streda, 20. januára 2016

nízke tatry

Tak je tu tá nádherná jeseň. Presnejšie napísané B A B I E  L E T O , môžeme okolo seba pozorovať zmeny, ktoré sa dejú okolo nás, najmä farba listov, toto ma najviac fascinuje.A to krásne počasie, kde slnko vytŕča svoje lúče je naozaj prekrásne. Teraz si želám, aby takáto jeseň pokračovala ďalej.
Svet okolo nás je plný nádherných prírodných javov, nad ktorými zastane rozum a srdce pookreje, ak ich dokážeme vidieť.
V jeden deň sme sa rozhodli, že sa vyberieme na turistiku pre zmenu do Nízkych Tatier --> Andrejcova útlňa (1420mnm). Vybrali sme si trošku iný čas tak sme šľapali doslova strmákom hore po tme s čelovkami. Poviem vám adrenalín ne taký :-D , Museli sme pozorovať pozorne značky a dávať hlavne pozor pod nohy. Došli sme na útulňu, cesta trvala hodinku  a pol (stupákom)  - nie je to obyčajná chata, je to chata, ktorá nemá elektrinu, nájdete tam len potrebné veci pre prežitie, prikurujete si sami, čiže pieckou, na vodu si chodíte neďaleko do studničky, proste ste MIMO SYSTÉMU a ja to milujem byť bez signálu vypnúť a byť totálne spätý s prírodou. Boli tam dvaja moraváci a ešte dvaja týpci zo slovenska, Večer sme mali veľmi pekný+srandovný pri sviečkách sme hrali karty a každý si popíjal to svoje. Večer sme šli spať v chatke bolo ešte horúco, ale ráno som sa prebudila na to, že mi je zima na nos a to som bola zababušená až po krk v spacáku a na hlave som mala kapucu. To nevadí to k tomu patrí. ďalej sme pokračovali na Bartkovú lúku (potom nasleduje Orlová a nakoniec Kráľová hoľa - tam sme nešli). Ten výhľad mať všetko na dlani, poviem vám stojí naozaj ZA TO, za tú drinu vyšľapať si po hrebeni a vidieť toto , neviem to ani opísať slovami, len tak sme si sadli a meditovali, jedli, smiali sa... Cestou naspäť sme šli trošku iným chodníkom, ktorý už zrušili, kvôli kalamite, ktorá sa stali roku 2010 sa mi zdá, boli tam popadané stromy, taký neupravený terém no my šli po tom chodníku cez žiarske sedlo. Došli sme do Telgártu, kde sme si dali pizzu Claudia --> takto sa volám tak sme si ju museli objednať ♥ Pridám zopár fotiek z tejto super turistiky, ktorú sme zdolali.
DSC_1806DSC_1764 DSC_1765 DSC_1779 DSC_1786 DSC_1804 Trošku taký krátky článok, ale chcela som tým ukázať hlavne na to, že na Slovensku máme kopu krásnych miest. Stačí sa len zdvihnúť a ísť tam kde nás nohy zavedú. Máť cieľ a dojsť tam :-) Dúfam, že sa vám fotky páčia a budem rada ak som vás k niečomu inšpirovala.

Máte aj vy pre nás nejaký návrh na výlet ? Kde najradšej chodievate vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥