utorok, 26. januára 2016

sloboda-vedomie-umenie-energia

Ahojte
Vítam vás oficiálne pri prvom oficiálnom článku, uvedomila som si že mi budú chýbať tie krásne kometáre ktoré boli na mojom starom blogu ♥ škoda že sa ich nedá presunúť sem .Neviem ani ako a hlavne kde mám začať. tak začneme pekne o poriadku čo sa zmenilo v mojom živote:

 

  • na zažiatok chcem napísať, že som sa konečne odvážila ísť na jogu - JOGA V DENNOM ŽIVOTE, každý štvrtok o 16:45 som tam, poviem vám na prvej joge (šla som tam s mojou šalenou tetou) a začali sme medivovať a popri tom hmmkať ommkať a neviem čo, začala som sa pousmievať, všimla som si, že aj ostatné otvárajú oči a pousmievajú sa, tak vravím si OK, povedala som si v hlave, že som tu na to že chcem tu chodiť, tak som sa do toho vžila a už sa pri tom nesmejem, odprúčam to tým ktorí sa venujú nie len meditácií, alebo fyzičke, ide tu o to aké je dôležité naučiť sa dýchať, málo ľudí vie správne dýchať a málo z nás si neuvedomuje aké je to podstatné pre nás(pomáha to pri stresových situáciach, pri športe, pri pôrode...). Ja tam chodím hlavne preto aby som spoznala samú seba, aby som sa naučila dýchať a poviem vám je to náročné aj na fyzičku, trošku vypnúť myšlienky, zabudnúť na tento systém a venovať sa len SEBE,svojmu telu, duši a dýchaniu.
  • cez vianočné prázdniny som prečítala knihu od suve-ho PREMENA Jeho meno je známe predovšetkým z hudobnej scény, keďže už roky vystupuje a na našej scéne pôsobí ako rapper.(nemala som ho rada, pretože nemám rada hiphop scénu a nemal až tak dobré texty). Jeho posledný album s názvom “ Jednoducho – Suve ” nezaujal moc fanúšikov rapu, ale našiel si svojich fanúšikov zo širšieho spektra, pretože v ňom opisuje svoju premenu, tak ako od teraz som aj ja jeho fanúšnička, pretože to čo teraz robí nie je rap, ale je to hudba so super pravdivými textami..V jeho životnej ceste nastal zlom, alebo ak chcete premena, ktorá mu zmenila život a všetko to zaznamenal do svojej novej knihy, ktorú nazval ” PREMENA – Mením seba, mením svet “.Práve v tejto knihe opisuje svoju životnú púť od svojich začiatkov až po život, ktorí žije dnes. To, že táto cesta nebola jednoduchá a nie všetci jeho fanúšikovia prijali túto premenu, sa dočítate práve v tejto knihe. Odporúčam ju, pretože píše sa tak o tomto dnešnom systéme ako nás má v hrsti(školstvo, ekonomika, politika) je rozdelená do troch častí, posledná časť bola pre mňa zaujímavá už len preto lebo sa venoval spiritualizmu.  
    http://www.martinus.sk/?uItem=222740&z=IXWQI5&utm_source=z%3DIXWQI5&utm_medium=url&utm_campaign=partner 

    • venujem sa relaxačným omaľovankám 
    • ell sme naučili konečne chodiť na nočník 
    • fičím na seriály GAME of THRONES, (pri jednej časti som revala tak ma to dojalo:D)
    • pozerala som super film ale aj čítala knihu --> Malý princ 

 A VY ČO máte nové, máte radi takéto ,,veci" ? Nejaká dobrá kniha na prečítanie tohto typu?

6 komentárov:

  1. Super článok ! Na Vianoce som dostala relaxačné omaľovanky, takže sa tomu takisto venujem :) a yoga je výborné cvičenie. Síce nikam nechodím, cvičím ju doma, ale vždy sa po nej cítim úžasne ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super že cvičiš doma jogu to ťa obdivujem ;) !

      Odstrániť
  2. Ja by som tiež veľmi chcela skúsiť jogu a keďže doma by som sa tomu určite nevenovala ako sa poznám, proste by som sa nedokopala k cvičeniu, tak som hľadala niečo podobné v meste, ale bohužiaľ nič som nenašla... škoda, možno niekedy v priebehu roka sa niečo vyskytne.. keďže z minulých rokov som našla. Chcela by som ju vyskúšať hlavne preto, aby som sa pokúsila vypnúť od všetkého a jednoducho si pri tom oddýchnuť. Verím, že zo začiatku yb to bolo asi dosť náročné, ale časom by to bolo asi fajn... už len čakať alebo hľadať, či sa niečo objaví. :-D

    http://alfa-lu.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to tiež nechávala na doma a tak to dopadlo ze musím chodiť na jogu pretože som sa k tomu nedopracovala:D no verím ze nájdeš si k tomu cestu ;)!

      Odstrániť
  3. Ja tiež nemám rada Suverena, ale tá jeho kniha ma celkom láka, niekde u teba som z nej niečo videla a páčilo sa mi to. A čo sa týka jógy, chcela by som ju začať podstivo cvičiť pretože je prospešná, ale neviem sa k tomu dokopať.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ta do toho dokopem :D hah
      Odporúčam prečítať zmeníš pohlad ma svet aj na jeho osobu je to velmi silná kniha ;)

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥