streda, 20. januára 2016

čo som sa naučila na MD?

FullSizeRender (1)

Keby ste videli moju izbu v akom je stave všetky veci sú na stole, aj keď si urobím poriadok tak to nevydrží ani jeden deň,
na čo to mám robiť?Na to aký som bola
bordelártak teraz mi to ide von krkom keď vidím okolo seba neporiadok, prišlo to tak nečakane z času na čas :-D, zásuvky sú zaistené detskými poistkami , len keď chodíme po návštevách je to trošku zložité dávať na ňu pozor pri každom jej pohybe čo si zoberie do rúk. Keď počuje psíka hneď sa za ním obzrie a neskutočnú radosť. Takže v našom byte je všetko pospratované z dolných poličiek a z nášho bytu sa stalo skladisko :-D ♥
FullSizeRender

Všetko dookola to isté deň za dňom, teším sa keď príde do tohto dňa nejaká zmena - výlet, dovolenka, návšteva, prechádzka meditácia, behanie ....  neviete si predstaviť aký to je super pocit keď aspoň na jednu dve hodinky si oddýchnete z tohto stereotypu, ale nevymenila by som ju za nič na svete ♥ :-D
IMG_3618
Toto milujem takéto situácie, keď je len 12 a ja ešte nič nemám spravené len čumím na jedného človeka, ktorý má neskutočne veľa energie, chodí hore dole, len aby nespadol. Sto krát upratám miesto a o sekundu je to tak ako bolo...
11816998_512156982273651_6304931736140319791_n
♥ Ako sa dajú užívať v tomto počasí dni ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥