streda, 20. januára 2016

MDD

Sedím tu už asi pred ntb pol hodinku a neviem, kde a ako začať. Čo musím povedať o tom, že som mladý rodič. Rozhodla som sa o tom písať. Iné témy mi nerobia problém rada píšem blog, ale teraz som mimo :D ale ja stále nemám potuchy, kde začať. Viem, čo chcem povedať. Problém je, ako to mám povedať svoj príbeh, aby to nevyznelo, že som šialená žena.
fotka 2 (1)


Tu je môj pokus....
Stať sa mladým rodičom,... ja si nepamätám, kedy naposledy som nebola unavená. Medzi školou, domácnosťou a starostlivosťou o moje dieťa, mám pocit, že som kura s odrezanú hlavou beží okolo celého bytu bezcieľne.S tým bolo povedané, nikdy som nebola šťastnejšia v mojom živote. Usmiala som sa tak tvrdo, že moja tvár bolí viac než môj vyčerpaný mozog. Najlepšia časť môjho dňa bývala keď som zaspala pri TV a vôbec sa mi nechcelo premiestniť sa do detskej izby. Teraz, najlepšie časť môjho dňa je, keď Ellis spí a jej plienka je plná. Modlím sa, aby sa neprebudila, zatiaľ čo ja mám popratať, pretože mám toľko na práci, ale v čase, keď to chcem urobiť tak si ľahnem a oddychujem s ňou. Veď v každej knižke o rodičstve sa píše, že keď spí vaše dieža máte si tiež odpočinúť, ale je to tak aj keď je celý byt hore nohami? :D dávam si takúto otázku.
.Moja prvá myšlienka je, "Jednoducho skvelé!" Potom sa pozrie do mojich očí a usmeje sa na mňa a nemôžem si pomôcť, ale úsmev vrátim späť. Mám pocit, že vzdávam sa každý deň , ale jej úsmev mi dáva impulz, že musím ísť ďalej. Musím sa smiať, keď som mala plakať, pozerám sa na seba v zrkadle keď nie som namaľovaná a nič nestíham, keď mám na milión ďalších vec, ktoré som mala robiť, a keď si ľudia mysleli, že mladý rodič znamená pre mňa, že môj život skončil, ale nikdy som sa necítila živšie ako pri mojej dcérke. Pozornosť vyžaduje veľkú, niekedy už nevládzem priznávam :D
Od okamihu, kedy vaše dieťa narodí, ty si vodca. Rodičia sú vodcami. Premýšľajte o tom, je to pravdepodobne jedna z mála časov vo väčšine našich životov, že niekto závisí takmer úplne na nás ...za VŠETKO .Takže ak sme vodcovia pre naše deti, či dobrými alebo zlými je len na nás :) Niekedy si ľudia myslia, rodičovstvo definuje rodičia, bez toho aby si uvedomil, že každý rodič definuje svoju vlastnú cestu rodičovstva.
Zvlášť, keď si "mladá" mamička, ľudia si myslia, dvere do vášho budúceho štartu sú zatvorené :D (?? Prečo?) . Niektorí ľudia si myslia, "mladý rodič" a "úspešný" sú úplne nezlučiteľné veci. Už je len na tebe ako im ukážeš, že to tak nie je a máš na to! :) Preto, keď vidíme mladých rodičov, vindeme z okna , a príde na otázky "Gratulujeme!":? ,,Vy ste, ale krásny rodičia ,, Kedy ten čas príde?
Otázky typu:
"Ste si istí, že ste pripravení?" 
"Budete mať možnosť dokončiť školu?"
"Máte dosť peňazí na vychovávať dieťa?"
Nie som si ani istá, či ľudia očakávajú odpovede, oni jednoducho milujú poukázať na to, že rodičovstvo je a bude ťažké. Je to ťažké? Jasné, že je, :D , ale rodičovstvo nie je práve jednoduché, či už máte novú maturitu, alebo ste ukončili vysokú školu. Ale ak všetko v živote bolo jednoduché, ako by sme potom fungovali? Ako by sme vôbec chopiť príležitosti? Byť mladý rodič, či je ťažké, alebo nie ,  ale tiež to môže byť úžasný krok smerom k životu, že my, ako jednotlivci rodičia, môžme byť hrdí na všetko :D
PicMonkey Collage

Takže naozaj, byť mladý rodič je úžasný spôsob, ako sa stať lídrom. Neexistuje jediná sila v mojom živote, ako silná je moja dcérka. Skrze nej som zosilnela, naučila som sa nové veci a dosiahla nové výšiny v mojom živote. Myslím mimo tohto systému, už som písala raz článok, že nejdem podľa pravidiel a tabuliek idem presne opačným smerom. Pri pohľade do očí svojej dcérky, som našla motiváciu, zodpovednosť, odhodlanie, dôveru a  inšpiráciu a ešte oveľa viac. Samozrejme na začiatku som nevedela čo bude so mnou, čo a ako ďalej :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥