streda, 20. januára 2016

svet blogovania a mamičkovanie

Konečne som späť s novými myšlienkami, nápadmi s ktorými sa chcem s vami podeliť s novou energiou a vášňou. Tento blog pre mňa veľa znamená. Hlavne, že tu môžem napísať to čo ja chcem, všetko si určím sama, či už je to písmo alebo nejaká pekná myšlienka. Je to taký môj malý svet, pri ktorom relaxujem. Veľa ľudí nechápe blogovanie, kebyže nemám teraz Ell tak sa do toho ani nepustím, vlastne kvôli nej som začala nazrela do sveta blogovania. Na začiatku som chcela mať blog len o rodičovstve, zopár článkov aj mám, ale potom som prišla na to, že to tak písať aj o iných veciach. Veľmi ma to baví a chcem rozbehnúť články o mladých mamičkách na naničmama.sme.sk, jeden som tam písala a mal dosť veľký úspech. Samozrejme táto téme je veľmi pekná a bežná vo svete. Ja nechcem a ani nie som taká bežná 20-ročná mamička, ktorá sedí doma na rici a čumí do telky na búrlivé víno, v roztrhaných teplákoch, reve do vankúša, že čo to má za život :-D, nie nie, ja si rada užívam život aj s mojou Ell♥ vlastne s celou mojou YoungFamily.
Takže moja veľká otázka znie: Ako si vám vyvážiť svoje záľuby a dieťa? 
Celý deň sa buď učím, varím alebo okolo bytu, výlety, naháňačky, prechádzky .... No proste veľa by sa dalo písať a zastavím sa až večer keď Ell zaspí, vtedy si zoberiem do rúk notebook a pustím sa do písania, sledovania blogov, alebo čítania knihy a samozrejme cvičenia, ešte že mi moja zlatá dcérka vyspí celú noc. A ráno vstávame okolo deviatej. No nemilujem také dieťa, viem po kom miluje ten spánok :-D.  Chcela by som aby som mala viacej času na moje záľuby a niekedy si prajem aby nastalo také to: STOP a len sa zastaviť a premýšľať v zastavenom čase.
Dievča stretne chlapca. Dievča a chlapec sa do seba zamilujú. Dievča a chlapec kúpia dom. Dievča a chlapec majú svadbu.
Dievča a chlapec majú spolu dieťa. Dievča a chlapec žijú šťastne až do smrti.

Čo???

To je to, čo sa očakávalo. Je to tradičný spôsob, hovoria!
No, môj život nejako nešiel tou klasickou cestou a viete čo?
 To je v pohode. :)
12119021_538014603021222_3622041036463556869_n
Mám dieťa ešte pred svadbou. Vlastne trošku skôr ako som plánovala. Nebudem presadzovať svoj názor, ale podľa mňa mám sa fajn.  Naozaj ďakujem všetkej energii a vesmíru, že mám zdravú dcérku. Bez nej by nemal život zmysel. Zistila som, že naozaj život sa začína vtedy, keď máte svoje vlastné diaťa. Pred tým som nemala žiadne priority v živote videla som len alkohol, párty, chatovačky a podobné veci, ktoré sú súčasťou každého mladého človeka, som rada, že som si ,,užila,. aj teké chvíle života,
10383636_407432206079463_4175364993943639803_n
Som vďačná, že som dostala také úžasné dieťa.
Som vďačná za rodinou a priateľou, ktorých mám okolo seba.
Som vďačná za Patrika, ktorý má podporuje a pomáha mi rásť.
Som vďačná za každodenné boje, ktoré udržujú ma na zemi.
Som vďačná za svojich rodičov, ktorí ma vychovali, že som silná a nezávislá žena.
s láskou vaša CloDy ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥