streda, 20. januára 2016

September

MESIAC SEPTEMBER


Okrem toho, že skončilo *LETO* (mne hrozne chýba leto a keď vidím tie články ako milujete jeseň ách, ani už radšej neotváram :-D, ale sto ľudí sto chutí - beriem) chýba mi tá horúčava, cestovanie, voda, opaľovačky, festival... teraz len sedím doma pod dekou a smoklím, keď kuknem vonku tak skoro vkuse prší, ešte to je šťastie, že vonku sú krásne farebné listy a tá príroda na jeseň je fakt krásna toto musím uznať. Nemám moc času na nič pretože študujem, potom domácnosť a samozrejme rodinka ♥  Dnešný článok bude venovaný tomu, čo sa udialo v mojom živote cez mesiac september -->
  • konečne mám tunel v ušku na 10mm, veľmi som šťastná
  • dala som si 3 dredy, o tom je aj samostatný článok
  • po dlhom čase som si dala znovu nafarbiť vlasy na čierno
  • Ell sa konečne prerezali stoličky zúbky, keď idú zuby bolia, keď trhajú zuby bolia, no na čo sú nám ?
  • cez babie leto sme boli na poslednej cyklotúre - Matka Božia
PicMonkey Collage

  • začala som cvičiť 30-dňovú výzvu na moj zadok (napíšem vám, že to naozaj pomáha som pri 10 dni, keď to ukončím tak napíšem o tom článok)
  • oslavovali sme Patrikove 21. narodeninky ♥
  • pila som kvitnúci čajík
  • čítam 4DOHODY (kniha o živote)
  • snažím sa variť zdravo, rôzne špecialitky skúšam
PicMonkey 2

  • grilovali sme v Liptovskom Mikuláši s rodinkou
  • Ell po prvý krát venčila psa(musím to napísať pretože bola tak vtipná :-D )
455

  • zharmonizovala som si izbu - všetko som si popratala polku veci darovala a polku veci som dala na bazar, hneď mi izba dýcha čistotou, lepšie sa cítim, odporúčam
_________________________________________________________________________________________________
Teraz sa naplno chcem hlavne venovať sebe, štúdiu, rodinke a blogovaniu. Mesiac September nebol ničím výnimočný, akuarát, že budeme dlhšie bez seba s Patrikom, pretože treba niečo robiť, aby sme sa mali v budúcnosti dobre ♥ . Treba si ísť za svojimi snami, pretože spravodlivosť na tomto svete existuje, len netreba sedieť na zadku a nadávať, ale treba pre to niečo robiť a dokázať svetu, že to je úplne inak, treba ďakovať za každý deň, že sme ho mohli  prežiť či už sme mali dobrý deň alebo zlý. Keď je zlý tak treba si uvedmiť hlavne prečo bol zlý deň, čo sme urobili zle,  že sa to takto dialo a pokúsiť sa to napraviť. Hlavne pozerať na seba aký sme. Najprv v sebe nájdime chybu a nie v druhých. Žiť tak ako si ty želáš a robiť všetko preto, aby sa nám to splnilo.
kjh

A VY STE AKÝ MALI SEPTEMBER?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥