streda, 20. januára 2016

zdravie


Keď počujem slovo ZDRAVIE bliknú mi v hlave 3 svetielka:
  • telesné zdravie,
  • duševné zdravie,
  • duchovné zdravie.
Pre mňa sú tieto tri veci najdôležitejšie, pokiaľ ide o zdravie. Je to stav pohody, ktorá potrebuje našu pozornosť za všetkých okolností. Starostlivosť o seba, je veľmi dôležitá a mala by byť vždy prioritou v našom živote.
PicMonkey Collage

Pokiaľ ide o fyzické zdravie, niektoré veci, ktoré pomáhajú v tejto oblasti sú cvičenia, mať 8 hodín spánku byť odpočinutý  a jesť správny druh potravín! (Ani si napamätam kedy som spala 8h ok kedy mám ELL :D ) Potom je tu duševné zdravie, niečo, čo by sme mohli urobiť preto, aby sme boli aj po psychickej stránke zdravý. Niektoré negatívne veci, ktoré môže ovplyvniť vaše duševné zdravie, sú stres, depresia, hnev, smútok,.. takže ,, you should think positive ;) Posledný z troch je vaše duchovné zdravie. Teraz to nie je len byť náboženský žeby  to mohlo znamenať, že v mier vo vnútri seba a meditovať, preč z toho. V mojom živote, najmä v posledných pár mesiacov som bojovala so všetkými z nich. Máš len jedno telo, takže prečo sa nestarať o to poriadne!:) Nehovorím, že teraz si nomôžeš dať na večeru krídelko alebo niečo také :D , samozrejme netreba sa prežierať ;) 
large

Pre mňa, byť zdravý znamená, že každá časť vášho telo funguje tak, ako  má. Aby bolo možné robiť svoju úlohu v udržiavaní vaše telo zdravé, ako to môže byť, je potrebné liečiť svoje telo a má mať právo na výživu, ktorú potrebuje, aby fungovalo. Predtým, než som si myslela, že zdravie odkazovalo len na telo, že je v dobrom stave, ale nikdy som považovala za  zdravie zdravú myseľ. Teraz viem, že byť zdravý má veľa práce. Naučila som sa, že náš životný štýl, životné prostredie v ktorom žijeme a spôsob, ako vaša myseľ funguje má zásadný vplyv na vaše zdravie. Niektoré zdravotné podmienky sú mimonašu kontrolu, ale žiť zdravý životný štýl a mať zdravú myseľ nám umožní vysporiadať sa s akýmikoľvek podmienkami s ktorými sa môžeme stretnúť. Takže predsa aj po psych. stránke je si nájsť dobre aspoň chvíľku pre seba a meditovať:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥