streda, 20. januára 2016

blogovanie

Rozhodla som sa napísať článok, ktorý som nemala v pláne napísať. No inšpirovali ma k tomu vety s ktorými sa stretávam na sociálnej sieti ale aj na veľa blogoch: ,,Idem si založiť blog, len neviem o čom písať...prosím poraďte..." , ,,Neviem už o čom mám písať...." Nie žeby som bola nejaká úspešná blogerka vo svete no jedno viem, že treba vedieť o čom chceme písať. Ak nevieš tak ti je zbytočné zakladať blog, lebo tvoje články nebudú mať úroveň, áno aj takéto blogy existujú, ale tie rýchlo vypnem. Poviem si v hlave:,,Veď každý nejako musí začať":( Samozrejme treba aj poradiť a pomôcť, ale tieto vety má vážne rozháďžu !!
UPOZORŇUJEM, že tento článok je písaný o veciach, ktoré sa mne napáčia na blogu a chcem sa s vami o to podeliť s vami, ale ak sa pustíš do čítania tohto článku, neže sa na mňa urazíš! Ale musela som to sem napísať ♥ 100 ľudí 100 chutí. Dobrú chuť!



  1. Pozývam ťa na GW, poď na môj blog, sleduj môj blog , ak budeš sledovať aj môj instagram a fb tak máš väčšiu šancu vyhrať.  O čo ti ide blogerka? O to aby som sledovala tvoj život na insta, alebo sledovala tvoj blog len preto lebo chceš čo najviac čitateľov, pre tvoj dobrý pocit a komentáre? Nevidela som ešte také GW, ktoré nie je bez týchto podmienok, samozrejme treba nejakú reklamu začinajúcemu blogu, ale uskutočňovať to pre tvoj dobrý virtuálny pocit? Mám zopár blogov, ktoré pravidelne čítam, komentujem, pretože majú svoju úroveň a rada si prečítam niečo zaujímavé a nové.
  2. Hudba na blogoch a iné somarinky- mám zapnutú v pozadí hudbu a naraz mi začne niečo druhé hrať, pozerám čo to. No jasné na blogu má niekto hudbu. Ak má blogerka nastavenú hudbu tak, že s ju môžem pustiť tak to je v pohode, ale keď mi hneď na začiatku začne hulakať hudba tak toto nie. Ďalšie rušivé efekty sú rôzne somarinky, ktoré sa pohybujú po obrazovke, vtedy moje oči smerujú na ne a nie na článok, ktorý som si chcela prečítať.
  3. Fotky, fotky, fotky - články s profesionálnymi fotkami, umeleckými alebo nejakým fakt Fashion oblečení tak toto môžem, ale fotky, ktoré sú len čisto o ničom odfotené na snapchate a nekvalitne a celý článok je len o fotkách žiaden text, tak ako sorry čo mi mal dať tento článok? Asi to že musím častejšie fotiť na snapchate. :-D
  4. WISHlist - neviem, ale ja v tom vôbec nevidím význam v týchto článkoch na túto tému, fajn sú to fjné vecičky ale predsa všetci vieme čo máme radi a čo je práve v môde :D
  5. Neviem o čom písať - toto som už spomínala hneď na začiatku, NEZNÁŠAM túto vetu, veď keď nemám nápad tak hľadám inšpiráciu, pomáham si ako sa dá a nie sa sťažovať a vypisovať tu také bludy, to ma hneď odradí, pretože ja od blogerky očakávam dobre a kvalitné články. Tých beauty a  fashion blogov je hrozne veľa. Ale takých cestovateľských je napríklad málo. Ja mám rada také iné blogy, ktoré sa zaoberajú zaujímavými témami, nejaký ten fajný receptík, cestovanie a samozrejme mamičkovské blogy.
  6. Málo textu - všimla som si na niektorých blogov, ktoré si pozerám, tak začnú písať nejakú zaujímavú tému a naraz KONIEC. (za horami dolami - Konec) tzv. píšeš o niečom tak sa neboj rozpísať, neboj sa používať viacej slov.
  7. GRAMATIKA - nie sme slovenčinári, aby sme všetci písali na jednotku aj ja keď si čítam niektoré staré príspevky tak mám tam nejaké maličké preklepy, ale keď píšem blog, tak kontrolujem aj to či mám to správne napísané. No ale čo mi najviac vadí je striedanie malých a veľkých písmenkov hlavne u tých 13-ročných dievčat (nie všetky) žiadna úprava textu všetko porozhadzované a na konci cmuQ. Tak DoBRe MOjqo, BLogUj SI ĎAlej A zíSKAŠ VEľKu POPuLArITU:*
Tak to je všetko , prajem pekný zvyšok večera! ♥

6 komentárov:

  1. Tak najviac ma u teba zaujal asi tento článok, som rada, že sa konečne s niekým zhodnem v tých wishlistoch. :D Akože niekto ich dokáže spracovať aj celkom zaujímavo, ale väčšinou mám pocit, akoby skoro všetky tie wishlisty boli skoro rovnaké... Všade nájdeš dajaký sveter, rifle, len v iných farbách. :D
    Bože ten posledný bod, ja som ešte na základke písala W miesto V, a X namiesto CH a tak som aj písala články... škoda že som ich zmazala, rada by som si to teraz pozrela. :D :D
    K tej 6-tke... tiež ma to naštvalo, keď skoro celý článok sa píše, že o čom bude... a tá pointa je len niekde na konci, v pár vetách. :D
    Hudba na blogoch je dosť zlá vec, lebo väčšinou sa to nikomu netrafí do vkusu a keď aj, tak je to moc nahlas.
    Aj ten 5. bod... ok, ak je to napísané len tak pomimo, ale celý článok o tom zakladať, to nieee...
    Inak máš tu zaujímavé rozhovory a zaujal ma aj ten projekt opúšťame systém :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada že sa ti tento článok páčil :D
      budem rada ak ho navštíviš ! ♥

      Odstrániť
  2. chtěla jsem si dát na blog jako hudbu Zvuky lesa. Myslíte, že je to blbý?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ak najdes zvuky lesa tak potom napíš mi link na tvoj blog to by som si vypocula :D

      Odstrániť
  3. Právě dnes jsem narazila na první GW, která žádnou takovou podmínku nemá a ještě ke všemu se jedná o 8 velmi originálních, krásných a zaručeně drahých výher. A co je úkolem? Jen a pouze napsat, bez čeho nemůžeme žít. :)
    Na gramatiku jsem docela pes. Nevadí mi drobné chyby, občas to každému ujede, ale chyba v každé větě? Brrr...
    Wishlist jsem napsala jeden a upřímně uvažuju o dalším a to na téma knihy a pak výtvarné potřeby :D

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to by som si rada pozrela ten blog ;-) ak mozes posli mo link ! :D

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥