streda, 20. januára 2016

adios augusto!

#Mesiac August 

  • prázdninovala som u mojej sesterky v Leviciach, v horúcich letných dňoch sme si užívali vodu v bazéne, večerné prechádzky pri Hrone a vychutnávajne si pifka na terase
  • super Čínsky večer - Patrik došiel z druhej strany pologule a prezentoval nám fotky, urobil čínsku večeru, popíjali sme čínsky alkohol - Bajdžo(neviem to prirovnať ku žiadneme nášmu alkoholu, má tu svoju špecifickú sladkú chuť), najviac ma potešil darčekom, ktorý mi priniesol a to malú čínsku pandičku (milujem pandy)
  • musela som si škrtnúť ďalší cieľ splnení cez prázdniny a to je turistika-hory, boli sme vo Vysokých Tatrách na túre (Zbojnícka chata), akurát vtedy keď padali perzeidy, len tak sme si ľahli večer pod oblohu plných hviezd a pozorovali smu ju, pri tom nás sledovali kamzíci v takej blízkosti v akej som ich ešte nevidela, počasie nám prialo, aj nás opálilo
PicMonkey Collage2

  • UPRISING REGGAE FESTIVAL 2015 --->Zlaté Piesky: môžem povedať ten kto milujem dnb, reggae tak určite tam choďte!, neviem ani opísať ako nám super bolo, všetci boli milí, priateľskí, všade vládla láska a mier, proste tam som sa cítila medzi svojimi, doniesla som si aj 2 dredy, tento festival trval 2dni, bola som už aj na iných festivaloch ako je napr. Dohoda ale toto sa s tým nedá porovnať ! Tá atmosféra tí ľudia proste KRÁSA, najviac sa mi páčili Dope D.O.D, Panda Dub, Anthony B, bol tam aj Hip-Hop objavil sa tam Onyx a zo slovenských interprétov Boy Wonder, Supa alebo Bekim (on mal inak veľmi dobrú šou, krásne texty pesničiek má hlavne, obdivujem tohto chalana, že sa nevzdal a ide si za svojím snom !) moja najväčšia láska Matisyahu, pri ktorej mi až teraz naskakujú zimomriavku stáli sme rovno v strede a spievali sme všetci s ním jeho nádherné pesničky --> KLIK , ♥♥♥
PicMonkey Collage3

  • ukončili sme August nádherným výletom na Dedinky, je to pekné miesto, kde sa nachádza priehrada a môžete sa tam okúpať, člnkovať alebo kto má rád turistiku aj tam sa nájde kopu cestičiek na vrchol :)
PicMonkey Collage34

  • začala som sa pomaly ale napolno učiť španielčinu (veľmi sa mi páči tento jazyk) na známej appke Duolingo --> na tomto sa môžete naučiť hocijaký jazyk napr. Nemčinu, Taliančinu, Čínštinu .... učíte sa pomocou obrázkou, počúvania a písania, odporúčam túto aplikáciu si stiahnuť, keď sa chcete venovať cudziemu jazyku,
  • Eko-Bio: ste aj vy? Musím sa pochváliť kúpila som si na festivale Eko kefku na zuby- je z dreva a má jemné štetinky neverili by ste ako sa super s tým čistia zuby, :-D , všimla som si, že čoraz častejšie sa u nás nachádzajú Bio obchody, čo ma veľmi teší, mali tam super zľavy tam som tam kúpila kašičku, chrumky a jogurty hlavne pre ellis, sem tam keď idem do DM tak tam si kúpime aj my nejaké tie Bio cestovinky, oplatí sa do toho investovať, zdravie máme len jedno :)
Užívajte si každú sukundu svojho života, neseďte pred telkou a hlavne sa nenuďte doma, oddychovať budete na dôchodku a budete mať aspoň na čo spomínať, odporučila by som založiť si nejaký Diár a zaznačovať si veci kde ste boli, čo ste robili len tak cez polmčky(mne sa nechce vypisovať preto to tak robím), alebo po novom som môjmu priateľovi teda nám do budúcna kúpila cestovateľský denník cez známu stránku ZOOT, tam si tiež zapisujete, kde ste boli čo ste tam videli.. a odfarbíte si miesto, sú tam všetky svetadiely. Veľmi ma baví písať tému " čo sa udialo cez tento mesiac " pretože až tu vidím koľko som toho stihla alebo nestihla. Hlavne nesmúťte, prídu ešte lepšie a krajšie chvíle !

A čo vy ako ste prázdninovali? rada si prečítam čo ste robili, kde ste boli :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥