streda, 20. januára 2016

christmas time + scrapbook




Tento SCRB mal byť pôvodne pre Patrika ako vianočný darček, ale našiel ho oveľa skôr ako sa predpokladalo. Tak som sa rozhodla, že z toho urobím rodinný album, ktorý si potom vezmeme do spoločného bytu a tak za 10 rokov budeme spomínať, kde sme boli, čo sme robili.  Sú rôzne stránky, kde kúpite potrebný materiál napr. nálepky, lepky... No ja som si samotný album dala podľa vlastných predstáv urobiť u jednej mamičky, na známej stránke pre mamičky. Vnútro som si doplnila podľa svojej fantázie.
Mali ste pravdu, čím bližšie sú Vianoce tak tým viacej sa teším na Vianoce, hlavne kvôli Ell akú ma radosť ♥ A viete čo ? Opäť začnem veriť na Ježiška, že nemusím nič kupovať a budem sa spoliehať, že ježiško príde :D , lebo ja nemám nič kupené/vyrobené(akurát pre Patrika, ale ten už má mesiac zabalený darček). Aspoň že ten stromček nám pekne svieti doma v obývačke. Len ešte jediná vec chýba a to je sneh. Samozrejme napadá tak ako skoro každý rok na rusnacké sviatky.


SCRAPBOOKING

IMG_5831
IMG_5833
Počuli ste už o tom?  Scrapbooking je spôsob uchovávania rodinných alebo osobných spomienok vo forme fotoalbumov, ktoré okrem fotografií obsahujú mnoho dekorácií a písaného textu. Veľmi sa mi páči čaro fotografie, pretože technika ide dopredu a fotky si ukladáme do PC. No mne sa stále páčia fotoalbumy, tie také modernejšie, ktoré sú vyrobené vlastnoručne a môžete si to podľa vlastnej fantázie dokresliť/dolepiť/domaľovať. Scrapbooking je aj jedným zo spôsobov, ako prejaviť svoju kreatívnu stránku osobnosti. 
Páči sa vám Scrapbooking? Vy už darčeky máte kupené?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥