streda, 20. januára 2016

PRAHA


Po mojej úžasnej škole plné učenia sme si našli chvíľku pre seba v krásnej Prahe. Len my dvaja. Dcérka bola u babky a potom u svokry. Neviem, či už niekto bol z vás v Prahe, ale určite to odporúčam navšíviť. Bratislavu ja moc nemusím pretože je to špinavé mesto a vôbec mi nepríde ako atraktívne neviem asi mu prísť na chuť alebo ako mám to povedať. nemám rada Blavákov ten ich prízvuk, nič proti západňarom :D ale radšej KE, ale musím uznať že západ je popredu východu a majú to tam modernejšie aj lepšie to zas musím uznať
PicMonkey Collage


Nie, musím sa priznať, nebola som tam ešte ani raz a teraz sa mi to splnilo, išla som konečne metrom♥(síce bola som vo veľkomestách napr. Londýn a podobné, ale nemala som nikdy príležitosť ísť metrom). Je to pravda, že nikto nič tam nerobí len čumí do blba alebo číta.. ale keď ste už v električke tam tam to taktiež žije . ... Vytvorila som si aj novú ikonku -T R A V E L- kde budem dávať fotky, zážitky a podobné veci pod túto ikonku. Prečo ? Pretože keď sa nič nepokazí tak cez prázdninky máme toho naplánované ešte dosť veľa. Ale o tom potom.
12

Mne osobne sa veľmi páči Praha, pretože je to tak krásne historické centrum. milujem históriu, veľa možností kám ísť je to metropola, ktorá žije vo dne v noci. Je jedno či je 5:00 alebo 2:00 noc, turisti či domáci tam to proste žije. Už len keď prídete do Prahy na hl. stanicu, už tam to vrie krásnou históriou, Vlaková stanica krásna historická, bola som v nemom úžase. Výletovali sme  na Pražskom hrade, Václavaku, Orloji, Přeclav(neviem či sa to takto píše, ale je to prote také mietečko, kde máte krásny výhľad na celú Prahu, môžete tam navštíviť bludisko v ktorom sme boli aj my, po pravde čakala som niečo väčšie, pretože keď sme boli v Edinburghu pred 3 rokmi tak tam bolo veľké a masakerné múzeum, že fakt ste mali možnosť sa stratiť, ale najvtipnejšie tam boli zrkadlá kde ste sa menili nedalo sa to zachytiť iphonom, takže mám to v pamäti. 

5555
Hore na tento výhľad vás odvezie ,,zubačka,, máte tam krásne záhrade a kopec iných vecí lenže nám začalo pršať tak sme šli naspäť do mesta). Večernú Prahu som taktiež mala možnosť vidieť, boli sme na Václavaku, a pri Orloji. Najlepšie asi bolo po dlho unavenej vychádzke na hrad sme zišli dole do mesta a sasdli sme si k Vltave popíjali sme si, pred nami na veľkom modernom plátne premietali nejaký filmík. Samozrejme boli sme aj v STURBURCS, kde sme si poniektorí objednáli Laté a iní zase čkoládu. Musím uznaž, že to stálo za tú cenu, príjemne sme sa tam cítili, taká pohodová hudba hrala, meno na vašom pohári a pochutnávali sme si toto všetko pri koláčiku Cheescake - malinový. Sedili sme tam 40m určite a vyčli sme z tamať plný energie žiť ďalej.

Ubytovaní sme boli u kamaráta na ,,kolejí,, vlastne jeho sme boli pozrieť, lebo čtuduje na Karlovke. Dopravu tam nutne potrebujete inak sa nedopravíte. či už je to metro, bud alebo električka. Samozrejme je tam život drahý, ale odporúčam ochutnať české pivá. Mňam♥ My sme dosť ušetrili na ceste síce sme celé poobedie tým zamestnali. Pretiže sme cestovali zo SNV-BA a z tamať cez jednu stránku(nájdete si cez google alebo mi napíšte ja vám ju pošlem) , kde sme šli autom za 10eur do Prahy. Taktiež naspäť sme šli z Prahy do žiliny a potom snv. Ušetríte veľa peňazí na cestovaní a je to oveľa pohodlnejšie a lepšie ísť autom ako vlakom , už len to že spoznáš nových ľudí , síce cestu tam som pomaly celú spala :D, ale keď sme šli naspäť tam nás viezol týpek ktorý je DJ - podoknem že dubstepový a hraje po kluboch v čechách a po Slovnesku. Takže zase niečo nové sme sa dozvedeli. Predĺžený víkend sme mali. Počasie nám vyšlo, len v sobotu boli menšie prehánky, ale musím uznať, že to bol najkrajší výlet♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥