streda, 20. januára 2016

čo je život?

Nie preto, že by som bola arogantná, ale jednoducho som už v živote dosiahla bod, kedy nemienim mrhať časom na niečo, čo mi robí zle alebo ma vytáča. Už nemám trpezlivosť s cynizmom, prehnanou kritikou a požiadavkami hocijakého druhu. Stratila som chuť ulahodiť tým, čo ma nemajú radi, milovať tých, čo nemilujú mňa, a usmievať sa na tých, čo sa nemienia usmiať na mňa. Už ani minútku neminiem na tých, čo klamú alebo sa snažia manipulovať. Rozhodla som sa netolerovať pretvárku, pokrytectvo, nečestnosť a lacné lichôtky. Netolerujem selektívnu úžasnosť ani akademickú aroganciu. Neprispôsobujem sa ani ľudovým klebetám. Nenávidím konflikty a porovnávanie. Verím v svet protikladov a preto sa vyhýbam ľuďom s tvrdou, neústupčivou osobnosťou. U priateľov nemám rada nelojálnosť a zradu. Nevychádzam s tými, ktorí nevedia pochváliť alebo povzbudiť. Nafukovanie ma nudí a mám problém akceptovať tých, čo nemajú radi zvieratá. A navyše nemám trpezlivosť s tými, čo si ju nezaslúžia.” Meryl Streep
large (1)

Zaujal ma tento výrok tejto herečky MS, aj keď ju namám rada ako herečku, ale hrozne peknú myšlienku povedala, možno ste ju už počuli možno nie. Vystihla to len jedným nádychom presne čo mala na to aj povedala načo sa stotožňovať s ľuďmi, ktorý nám o to nestoja. Bodka klik enter, nič iné nemať v hlave, načo sa budeme niekomu pchať do života, kto nás nechce a nepotrebuje. Žijeme v takej zlej dobe, že každý nám len závidí a ubližuje ,všetko robia pre to aby nám bolo zle. Takýto ľudia nemajú,
čo robiť v našom živote.Niekedy však nevieme, že veci, ktoré robí sú správne alebo nie, čo je správne či to alebo to, kedy sa dozvieme správnu odpoveď? čo keď práve táto cesta je správna, kto nám v tom poradí, toľko mysšlienok v hlave a vôbec nevieš čo je správne, škoda. Máme toľko ciest na výber a my si vyberieme. ktorá je pre nás najlepšia alebo sa nám zdá najjednoduchšia. Niekedy sa ocitneme v patovej situácií, (mŕtvy bod , kde už nevieme ako ďalej) A čo v takomto prípade? Nevieme ani my sami, áno presne to je ten život, Plno otázok na ktoré neviem v danej chvíli odpovedať. A presne  ŽIVOT nám to prináša. Prečo sa máme hrať na niečo čo vôbec nie sme.? Zmeniť sa je ľahké, len či to tak ostane. Málo ľudí vidí v nás to dobré, vidia len to zlé, všetko čo bolo dobre otočia proti vám , majú aj oni pravdu ale aj vy, je to také ťažké a na zamyslenie. Ako sa prezentovať ? Ukázať pravú tvár alebo falošnú masku nasadiť a pretvarovať sa na niečo, čo vôbec nie sme ? je to len na vás ako sa budete prezentovať len či to potom nebudeš ľutovať.
large (2)

Venujem sa blogovaniu, pretože má to baví, viedol ma k tomu hlavne môj priateľ, čitateľom chcem hlavne ukázať akým smerom by sa mali uberať čo je vo svete dôležité, čo si veľakrát ani neuveomujeme. Nechcem vámm klásť kaleráby do hlavy, berte to v takom dobre slova zmysle. Lebo život je o úplne iných veciach ako o znákach v škole, či si dám na raňajky nutellu alebo muslli :D . Nepatrím medzi také blogerky, ktoré uverejňujú na blog svoje jedla, oblečenia a podobným veciam. Neodcudzujem ani také bloggerky veď každý píše o tom, čo ho baví. Ja tu uverejňujem svoje myšlianky a pocity. Je to super, že mám toľko čitateĺov a vidím čoraz častejšie články na blogu, ktoré sa venujú podobným témam ako sú moje a úprimne teší ma to. Sme v takom virtuálnom svete a je len na nás čo dáme do sveta, čo ponúkneme svetu, či im pomôžeme v móde, oblečení, rozmýšľaní a v iných veciach. Aj ja som si z nejakého článku zobrala nejaký nápad a použila som ho aj vo svojom živote. ďalej sa mi neskutočne páčia myšlienky DIY. - DO IT YOURSELF. Nie len raz som sa takýmito vecičkami inšpirovala. Jedna z veci ktoré stíham je aj blogovanie. Chcela by som konečne spojazdniž moju hru gitare, toto je mojim cieľom do leta. Popri materskej DOVOLENKE ( tento názov musel vymysliet muž ktorý nemal nikdy na starosti deti) stíham sem tam behanie a jógu. Jóga je veľmi dobrá na uvolnenie a na sviežu myseľ a ducha :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥