streda, 20. januára 2016

tour de slovakia

PicMonkey Collage2

Ani mi nebudete veriť ako som sa tešila na nový článok, konečne mám doma notebook a môžem sa po dovolenke pustiť do písania článku Tour de Slovakia.Mám v pláne napísať viacej článkov, ale rozdelím si to postupne a pekne. Po nevydarenom Balatone sme si s Patrikom a Ellis urobili náhradný TriP a to po Slovensku, ktorý trval 7 dní. Mne sa to zdalo ako 2 týždne, ale to len pre to lebo se veľa cestovali. Môžem povedať, že na Slovensku máme veľa krásnych miest, Po tomto výlete som zmenila názor na Slovnesko. Tam na západe je úplne iný život ako tu na východe. Nie žeby tu to bolo zle, ale tam je to tak popredú, lepšie podmienky pre život, nové krásy Slovenska. Neviem či to vnímam tak len ja, ale mne tento výlet urobil veľmi dobre. Oddýchla som si, prišla som na veľa nových myšlienok, spoznala som nových ľudí, zaplávala a opalila som sa, fajne som si pochutnala na kuracom šaláte alebo číne, ale zažila som aj stres a nervy hlavne keď nám Ell začala doslova pišťať na celú terasu, kým my sme sa chceli najesť (to je len príklad :D ), ale na to že sme  šli na výlet skoro s ročným dieťaťom tak to dopadlo veľmi dobre. Nabudúce už budeme vedieť aspoň ako sa v danej situácií zachovať. Takže poďme rovno k veci. Možno to bude dlhší článok ale posnažím sa to trošku skrátiť.

#Banská Štiavnica 

Ako prvé mesto bolo Banská Štiavnica, Je to veľmi krásne mesto, ktoré dýcha históriou. Mne aj ostatným turistom to pripomínalo také malé talianske mestečko, pretože má také tenké uličky ako v Talianku. Kto tam bol, tak vie o čom píšem. To mesto dýcha takým alternativným životom, ľudia sú vysmiatý tešia sa zo všetkého, nikto nikam sa neponáhľa len si užíva daný okamih. Je tam plno kaviarní a reštaurácii, ale takých inýc ako je u nás. Boli sme ubytovaní celkom hore na kopci v takej peknej historickej ubytovni- Marína. Nebola ani tak moc drahá. Kočiarom do mesta neodporúčam ísť jedine ak klokankou, už len pre to lebo sú tam kopce a také kockované chodníky. Večer sme išli sa okúpať na tajchu (také jazierko nad mestom hore v lese) Voda pre mňa bola chladná no ale nevojdi tam, keď tam si :D Andrej Sládkovič v tomto meste spoznal svoju milú Marínu, kde aj napísal svoju báseň, spomínam to len pre to pretože sme si s Patrikom kúpili kladku a na znak lásky sme si ju k ostatným pridali. Podobné niečo ako v Paríži. Navštívili sme botanickú záhradu, krásne stromy a rastlinky tam mali a vstup bol zadarmo. Čiže kto ma rád prírodu a lesy, tak je to práve pre vás. Kým sme sa dostavili do Štiavnici trvalo nám to dosť dlho ísť až zo SNV na koniec ,,sveta,, pretože Štiavnica je mimo hlavných tratí, ešte k tomu boli výluky tak sme mali veľké meškania. Jedno z najkrajších miest aké som na Slovensku navštívila, takže to vrelo odporúčam.
PicMonkey Collage

#SENEC - Slnešné jazerá 

V Štiavnici sme boli len jednu noc a potom sme vlakom putovali do mesta Senec, na Slnečné jazerá.Boli sme ubytovaný v penzióne, nebola som s ním spokojná taká divná izba, divný puch bol v nej, za tú cenu čo sme si zaplatili som čakala lepšie zariadenie, ale aspoň sme mali balkón a hneď po blízku jazero. Boli sme v tej rušnejšej časti na severe. Stravovali sme sa len v reštikách fajnými kuracími šalatikmi, kukuricou alebo gofri. Počasie nám vyšlo riadne pecky boli, zaplávali sme si , spoznali sme Slovenský Hawai, poopaľovali sme sa. takže som pekne opálená ako od mora. Je tam z každého rošku trošku. Plno atrakcií, tobogánov, bufetov alebo športov. K tomu asi len toľko, tam som si fajne oddýchla, zrelaxovala, boli sme tam ubytovaný na 4 noci takže to asi pre to. Raňajky stále robil priateľ, doniesol ich do postele a taktiež večere, ktorú sme zapíjali pifkom, buď v posteli alebo vonku na balkóne. Samozrejme snažili sme sa stravovať zdravo. :D takže sme mali stále čerstvé a zdravé raňajky/večere.
PicMonkey Collage1

#NITRA 

Môj (možno) budúci domov. Áno tak chcem bývať, žiť a študovať, keď všetko pôjde tak ako má a nič sa nezmení ♥To bol náš posledný výlet. Lacné ubytovanie v hotely Nitra. Jedina chyba bola, že sme boli dosť ďaleko od centra. V tomto meste už to bolo iné. Tam to žilo. Ochutnali sme Čínu. Boli sme sa prejsť na Kalvárii(teda len pod, lebo s kočiarom sa hore nedalo ísť),... najviac sa mi páčilo ako sme sa šli prejsť do mestského parku, kde som si dala matte♥(milujem tento nápoj)ľahli sme si na lehátko, také ktoré bolo zavesené na stromoch a len tak sme oddychovali a spali, natáčali videjká. keď sa Ell zobudila tak sme sa s ňou šalili. Navštívili sme aj super kaviareň, kde sme si dali chladené matte a hrali sme hru čierne historky. Je to inak super hra, kde máš indíciu napísanú len jednu dve vety a más uhádnuť ako sa stala tá vražda, a druhý ti odpovedá len Áno alebo Nie.( V Mlynoch som musela kúpiť tú hru len iné príbehy: Zločin a sex :P)  Tak sme sa pri tej hre nasmiali, sedeli sme v takých vakoch keby nebola s nami Ell tak by nám na stole nechýbala vodná fajočka♥(MŇAm!) Potom sme sa rozhodli, že ostaneme ešte jednu noc, tak sme sa ubytovali v Penzióne, ktorý vlastnil jeden muž s Južnej Ameriky, presnejšie z Guatemali , veľi pekný a dobrý muž fajne sme s ním pokecali, veľmi bol ochotný keby nám niečo trebalo pomôcť s malou mali sme mu len zavolať. Nespomínam si ako sa volal menom :( V Mlynoch som si zoribla menšie nákupy v Humanicu nové boty a v HM nové šaty♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥