streda, 20. januára 2016

ďakujem

Teraz poslednú dobu mám veľmi dobré ohlasy na moje články, som rada, že mám vás čitateľov. ktorým sa páčia moje prspevky, články alebo fotografie. Od kedy som na wordpress tak mám oveľa väčšie úspechy ako na blogspote, neviem či to bude tými článkami alebo samotnou stránkou WP :) - (nič ptori blogspotu. ;) )  nečakala som že to bude mať takú pozitívnu úspešnú zmenu. Chcem sa vám za to poďakovať, za ponuky spolupráce, ktoré mi chodia, ( viď reklamu dole na pravo :) ) plánujem aj ja spoluprácu s inými blogmi lenže nemám teraz toľko času akoby som chcela, samozrejme je tu rodina ktorej sa musím venovať, moja dcérka, domácnosť a na týždeň mi začína opäť škola :(  , pokúsim sa nejako vygenerovať čas a nájsť si tú hodinku dve čisto len na blog a nič iné om zvedavá či sa mi to podarí :D plánujem cez víkend natočiť videjko, dúfam, že sa mi to podarí, :) ale o tom potom ....
large


04,06,2015 - Vonku síce nesvietilo slniečko, ale my sa sa predsa vybrali na výletik do Vysokých Tatier, na Solisko(presnejšie chata pod soliskom). Presnejšie - SNV - ŠTRBA - ŠTRBSKÉ PLESO - CHATA POD SOLISKOM  /1840m.n.m/ vyrazili sme ráno o pol deviatej a prišli sme o šiestej poobede, išli sme vlakom keď sú už zadarmo a Ell má tak isto zadarmo, no tak sme ušetrili veľa euríčiek a radšj sme si kúpili hore v cieli na chate pivčo s buchtami :D  Milujeeem turistiku a hory, ale toto čo sa deje v tých tatrách tak koniec tak ničia tie lesy, tú zeleň stavajú tam stále nejaké hotely, apartmány, reštiky.... Keď si spomeniem ako vizerali Tatry pred 10-timi rokmi konieeeeec, neviem či aj vy to tak vnímate alebo nie, ale som hrozne zvedavá ako budú za 10 rokov.
PicMonkey Collage
bvv
A vy ste ako na tom? Chdíte na nejaké výlety do hôr? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥