streda, 20. januára 2016

Október

DSC_1815
#OKTÓBER Neviem, či sa mám tešiť z tohto mesiaca, že už končí, alebo ho chcem späť. No určite viem napísať, že som si ho naplno užila. Mesiac október sa začal dosť biedne, hrozne sa ochladilo, stále len pršalo až prišiel deň a vyšlo krásne slniečko :) Tak poďme na to:

Nitra 

  • milujem čajíky, tak sme boli v "Čajovni dobrých ľudí"  sedeli sme tam 2 hodiny a popíjali sme čajík, okolo nás tibetské misy(hudobný nástroj)+bonsaj stromčeky, je to taká typická čájovňa s príjemnou hudbou
  • Zobor - ten kto pozná Nitru tak vie, že je to taký najväčší vrch Nitry, kde máte výhľad na celú Nitru.
  • Nitriansky hrad - vonku pršalo mrholilo a my sme sa vybrali na Nitriansky hrad, mám rada históriu, takže kto má rád takéto pamiatky odporúčam ísť.
  • čajovňa Epicure - je to z takých modernejších čájovni, kde si pri čajoch môžete zahrať rôzne spoločenské hry. A popri tom fajčiť vodnú fajočku --> Chill
  • neviem presne ako sa volala tá krásna CUKRÁREŇ, ale bola vo Vintage štýl, dali sme si tam fajný cheescake + super jazzova hudba hrala
  • Samozrejme nemohla som vynechať môj obľúbený BIO obchodík, kde som si kúpila nejaké zdravé potraviny, kto sleduje môj SNAPCHAT tak vie.
  • otvorili v Nitre ZOOT, chceli sme ho ísť pozrieť, no v soboty mali zatvorené tak to ma tak trošku mrzelo lebo paru veci som už z tejto stránky objednala
PicMonkey Collage

Jesenné prechádzky

  • v taktomto počasí je priam hriech sedieť doma na zadku a nechodiť vonku
  • pri prechádzke otvorili u nás novú Kaviareň, je to taká moderná, že ti dajú do rúk kávu a buď si u nich vonku sadneš a piješ alebo pokračuješ ďalej vo svojej ceste. Nemám rada kávy, ale  laté milujem. To je také fajné sladučké.
  • Na naše prechádzky trebalo kúpiť  nový kočiar, tak sme aj zrobili sme 100% spokojní, pretože sa to ani nedá porovnávať s tamtým starým, nový kočiar JANE má fajné veľké nafukovacie kolesá, Ell má veľký priestor na sedenie a ležanie, veľkú rúčku, a brzda v predu, takže ak ideme čo i len po ulici nemusím sa báť, že mi odletí mini koliečko a že zobudím Ell :-D ,
54

November ? 

  • 17. november --> meninky C L A U D I A 
  • 22. november --> NLP seminár (osobnostý rozvoj - napíšem článok ) v Blave
  • Chcem DOčítať knihu 4 DOHODY
  • Chcem PREčítať knihu SOM MAMA - Kristína Farkašová
  • Navštíviť zase Nitru.
A šo vy aký ste mali mesiac október? Čo ste zaujímavé zažili cez tento mesiac?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥