streda, 20. januára 2016

slobodní nezávislí

11249307_823964621058512_396426656214381155_n

# VYTVÁRAME SVOJ VLASTNÝ SYSTÉM -ver, bež a dokážeš 

Mám 20 rokov a možno už teraz sa mi otvorili oči a uvedomila som si veľa veci o tomto svete. Život vôbec nie je o tom aké známky dostaneš v škole alebo ako budeš tráviť piatkový večer. Žila som životom, ktorý ma riadil. Bála som sa vykročiť do tohto sveta, ako ma budú brať ľudia naokolo. Ale uvedomila som si, že na svete sú len zlí a závistliví ľudia, ale len málokomu sa oplatí veriť. Aj keď spravíš vec tak alebo onak aj tak sa niekto nájde komu sa to nebude páčiť. Veľa neprajníkov je v tomto svete. Stále ma bude mať niekto v papuli, poslednú dobu som naozaj šťastná, vytriedila som si v živote ľudí s ktorými sa chcem stretávať, hlavne s tými ktorý mi neberú energiu a cítim sa  s mimi dobre. Úsmev je naozaj dobrá vec, taktiež koľko dobra rozdáš toľko sa ti vráti. Existuje veľa možností ako si spríjemniť tento svet a spoznať samú seba - jóga alebo meditácia. Neverila som. No presvedčila som sa na vlastnej koži. Uvolníš sa celým svojim telom, vypustíš myšlienky kade ľahšie, budeš mať prečistenú mysl a hlavu. Budeš vo vnútry SLOBODNÝ. Sme ľudia, ktorý sa riadia pravidlami, ktorý nám svet dáva. Bojíme sa vyjadriť svoj názor, postaviť sa pred tento svet a robiť to čo náš baví. Je to ťažké si v tomto svete plniť svoje ciele a sny. Pretože nie sme slobodní, ale sme uzavretí v nejakej obrovskej bubline, kde je nás kopu. Sme také ovečky, ktoré počúvajú na slovo, sem tam sa nejaká blúdna ovečka zablúdi a keď sa jej pošťastí tak nájde niečo, čo hľadal alebo sa stratí v dave a robí to čo robila pred tým.
Všade naokolo počúvam aká je dnešná doba zlá a skazená. Po čase som si uvedomila, že majú pravdu. Všade naokolo je len zlo, smútok, depresia a nenávisť. Z ľudí sa stali diktátory, psychopati alebo vrahovia. Skadial to majú ? Z médií, filmov alebo komiksov? Žijeme vo svete, kde náš najlepší kamoš je smartfón, o svojich pocitoch nerozprávame ale píšeme, chceme zaujať tak dáme nejakú foto na sociálnu sieť. Urobíme nejaké fajné chutné jedlo hodíme ho na snapchat. Takto dnešná generácia žije. No nad zemou sa vznáša taký divný opar. Ale kto si za to môže? No predsa my ľudia, stále sa len sťažujeme, ohovárame, robíme okolo seba nenávisť  a nič proti tomu nerobíme. Sme len také ovečky, ktoré majú svoje sny a ciele, ale boja sa postaviť proti svetu. Ale prečo? Viem, chýba nám sloboda, to je to správne slovo - SLOBODA. Slobodní ľudia sa neboja vyjadri svoj názor a plnia si to, čo ich baví, nepríde to z minúty na minútu, ale je to roky driny a úsilia. Nevzdajú sa hneď po prvom neúspechu, ale idú ďalej kým to nedokážu. V prvom rade musíš byť NEZÁVISLÝ, Pýtaš sa prečo? No pretože ak by si sa riadil týmto svetom bol by si na niečom závislí a robil by si to pre to lebo to
musíšrobiť a už nemáš čas na to, na čo chceš. V živote musíš len jednu vec zrobiť a to je umrieť. Iné veci nemusíš robiť, ale ty ich buď chceš alebo nechceš robiť.   Tak ako povedal Walt Disney :
Ak chceš byť naozaj úspešný a šťastný, musíš robiť to, čo ťa naozaj baví

Našou víziou je spájať ľudí s podobným myslením,
prispieť svojou troškou k uvedomelej spoločnosti,
robiť tento svet lepším miestom,
pomáhať ľuďom rásť,
a dosahovať súlad. - PATRIK JAKŠ

http://www.opustsystem.net

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥