streda, 20. januára 2016

jeseň

Všimla som si na niektorých blogoch ako vyspevujete, že máte radi jeseň(ja ju vôbec
nemám rada, hlavne kvôli počasiu), ALE je super len tak ležkať v deke a popíjať horúci čaj. Áno toto aj ja zbožňujem a ešte keď si dám na seba tie hrubé papuče, zoberiem laptop do ruky a venujem sa svojmu virtuálnemu svetu tak ako teraz. Konečne som si zrobila dizajn môjho blogu taký ako som si ho predstavovala, takže teraz je všetko tak ako má byť. Ešte hľadám to čaro jesene, aké má napadá a to je krásne meniaca sa príroda na farebný svet. tie lístia kotré vidíme na strome, alebo najskôr popadané na zemi a tá farebnosť aká tam je. Toto je naozaj krásne, byť výtvarník tak si sadnem na stoličku na lúku a kreslím všetko čo vidím pekne na farebno. Každému jednému detajlu sa venujem. A vlastne prečo musím bať výtvarník, keď môžem sa zobrať a ísť si sadnúť? Možno aj to sa stane, ale najprv musí prejsť to hnusné upršané počasie, ktoré teraz vonku prevláda potom príde tá krásna čarovná jeseň, ktorú mám rada.
large
Eššte dávnejšie som na facebook písala k jednej fotke toto: ,,Viete prečo je také teplo? Pretože je LETO! Po lete nasleduje JESEŇ a Vaše depresie, ktoré pokračujú aj v ZIME, pretože chcete TEPLO, ale JAR sa Vám zdá príliš chladná a už sa neviete dočkať LETA, ktoré tak z duše nenávidíte a chcete, aby už bol DECEMBER. Nám Vám - ľuďom nikto a nič nevyhovie." A je to čistá pravda. Viem, pochopiť je vonku horúco, ale existujú možnosti ako sa schladiť ako napr. ísť sa okúpať niekde k vode/moru, pozaťahovať všetky zaľúzie, piť veľa tekutín.. a nie doma depkovať a nadávať aké je počasie, každé počasie má v sebe niečo krásne, tak venujme sa len tej kráse a na to ostatné nemyslíme, berie nám to energiu a zbytočne sa to prenáša na nás ostatných(ako mňa irituje, že vonku stále cez jeseň prší a nič sa mi nechce) a to nie je len o počasí, ale týka sa to aj rôznych iných vecí, tešme sa z toho čo je.
large (1)

Ale aj v takom počasí netreba stráca svoju energiu a treba preto niečo robiť, určite v prvom rade je to :
  • ÚSMEV - tak sa nám zlepší nálada aj ostatných okolo seba trošku pousmejeme,
  • HUDBA - nie nadarmo sa vraví, že hudba lieči, najlepšie je si pustiť nejakú energickú/ tanečnú a vojsť do tohto krásneho sveta,
  • ČOKOLÁDA - ja to píšem, čo ja nepapám čokoládu akurát tak bielu, pretože som alergická, ale táto fajnotka dodáva fakt energiu najlepšie je si dať jednu tabličku horkej čokolády a nie zjesť len tak celú Milku :-D
  • POHYB - ísť sa prejsť v čižmách+dáždnik na prechádzku aj keď prší, získame tak imunitu a hlavne si prečistíme hlavu od myšlienok, najlepšie je akurát teraz v takom počasí vykonávať buď nejaký tanec alebo cvičenie (buď doma alebo niekde inde)
  • MATÉ - je to bylinkový čaj na energiu už som ten čaj tu raz spomínala, je bez kofeinu, máte rôzne chute ako napr.  IQ, ENERGY
large

A ČO VY ROBÍTE V TAKOM POČASÍ ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥