streda, 20. januára 2016

nová epizóda môjho života

Začnem popopriadku, tak ako som sa veľmi tešila na Balaton, tak sme ho aj zrušili kvôli môjmu zdravotnému stavu. Nemôžem sa jak na nič tešiť pretože to nevinde, teraz začínam aj nový začiatok, Čo sa týka môjho vzťahu s mojim milovaným♥ prešli sme si dosť ťažkým obdobím a neboli sme obaja šťastní, podkopávali sme si nohy, nerobili sme si navzájom oporu, poviem vám rovno nemáme to vôbec ľahké. Cez materskú som nechala svoje koníčky tak, napr. maľovanie hrozne rada som si čmárala alebo hrala na gitare, ale od kedy som bola na materskej a mala som čas aj tomu sa venovať mojim starým koníčkom radšej som si našla niečo iné. Čo však ma najviac teší, že som objavila svet blogovania a popravdu hrozne ma baví písať články a som veľmi rada, že mám čitateĺov,s ktorým sa môžem podeliť o svoj svet. Teraz máme 2m na seba kopéc času s priateľom, budeme sa môcť veľa rozprávať, čo je vo vzťahu veľmi ale veľmi dôležité, najviac som si po tom všetkom uvedomila, kde som urobila chybu, ako ju chcem napraviť ako si budem vážiť každučký okamih čo som s ním a tešíť sa z lásky, čo je medzi nami. Najviac, milujem keď aspoň ideme niekde na výlet alebo len tak večer si môžeme sadnúť k filmu a popíjať pivčo. To boli len 2 príklady nechcem sa tu rozpisovať :D No dúfam, že táto kríza je už za nami a budeme len na minulosť spomínať v dobrom, nebudeme sa hádať a robiť si zlé veci. Verím v to, že láska hory prenáša ♥  a od teraz zahadzujem za hlavu všetky negatívne myšlienky, ktoré mám v hlave idem sa naplno venovať hlavne sebe musím sa dať do kopy hlavne zo zravotného stavu a potom mojej milovanej rodinke♥ Popravde začala som strihať video , ktoré som natočila :D vyzerá to hrozne neviem čo som to za človeka chcem sa venovať videám a neviem ani spraviť jedno videjko, no možno keď nájdem lepší program ako je MOVIE MAKER tak potom, :D musím sa ešte tomuto pvenovať viacej
PicMonkey Collage

24.06.2015- OTOPLASTIKA 

Áno MALA som odstávajúce ušká a preto som išla na tento zákrok trápilo ma to už 19 rokov, písala som už o tomto v predchadzajúcom článku. A nie samotný zákrok nebolel, Nestriekala všade krv naokolo ako mi bolo povedané z určitých zdrojov, nie necítila som žiadne stehy ani žiadnu bolesť. Bola som v Košiciach, roibli mi to ambulantne na sukromnej klinike. Pred samotným zákrokom mi do žily dali tzv,, náladovku,, kde zmierni váš stres aby ste sa nebáli, personál bol veľmi príjemný , pán doktor bol fakt vtipný, smiali sme sa ešte aj na stole keď mi robil ušká :D nemala som žiadne komplikácia a samotný zákrok trval hodinku a pol po zákroku po samotnej náladovke som bola dosť mimo tak ako keď máte vypité motá sa vám v hlavke a máte také menšie okno čo sa stalo, určite viete o čom hovorím. Teraz do 3,7 budem mať na sebe bandáž. Vyzerám ako nejaký TUREK, ľudia si o mne myslia, že to je najaký módny doplnok, keď im nevysvetlím o čo nozaj ide. Keď mi prestala účinkovať anestéza tak áno prišla taká bolesť do ušníc, taký zvláštny tlak, cítila som všetko, keď som jedla smiala sa alebo len rozprávala, najhoršie bolo na tom, že som musela spať rovno ako vojak nie na boku na brušku ale len v tej polohe, Dopovala som sa tabletkami proti bolesti, čo mi dodrbkalo črevnú mikloflóru , keďže mám taký citlivý žalúdok. Ale keď som sa videla po tom zákroku tak musím uznať ani som sa nespoznala, WAU neviem sa vynachváliť aký je šikovný lekár a ako to zvládol. Takže spokojnosť je maximálna.Samozrejeme musela som si zrobiť po KE výletik, Aupark - na nákupy a do mesta na zmrzklinku:) Ak chcete ísť na takýto zákrok , tak odporúčam ísť, kontrakcia je oveľa väčšia bolesť ako hocičo iné :D !!
PicMonkey 1

27.06.2015 - MY BIRTHDAY

V tento krásny dátum mám narodeninky, som v znamení raka, mám jednu dcérku a  priateľa. Tak rýchlo ubehli tie krásne roky, len pred nedávnom som slávila svoju 18-tku na chate a teraz už 20-tka , veľmi rýchlo to ubieha. Ani vám neviem napísať, čo a jak sa veci majú alebo by mali, lebo ešte ani ja sama neviem kde skončím, ale idem si za svojím snom to jedno vám môžem napísať! :) Raz som hore a raz dole tak ako to v živote chodí. Veď ako by to bol život bez prekážok?. Ale teraz začínam novú etapu života. Tam ten život uzatváram a odomikám nový,dúfam, že  lepší. Ako som oslávila tento deň? No tak ako sa krásne začal, že ráno o pol deviatej mi zazvonil pri dverách priateľ, že má pre mňa prekvpakanie dal mi rýchlo sa napiť matté, o pol desiatej nám šiel vlak do LM, medzitým sme si šli kúpiť vínko buchty a ostatné veci na oslavu. Prekvapkanie mal pre mňa také, že kúpil lístky na bobovú dráhu v Pavčinej lehote. Bol to krásny darček hlavne kvôli tomu, že išlo o zážitok a nie o nejaké darčeky, ktoré  aj tak sa pominú, no ale črevná viróza si nevyberá a práve v tento deň si musela vybrať mňa asi vám nemusím vypisovať čo nasledovalo ešte teraz sa z toho zotavujem, prišli sme domov 39 horúčky prišli zábaly, paraleny, doktor, diéta, schudla som , ale ako sa hovorí všetko zlé je na niečo dobré, takže musím podotknúť že keď som sa tak prečistila nemám exém, stále som tvrdila aj mi tvrdili ostatní, že exém je prejavom z vnúttra, 25,07,2015 má narodeninky moja ELL tak dúfam, že toto si naplno užijeme ♥
PicMonkey Collage555

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥