streda, 20. januára 2016

DIY - narodeninový darček

Som hradá na to, že konečne píšem článok na tému DIY (DO IT YOURSELF). Pred nedávnom Patrik oslavoval svoje narodeninky a tak min. zimu som na jednej  stránke videla zaujímavý darček, ktorým priateľ prekvapil svoju priateľku, tak som sa týmto trošku inšpirovala. Bol to ,,celoročný darček,, na ktorom pracoval celý rok. Ja som nevydržalala a robila som to len 9m :-D, ale aj tak to splnilo účel.
large


O čo vlastne ide? 

Odporúčam to hlavne tým párikom, ktorí budú spolu dlhšie a neplánujú v najbližšej dobe rozchod, samozrejme nedá sa to hneď určiť, ale dúfam, že sme sa pochopili. Hlavnou úlohou tohto darčeka je zapisovať si zážitky, dátumy, spomienky... proste všetko, čo ste spolu prežili, na čom ste sa nasmiali, zabávali... na papierik, najlepšie sú to malé odkazovačky(ja som si vybrala zelenú farbu). Začala som hneď Januárom a od vtedy až do septembra som si všetko na tie papieriky písala všetko, kde sme spolu boli, čo sme robili, kedy a s kým. Mojím cieľom nebol narodeninový darček, ale vianočný darček, viem, že dovtedy by sa toho nakopilo habadej, ale už som to nevydržala. Odkazovačky si jednoducho budete hádzať buď do nejakej fľašky, alebo proste niečoho, kde si to budete odkladať a hlavne aby ste to nestratili. Najlepšie si je to zapísovať po každom zážitku lebo potom máte z toho mišunk a máte z toho halušky v hlave :-) Môžete to doplniť citátmi, ale už inou farbou odkazovačky.
PicMonkey Collage

ROBILI STE UŽ NIEČO PODOBNÉ? AK MÁTE NEJAKÉ OTÁZKY TAK PÍŠTE DOLE DO KOMENTOV ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥