streda, 20. januára 2016

happy b-day♥

PicMonkey Collage333

Dňa 25,07,2014 o 20:10  sa to stalo , priletela na svet moje malá sovička ♥. Vážila 3700g a 57cm merala, išla vonku prirodzenou cestou, vytrpela som si riadne tie úžasné kontrakcie, ale sme tu živé a zdravé :D pôrod samotný bol v pohode len som zatvorila oči a počúvala pôrodnú asistentku čo vraví a trval hodinu a pol. Keďže som chodila na psychofiziologickú prípravu pred pôrodom ako tak som vedela ako to všetko ide a funguje, potom som si to vyskúšala na vlastnej koži. Ešte týždeň pred pôrodom (vyzerala som ako veľryba s mojím telom) sme trhovali na spišských trhoch a napchávala som sa pizzou (čo teraz keď zjem občas tak mám dosť na celý deň) trdelníkmi, rôznymi hlúposťami čo teraz by som vôbec ale vôbec nezobrala do úst. O týždeň na to som ležala v nemocnici. Akurát cez tieto trhy sme spomínala, že čo bolo minulého roku. Fakt nevedela som, že materinský cit je taký veľký a taký úprimný. Páči sa mi ako sa hovorí: ,, Pôrod je rande na slepo, pri ktorom sa už navždy do toho človeka zailuješ". Tešila som sa na Ellis Vivien, ale keď mi ju dali na hruď a v tom momente prestala plakať, bol to neopísateľný nádherný pocit. Pamätám si, keď nás pustili domov a začala plakať a ja s ňou pretože som nevedela čo mám robiť bála som sa čo i len pustiť do prebaľovania, bála som sa, že budem zlá matka , ale teraz viem, že pre moju sovičku, zorím všetko pre to aby sa mala čo najlepšie, aj keď stále sa učím na vlastných chybách, ale som šťastná aj po boku môjho Patrika♥
PicMonkey Collage

♥ ELIIS VIVIEN ♥

  • Prečo práve takéto meno? - ja som chcela nejaké také jednoduché Nella, Zoe, Emma, ale nezhodli sme sa :D , až raz sme išli na výlet do blavy osláviť slušne moje narodky k mojmu otcovi a tam patrik navrhol toto meno, že je také nezvyčajné a iné, tak som súhlasila, ale voláme ju rôzne Ell, Vivi, sovička, Ellisa(keď robí nervy) piskúň, škvrne :D
  • Čo už dokáže? - sedieť, chodiť, bežkať, tancovať(má rada veľmi hudbu), rozprávať zatiaľ len také slabiky mama-tata-papa-koko-baba :) , zatlieska, vie ukázať aká bude veľká, rozumie na slovo FUJ TO, nesmieš, usmiať sa vie, smiať sa vie, pomaly sa učí aj po schodoch chodiť, štipať, hryzkať, lapať :D
  • Aké hračky má najradšej? - asi žiadne , má toľko hračiek a ani jedna ju nazaujíma natoľko aby sa s ňou hrala, zaujímajú ju mobili, ovládače, telka alebo kľúče.
  • Aké jedlo má najradšej? - kojila som 10 mesiacov, ale vo štvrtom som začala prikrovať mrkvičkovými alebo jabĺčkovými šťavičkami, umelé mliečko nemala ani raz takže sme kopu ušetrili a mala to najlepšie mliečko na svete a to je materské, takže som pyšná na seba že som kojila aspoň do tých 10tich m. , teraz spapá všetko, okrem sladkého, nesoleného a koreneného , keď vidí jedlo konec :D,
  • Čo nemá rada? - obliekanie, vyzliekanie, kúpanie, prebaľovanie, keď nás počuju susedia keď tak až piští určite si myslia, že v byte na 5.poschodí niekoho zabíjajú :D , ale doma je to ešte v pohode ale keď sa rozreve niekde v spoločnosti keď sme napr. reštika tak neznášam tie pohľady čo smerujú na mňa vtedy by som sa najradšej pod zem prepadla ide mi vtedy hlavou veĺa nepekných myšlienok, ale nejako si poradím stále sa niečo nájde :D
  • Ako 1-ročná .. - cestovala vlakom, autobusom a autom, bola už vo vysokých a nízkych Tatrách, Slovenskom raji, Precestovala polku Slovenska. zúčastnila sa baby plávania,
PicMonkey Collage222

Oslavovali sme trošku skôr, lebo Patrik odchádza na druhú stranu pologule, tak nebude na jej narodeninky tu, tak prvú oslavu má za sebou, vytešená, vytancovaná, vybozkaná a napapaná, tak dúfam, že sa vám článok páčil, bol trošku iný ako ostatné, ale mala som chuť písať niečo takéto :) ♥ Tie fotky boli vo vysokej kvalite, lenže mi nešli dať na wordpress takže som musela znížiť kvalitu fotiek, tak to teraz divne vyzerá :/ Dole pod textom má len jeden mesiac ♥
01 (2)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥