streda, 20. januára 2016

Ellis Vivien

No a teraz vo virtuálnom svete sa vrátime do včerajška, nemalo som nejako čas hodiť na blog tento príspevok lebo som písala o niečom inom. Keďže len vo viruálnom svete sa dá vrátiť čas tak chcem ho vrátiť lebo tento čas veľmi ale veľmi rýchlo ubieha a nestíha niekedy, chcem niekedy poveď STOP nestíham , celý život takto rýchlo ubehne Rozhodla som sa natáčať videjká, toto videjko samozrejme vzniklo samo spontánne :D , ale chcem sa venovať natáčaniu videí inšpirovala ma hlavne youtuberka MAMALIFESTYLE. potom som sa dostala aj medzi nejaké mladé američanky mamy a začnem pracovať na videjkách dúfam, že sa mi to podarí :-*
Predtym, nez sme boli bezdetni, mysleli sme si, ze u susedov prave vrazdia dieta.
Dnes uz vieme, ze:
- mu zrejme obliekaju pyzamko
- sa ho prave kupu alebo sprchuju
- mu prave umyvaju vlasy
- mu cistia zuby
- mu cistia nos
- ze mu prave zakazali sladke
- alebo na tanieri lezia 4 zemiaky namiesto 3  :-D
11074185_475603369262346_3902640209133644847_n
Včera bolo 25,05,2015 aj keď v kalendáry nie je meno VIVIEN ale podľa http://www.zones.sk/kalendar-udalosti/meniny/Vivien/ oslavuje meninky celé meno je Ellis Vivien.
A včera mala presne 10 mesiačikov♥ máme už 5 zúbkov 6-ty už na ceste, vieme už pomaly chodiť už čakáme kedy urobí sama prvé krôčky bez pomoci nábytku :) ,  papáme všetko, robí mi veľkú radosť je to taká malá sovička živé striebro moje♥ milujem ju ! Najviac čo ma teší tak sme sa prihlásili na Baby plávanie, ktoré pomáha na chrbtičku imunitu a hlavne že bude milovať vodičku. 
11113820_480597118762971_8034960521624692250_n
BUDEM RADA AK SI POZRIETE VIDEJKO DOLE AKO MILUJE HUDBU♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥