pondelok, 29. februára 2016

Adios Februar

Dobrý večer,
po úspešnom mesiaci február, v tomto mesiaci sa stalo veľa, poďme pekne po poriadku:
  •  INTERVIEW (rozhovory s mladými mamičkami), čo malo veľký úspech, rôzne názory som si vypočula, ale som rada, že som začala s touto rubrikou určite v tom budem pokračovať, vyspovedala som zatiaľ 6 mamičiek, ktorým ďakujem za rozhovor, tieto mamičky som do toho nenútila bolo to ich vlastné rozhodnutie odpovedať na moje otázky :) za to im všetkým ďakujem a prajem veľa úspechov v živote.


  • bola otázka k môjmu blogu: Čo znamená teenmumy? teen - dospievajúci, mumy/mother - matka, takže z prekladu angličtiny znamená dospievajúca matka tam sa berú tie násťročné maminky, ktoré mali dieťa ako -násť je jedno či mala 19-násť, 18-násť alebo 16-násť...
  • krásny Valentín za nami, aj keď neskorý, ale nevadí, vodná fajka nemohla chýbať ponpóny HUF Patrik dostal z čoho bol rád. Ja som nadšená z kníh, ktoré som dostala.
  • choroba, chrípka ma skolila, či z toho počasia, alebo slabej imunity neviem, všetci sme už zdraví, to je hlavné,  
  • koniec februára bol veľmi super, kde som zase cestovala do známej Nitry, konečne som sa stretla s Robkou, ktorou si už dlho píšeme na MK. Absolvovali sme výlet pod ZOBOR, krásny západ slnka, výhľad, vínečko, papaničko, deka, romatika o sto šesť <3 :D 

  • Ukončili sme to hlavným mestom - BRATISLAVOU, z Nr do Ba sme cestovali Regio - autobusom, musím povedať, že platí študentský lístok k tomu čaj alebo kávička zadarmo, kde môžeš pozerať TV, alebo počúvať na obrazovke hudbu, zadarmo wifi určite sa to oplatí pohodlie 100% nemôžem im nič vytknúť, v Blave sme pochodili hlavne Staré mesto, hrad a celé hodiny sme sedeli v čájovni - V PODZEMÍ. Veľmi krásna čajovňa, kde si sadáte na také pódia, kde máte vlastné súkromie, na WC som si všimla mapu Slovenska - kde ste mohli vyznačiť špendlíkom odkiaľ ste. Je určite kopu takýchto alternatív v Blave no my sme mali málo času na takéto túlenie sa po meste. Inak pekné to staré mesto, ale vyjdete von z mesta a všade špina a šťanky, možno by to trebalo nejako viacej udržiavať, keďže to je hlavné mesto. :)
Kumbálky v čájovni:D 

čajovňa v podzemí-mohli ste sa podpísať na stenu

Bratislava - Staré mesto


A čo vy aký ste mali mesiac február? Čo ste nové zažili ? 

14 komentárov:

  1. Tak jak sis u mě mohla přečíst, tak mně začala škola. A to na plný úvazek. Začala jsem hledat praxi a skoro se nezastavím. Dnešní den to tedy pokazil, protože ležím v posteli a je mi zle :/..Takže se nemůžu dočkat, až si budu muset nahrazovat 4 hodinové laboratoře -_-.
    Ale teď už trochu pozitivněji :D. Začala jsem cvičit, ze začátku měsíce hodně číst, ale to jsem si zase krapet pokazila. Byla jsem na plese a hodně s rodinkou, takže si nestěžuji :). Byly i slabší chvilky, ale těmi se nemíním už zaobírat :).

    Těším se na další Tvůj článek, mamčo ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno čítala som si ♥ nech sa ti darí hlavu hore a ĎAKUJEM " :-*

      Odstrániť
  2. Nápad na takéto rozhovory je určite super a zaujímavý :-) Výlety vyzerajú zaujímavo, verím, že si si ich užila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherný blog, takový útulný a skvělý článek ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Február mi ubehol ani neviem ako, ale som nesmierne hrdá, že som stihla popri deťoch prečítať tri knihy a nesmierne na seba nahnevaná, že som sa nedonútila cvičiť, som strašne zlenivela. Potrebujem už jar a trochu sa prebrať.

    SimpleHappyMum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to cvičenie aj mne by pomohlo :D

      Odstrániť
  5. Niekedy si po BA sprav určite dlhší výlet, niektoré veci fakt stoja za to :) Pekná prechádzka, veľa možností vždy keď idem pozrieť kamošku alebo máme trip, tak sa niekade prechádzame a stále nás to baví :D Síce vždy skončíme v tom istom podniku, pri drinku ale tak... nejaké zakonečnie dňa musí byť :D Inak pekný článok, gratulujem k toľkým rozhovorom a dúfam, že sa ti ich ešte dosť podarí :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no 12-teho marca tam idem zase , ale to uz za kamaratkami ale to uz nebudu vyletiky ale nejaka ta party heh :D

      Odstrániť
  6. Já jsem si prožila s přítelem první Valentýn, takže to bylo fajn! ☺ Sblížila se s kamarádem, takže ve směs příjemný měsíc :)

    www.blogerkaklarka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pre mňa bol február katastrofálny a verím, že marec bude oveľa lepší. Dúfam, že si si tie výlety užila :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dufam ze marec ti prinesie vela stastia a uspechov :) uzila som si ich ;)

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥