streda, 20. januára 2016

goodbye

PicMonkey 55

#Mesiac J.Ú.L 

  • Dovolenka Tour De Slovakia ,
  • Ellis - Narodeninky,
  • stretla som sa konečne s Danielkou a jej 14m synčekom,
  • bola som konečne u kaderníka nafarbiť si vlasy zase na čierno a trošku podstrihnúť(skoro stále si žehlím moje vlasy tak mám zničené konce aj keď používam milión prípravkov :D ),
  • taktiež obočko, pleť a nechty
  • ožil môj iphon, lebo mi spadol do čaju a dala som ho na 2 noci do ryže a ono to fakt funguje on zrazu OŽIL, neviem čo má v sebe ryža, ale z celého ♥ jej ďakujem!
  • najviac som potešená z toho, že som si v mojej izbe urobila konečne poriadok,
  • dostala som super ponuku urobiť na obed kus kus,
  • zrobili sme si s priateľom BIO - zmrzlinu (dáte zamraziť na 30h banán, ktorý pred tým nakrájate na koliečka, potom ho len rozmixujete, pridáte si vanilkový cukor, škoricu alebo piškótky je to len na vás ako si to ochutíte).
  • zdravo som sa FAKT začala stravovať po tej črevnej chrípke,
  • začala som s meditáciou a poviem vám je to super pocit hlavne pre mňa/pre vás., tak si zrelaxujete len pri meditácií pri žiadnej knihe ani hudbe, samozrejme musíte najprv vedieť ako na správnu meditáciu plánujem aj o tom napísať osobitný článok, vypustíte myšlienky a nemyslíte na nič ste spätý len so sebou samým♥
  • Teraz nasleduje mesiac august, 9-teho príde Patrik z Číny, tak mu chcem nejaké to milé prekvapkanie pripraviť, nech má chlapec radosť, potom grilovačka na chate a festival na Zlatých pieskoch*-*♥ a uvidíme, čo príde medzi to a po tom
PicMonkey Collage

Som veľmi nadšená z trička - HakunaMatata *-* a z hodiniek, objednala som si to zo známej stránky WAYFER , a tričko 1995 , ktoré som si kúpila v croppe, keď sme boli na menšom výlete s Ell.  Tak ako som spomínala stretli sme sa konečne s Danielkou v jeden krásny upršaný deň, kde Tatry boli zamračené a vietor fúkal v zahmlenom mestečku Poprad, bol to náš stred, keďže ona býva ďaleko aj ja. Ell samozrejme polku našeho výletu prespala(neviem či chvalabohu alebo je to smutné), ale potom sa zobudila a  naše detičky sa zoznámili. Už keď sme chodili na baby plávanie, tak tie zoznámenia boli vtipné brala deťom cumle, zvláštne sa chytali, sem tam fackali.:D. Konečne som sa mala možnosť sa porozprávať s kamoškou fakt kamoškou o všetkom, bavili sme sa o našich detičkách, bežných veiach, práci, varení, škole, konečne osoba, ktorá má chápe samozrejme po Patrikovi :D , keby som šla na kávu s kamarátkou, ktorá nemá deti tak by len ona rozprávala ja prikyvovala alebo opačne ja rozprávala a ona prikyvovala, popri tom by sme sa snažili pochopiť opačnú stranu, ale by to nešlo, pretože máme opačné svety, ktoré si len tak vymieňame rozprávaním a sme nadšené, že sa po dlhom čase konečne vidíme :D, samozrejme treba vypnúť a ísť z mamičkovania preč, ale už si vyberám inú cestu buď je to kniha, film, meditácia, príroda a pod. veci :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥