sobota, 23. januára 2016

Zmena je život :)

Ahojte moji milí čitatelia. ♥
Dlho som sa neozývala, pretože som mala v hlave veľký bordel, tak ako sa začal nový rok tak aj ja som si povedala, že budem nová Claudia.... (o tom potom napíšem) ale k veci: 
Píšem taký krátky článok, hlavne o tom, že som si obnovila svoj starý blog a to na blogspote, nebola som spokojná s wodpressom, tak som sa vrátila tu. Vadilo mi na wordpresse, že mojej fantázii nedovolila rozvíjať nič, aj keď by sa dalo, ale platilo sa za to, nepačilo sa mi tam hlavne tá jednoduchosť akou bola písaná alebo presne nastavená. Ale naopak, veľmi mi pomohol v blogovaní a v písaní článkov za čo mu ĎAKUJEM. (keď som si čítala staré príspevky tu na blogu, tak som sa smiala, ale šak každý sa zdokonaľujeme a učíme sa z vlastných chýb)
Takže dala som sa znovu do blogovania na tomto blogu končne po niekoľkých týždňoch som si našla šablónu, urobila som si všetko tak ako mne vyhovuje podľa svojich predstáv,  skopírovala som si svoje články, pretože si myslím, že tie články boli dobre a čitatelné a hlavne nechcem o nich prísť, bolo by mi ich ľúto, ale veľmi. 
Teším sa na ďalšie články, ktoré budem robiť pre vás ! :)



vaša Clo♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

ďakujem za každý komentárik♥