streda, 20. januára 2016

♥ Tea & KeepCup ♥

Dnešný jesenný článok bude venovaný len čajíkom, ktoré teraz v tomto období pijem a mám rada. Teraz, keď je takéto smutné a upršané počasie, tak najlepšie je sa skryť pod deku a piť horúci čaj. Tak chcem sa s vami podeliť. Ide mi už na nervy to počasie, nemám rada jeseň a ani ju nebudem mať rada, teším sa na zimu, kedy to konečne prejde, chýba mi leto aj kvôli počasiu ale hlavne kvôli zážitkom.
"Pijeme čaj, abychom zapomněli na rámus tohoto světa."
Tchien I-cheng
  • MASALA CHAI - KORENISTÝ ČIERNY ČAJ

Je to národný nápoj Indie. V Indii je známi pod názvom YOGY. U nás sa môžeme s týmto čajom stretnúť v čajovniach. Je to silný čaj a má mnoho liečivých účinkov, ktorý nám napríklad pomôže prekonať koniec zimy a pri pravidelnom pití nám pomáha posilniť imunitu. Používa sa tento čajík namiesto kávy - dodáva energiu a je zdravší ako šálok kávy.
PRÍPRAVA: pre prípravu YOGY cca 0.5
  1. 6 ČL, cca 15g korenia, 2 PL variť v 0.3l vody 5m
  2. Pridať 1 polievkovú lyžicu čaju a doliať 0.2l mlieka
  3. Priviesť znovu k varu (musí sa farba zmeniť)
  4. Precediť cez sítko
  5. DOsladiť podľa chuti.
PicMonkey Collage

  • MATE

Už v predchádzajúcich článkov som spomínala tento nápoj, môže sa podávať ako horúci nápoj, ale pochutiť si môžete aj na studenom nápoji v lete ♥ Tento čajík je môj najobľubenejší. V obchodoch s čajmi máte rôzne kategórie z ktorých si môžete kúpiť, teraz keď začalo moje študijné obdobie a potrebujem veľa energie a rozumu tak som si kúpila IQ. Potom je aj energy a rôzne iné. Pripravuje sa klasicky ako zalievaný čaj, len si ho dáte do tých malých gluľočok, aby sa vám lepšie pilo a neboli tam tie lístočky. Inak Mate je posvätná rastlina Južnej Ameriky, rastie až do výšky 15m. Indiáni používali Mate ako imunostimulátor, posilňovač nervového systému a pre čistenie krvi.
Zloženie: list Cezmíny paraguajskej (Mate - min.72 , 2 %), list Ginka dvojlaločného, kúsky Paulínia nápojná (guarana), juhoamerického ovocia Guavy, pomarančovej kôry, kvety pomarančovníka, kvet Slezu a aróma
#Hlavné účinky:
  • upravuje trávenie a chuť do jedla,
  • pomáha pri zápchach,
  • znižuje príznaky alergických reakcii – senná nádcha,
  • zvyšuje a posilňuje imunitu,
  • urýchľuje dobu liečby,
  • ukľudňuje nervový systém,
  • zlepšuje spánok,
PicMonkey 5

  • KEEP CUP

Toto nie je čajík, ale pre nedávnom mi došla taká dajme tomu hrnčeková termoska, ktorú som si objednala zo ZOOT. (Majú tam inak super veci, objednala som aj priateľovi cestovateľský denník, alebo ešte pre seba diár, je síce drahšie, ale ak si našetríte, tak sa to oplatí, lebo kvalita tam je.)
#Čo je to KeepCup?
Počuli ste už tento názov? Zamysleli ste sa niekedy nad ním, len tak som si dala do googlu KeepCup, že niečo možno sa dočítam a dozvedela som sa, že čo sa stane s pohárikmi ,,take away,, / (káva do ruky) ? Každodenné nahradenie jednorázového pohára, eko-pohára KeepCup pomáhame zamedziť vzniku veĺkého množstva zbytočného odpadu. (vznik 4.5 miliónového tonu odpadu, 54 miliónov zoťatých stromov)
#Ekopoháre KeepCup:
velkosti-300x127

  • používatelia KeepCup zamedzili vzniku 30 000 ton odpadu z jednorázových pohárov
  • príjemne sa z neho pije, či už s vrchnákom alebo bez neho
  • zmestí sa do držiaka na nápoje v aute alebo na bicykli
  • je termo – udrží kávu teplú o 20 – 30 minút dlhšie ako bežný jednorázový pohár
  • KeepCup v porovnaní s jednorázovým pohárom (vrátane kávy) redukuje znečistenie o 92 – 99%

A VY AKÉ ČAJE MÁTE RADI ? NAVŠTEVUJETE AJ ČAJOVNE? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥