streda, 20. januára 2016

i am crazy mumy

 " I was a better woman today than I was yesterday".
rIfzMZosaB1_s720x720
Matersto je tak šialené. Niečo sa deje v mojom srdci, čo nemôžem vysvetliť, pretože ani neviem. Som len zmätená. Ľudia dávajú stále rady do života. Je len na mne, či si ich vezmem. Ale už chápem, čo je to materstvo a ako sa treba starať, každý si nájde cestu k svojmu dieťaťu, potom aj režim a výchova. Veľmi dobre si pamätám ako sa nevedela prisať Ell na moje prso, bola som hrozne sklamaná a nejedna slzička mi vyletela spod viečka :-( (ostatné koja a ja nie pretože som neschopná...), ale prišla ku mne laktačná poradkyňa a tá mi všetko vyvetlila a dala mi rady do života, ktoré si dodnes pamätám. Ďalšie rady prišli :


Uzn0cwdXOHB_s720x720
  • Vaše dieťa má spať vo svojej postieľke, celú noc. Nikdy ju nenechávajte spať s vami, pretože keď bude staršia tak nebude chcieť spať sama - keď som kojila a v noci sa mi budila ľahli sme si na bok, prisala sa mi potom sme obidve zaspali spolu pekne v posteli, tak to chodila cca pol roka, teraz sama zaspáva v postieľke a je tam celú noc :-D
  • Ak máte pocit, že je príliš ďaleko a chcete ju mať bližšie pri sebe: to je len zvyk materstvo budete musieť zlomiť. To je to, čo je najlepšie pre ňu .... Nechaj ju, kde je.- Inými slovami bude rozmaznaná, neviem si predstaviť, žeby sa Ell ku mne neritúlila, keď sedíme na gauči alebo niekde inde, to je blbosť, dieťa má cítiť matku hlavne keď je v takom skorom veku.
  • Keď plače, nechaj ju nech sa vyplače. - To vážne? Keď mala 1m alebo pol roka nenechávala som ju vôbec vyplakať, pretože ešte toto malé stvorenie nevie povedať, že je hladné, pocikané.. jednoduche plače, potom matka sa naučí postupne rozoznávať plač, teraz je ten plač iný ako na začiatku, plače len keď nie je po jej :-D
  • Musíš kojiť, čo najdlhšie, ja som kojila moje dieťa do troch rokov, čisto bola na materskom mlieku - Ďakujem Bohu, že som mala mliečko a mohla som kojiť 10m, ušetrila som toľko peniažkov ♥ , od 4m som začala prikrmovať, potom jej začalo všetko chutiť ja som už mala málo mlieka a kojila som ju len pred spaním a v noci. Nech si každá matka kojí koľko chce, či už je to v spoločnosti, alebo je skrytá niekde na záchode. Mne je to jedno. Každá matka je iná a je len na nej ako dlho, prečo prestala.... konec bodka.
F0e2RW4LmEp_s720x720
Je ešte veľa ,,rád,, aké existujú. Je len na vás ako sa s tým vysporiadate a nájdete cestu k správnej veci, ser*e na okolie, čo vám hovorí. je len na vás čo si vyberiete, akú cestu. Od kedy som mamou zmenila som svoje priority, hodnoty v živote. Našla som cestu po ktorej kráčam. Stretávam sa s ľuďmi ďalej, síce už len s tými, ktorí mi naozaj stoja za to. (raz mi niekto povedal, že nevindem z bytu ani len na krok, budem zaškatuľovaná :-D) Som v kontakte s mamičkami, spoznala som aj nové mamičky, za čo som im vďačná, dávame si navzájom rady a sú to také iné kamky sú to kamky-mamky. ♥ Keby som tak kamke rozprávala, že mala mi napr. už tretí deň teplotkuje, tak by pozerala na mňa čo to vlastne hovorím, ale kamka-mamka mi povie, že sú to určite zúbky, keď to neustúpi, tak to bude niečo iné :-D, žijem 2 svety, pretože som mladá a staré kamky nezahodím ♥
vtipný obrázok na večer
vaša Clody ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥