streda, 20. januára 2016

žijem, dýcha, serem, kýcham

PicMonkey Collage
Trošku zaspamujem tento článok mojimi starými fotkami, harmonizujem si izbu, byt a teraz keď to všetko mám tak pustila som sa aj do môjho ntb a našla som tam zopár fotiek. Mne čas veľmi rýchlo ubieha, ráno sa zobudím a už je večer a idem spať :D Tak preto sa pustím, do mojho obľúbeného článku a to je o rodičovstve. Mohla by som niekedy v budúcnosti prednášať nejakým mamičkám alebo rodičom, uvidíme kde sa s učiteľstvom alebo psychológiou dostanem.
6

2 základné veci, ktoré sú dôležité pre rodiča "deti sú na prvom mieste", a "Musím robiť to, čo je najlepšie pre svoje deti". V okamihu, keď robíte niečo pre seba, existuje veľa ľudí, ktorí sú pripravení opísať ťa ako sebeckého rodiča. Opýtajte sa potichu vo svojej hlave "Páči sa vám viac, keď mama a otec sú v strese, alebo keď sú šťastní ?"
Našťastie, ľudia si začínajú uvedomovať, že ak chcete zvýšiť šťastie, zdravie deti, musíte byť zdravý a šťastný v prvom rade VY! Viem to hlavne podľa seba, keď som nervózna tak aj ell keď som šťastná tak aj ell, všetko je len na mne ako sa zobudím a čo ma nasere. To je dôležité mať na pamäti a všimla som si čoraz viac sa stretávam s otázkou:
"Čo si urobil pre seba tento týždeň?"
Keď sa nad tým tak zamyslím má zmysel, a myslím, že ľudia potrebujú, aby si uvedomili, čo robia pre seba. Každý rodič, bez ohľadu na to, koľko má rokov, vám povedia, že rodičovstvo je vyčerpávajúci. Rodičovstvo je ťažká práca, o tom nie je pochýb. Ale je to tiež tak neuveriteľne obohacujúce s cieľom získať čo najviac z rodičovstva, musíte byť schopní urobiť krok späť a premýšľať o ňom, kde spravil chybu.
Ak si potrebujete oddýchnuť, to je v poriadku. Rodičovstvo je práca na plný úväzok, a na plný úväzok mať čas prázdnin z nejakého dôvodu. Každý potrebuje dovolenku, aj keď je to len na jednu noc. Verte mi, treba sa dobiť energiou, urobiť nejakú jogu, zdriemnuť si proste čokoľvek, čo je pre vás dobré.
1

Áno. Som unavená. Niekedy podráždená Sem tam frustrovaná,"voniam" točím dookola 4 tielka, z kt. sa mi ľahko vyťahujú kozy. Áno - je to náročné. vyzerať tak ako človek, keď od únavy ledva vidite a 2 minutová sprcha rovná sa vysnivaný luxusný wellness, reagovať stále s láskou, keď vám rezonujú v mozgu vysoké tóny. Ešte, že v noci všetci spíme tak ako máme, bez prerušovaného spánku. Poznáme to všetky - MAMY. Ale stačí jeden takýto okamih a ja viem, ze nič lepšie ako mať  deti sa mi nemohlo stať...a som Šťastná - bezpodmienečne a za to ĎAKUJEM aj Patrikovi♥, ktorý mi pomáha, zbožňujem keď si ráno môžem pospať do 10tej a on zatiaľ stihne popratať, pripraviť raňajky a starať sa o Ell. Má niekto lepšieho chlapa ako ja? :-D
14

Každá matka má právo cítiť sa mizerne,má právo byť unavená či chorá,má právo cítiť sa bezradne a zúfalo,má právo báť sa o svoje deti a svojho muža,každá matka má právo za zlyhanie a zúfalstvo...každá matka má právo si poplakat,má právo mlčať a nemať chuť komunikovať s okolím a to aj na odpovedanie otázok ako sa máte, či ste zdraví a či niečo nepotrebujete...a je jedno či má matka jedno alebo päť detí, či sú choré alebo zdravé....proste matka má plné právo cítiť sa zle a nikto v okolí by jej to nikdy nemal vyčítať.
3

Dovoľte mi teda opýtať, čo ste urobili vy pre seba tento týždeň ? ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥