlé meno mladým rodičom, ale poviem vám s polovice viac ako z polovice nemajú vôbec pravdu, pretože vidím dosť veľa mladých rodičov, či už v skutočnom svete, alebo vo virtuálnom a sú to skoro takí istí rodičia ako tí starší. Som hrdá na to, že som mladá matka a stále budem príkladom pre mladé matky, že sa to zvládnuť dá. Moja cesta k úspechu nebude ľahká, ale ja som ohodlaná ísť cez všetko plniť si svoje sny a ciele, tak aby som bola šťastná. Stať sa matkou ma viedlo k veľa úžasným veciam. Ako niektorí ľudia vidia u mladých rodičov zabijak ja vidím motiváciu. Bez Ellis Vivien by som nebola to, čo som dnes, tak by som zrejme upadala do alkoholických spoločností plných nekalích vecí. Hlavne chcem dokázať, že nezničila mi život. Áno je to každodenný boj, ale stojí za to.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥