streda, 20. januára 2016

mladá mamička

Rozhodla som sa napísať takýto článok ako mladá mamička, inšpirovala som sa na modrom koníku zaujali ma príbehy taktiež mamičiek a nie každá  z nás to má ľahké, ale my sme šikovné máme veľa energie a konečne dôvod pre koho žiť, každí má určení iný osud alebo cestu ?:)
Poslednú dobu nie som nejaká nesvoja ľudia v mojom okolí ublížili čo ma veľmi mrzí a hlavne bolí, neviem, čo si mám o tom myslieť. Moji blízky mi vravia nič si z toho nerob takých ľudí ešte stretneš veľa krát, môj ocko vraví: musíš sa vedieť odosobniť od ostatných, ale keď ti niekto vykričí do očí , že
si bezcitná, arogantná, nemám pokoru, lásku a cit? JA MATKA? srdiečko mám len jedno a otváram ho pre ľudí ktorí ma majú radi, čakala som ,že prenesiem hory ,aj ich pre moje dieťa prenášam ,je to moja malá sovička ,moja láska ,moja žena života ,moje všetko ,moja učiteľka ,ktorá ma učí strachu ale zato tej najsilnejšej láske..nejdem cestou ktorá je určená pravidlami, rôznymi tabuľkami, či smermi, som mama ktorá si ide vlastnou cestou , a takto si ja nenechám ubližovať , dieťa potrebuje cítiť vašu lásku , nevadí jej že chodíte potetovaná, či oblečená v čiernom alebo nosíte neviem čo na sebe a počúvate nejakú hudbu, áno som mladá robím chyby a chcem sa z nich poučiť, moju dcérku by som nevymenila za nič na svete, ľudia ktorí má poznajú vedia aká som, čo robím, čo mám rada alebo čo neznášam:)) , je iné poradiť a iné rýpať… musela som tu ten článok dať až mi je lepšie keď sa takto rozpíšem, 




Rozhodla som sa že aspoň raz týždenne pridám nejaký ten článok, popozerám iné blogy hodím koment, budem sa venovať tomu čo ma baví myslím pri PC , dúfam že mi to vydrží,
A vy ako ste na tom ? robíte si z ľudí ťažkú hlavu, čo vám povedia ?:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥