utorok, 23. februára 2016

Interview alebo rozhovor s mladou mamičkou #5

Ahojte, 
takže je tu ďalší rozhovor s krásnou mamičkou Zuzkou - BLOGERKOU ktorá sa venuje kozmetike, móde, kráse, ale nájdete v blogu aj rôzne receptiky alebo recenzie. Je to vážne skvelá blogerka so super článkami, takže sa tam nájdete vo všetkých smeroch ;) 

 


 Ako sa voláš?, koľko máš rokov?.., vlastne napíš niečo o sebe nejakú stručnú charakteristiku, aby sme vedeli o kom čítame. 

Ahoj, volám sa Zuzka a mám 29 rokov. Teda už takmer 30 o necelé 2 mesiace. Som 3 roky vydatá, a už takmer rok mamou nášho Nikolaska. Som typická žena, mám rada módu, kozmetiku, píšem si vlastný lifestylový blog, rada čítam.



Aká bola prvá tvoja reakcia, keď si sa dozvedela, že si tehotná ?

Keď som si robila test a skúmala ho, tak tá druhá čiarka bola takmer neviditeľná. Ale ja som ju videla a v tom momente som sa celá roztriasla. Dostala som strach, no zároveň som sa tešila. Boli to také zmiešané pocity z niečoho nového.


Reakcia rodičov, okolia, tvojho partnera?

Okolie aj partner to ešte pred potvrdením lekára brali tak s rezervou a nechceli nič zakríknuť, ale samozrejme tešili sa.


Aké máš pocity z toho, že si mamička?

Je to úžasné. Každý deň si uvedomujem, že toho malého človiečika ľúbim viac a viac.


Čo by si odkázala druhým budúcim mamičkám ?

Aby sa nebáli tehotenstva, pôrodu, ani samotnej výchovy. Zvládli to milióny iných, zvládnu aj ony.


Ako si si užívala tehuľkovanie? (pocity, tvoje nálady, správanie...) V čom je to iné aké to bolo pred tým?

No tehuľkovanie som mala bezproblémové. V prvých mesiacoch mi síce bývalo trošku zle, ale len keď som bola hladná. Preto som pravidelne musela jesť.  Bolo to naozaj čarovné obdobie, no nevedela som sa dočkať, kedy drobec vykukne na svet.


Čo zaberá na tvoje dieťa keď plače?

Tak plakanie bola vec, ktorej som sa v tehotenstve najviac bála. Stále ma prenasledovali myšlienky, že čo ak bude malý stále plakať a bude patriť medzi plačlivé deti. No našťastie moje dieťa takmer neplače (klop klop klop). Nikdy sa nebudí s plačom, niekedy cez deň si trošku poplače, len keď sa niekde udrie, alebo mu niekto niečo zoberie. V tomto je  naozaj úžasný. Ale inak ho stačí trošku pomojkať a hneď zabudne.


Ako si vychutnávaš chvíle, keď si sama bez dieťaťa ?

Vtedy väčšinou upratujem. Je to pre mňa istá forma oddychu. Mám rada poriadok a všetko na svojom mieste a keďže malý aktuálne stále všade lozí a behá, chcem aby behal po čistých podlahách. No ak som náhodou u rodičov a mama ho zoberie von, tak vtedy si sadnem a čítam nejakú knihu, či časopis.


Keď si unavená, tak čo pre to robíš aby si si oddýchla?

Idem skôr spať. Bežne chodím spávať po jedenástej, no ak som fakt unavená, tak už pred desiatou ležím v posteli. A keďže môj drobec  netrpí nespavosťou, tak sa vyspím aj ja.

Ako si uspávala dieťa, keď išlo večer spať?
Hojdaním na rukách. Najnovšie však už na rukách veľmi nechce byť, tak ho aspoň trochu ukolíšem, uložím do postieľky, a síce sa najprv vrtí a vymýšľa, po chvíli sa unaví a zaspí.

Čo je najťažšie na mamičkovaní ?
Najťažšie je vidieť svoje dieťa choré. Náš maličký mal nedávno vysokú teplotu len zo zúbkov, no keď som ho videla aký je utrápený a ubolený, tak som až plakala. Najradšej by som bola, keby moje dieťa nikdy nebolo choré.


Ako by si opísala jednou vetou svoju materskú dovolenku?

Materskú dovolenku si užívam a je to pre mňa fakt dovolenka.

Niečo vtipné zo života tvojho dieťaťa ?
Tak vtipných situácií je veľa. Ťažko sa mi opisujú, pretože to človek najlepšie vidí na videu, alebo naživo. Ale asi zatiaľ taká najvtipnejšia sa stala cca po Novom roku, keď mal muž celý týždeň dovolenku a keď mal ísť do práce, tak sa oholil, a ja som mu ostrihala vlasy, tak ako to robím pravidelne každý mesiac. Malý vtedy akurát spal, no keď sa zobudil a uvidel tatíka, normálne ho nespoznávala, chcelo sa mu plakať a keď si ho zobral na ruky, tak iba na mňa prosebne pozeral a šepkal ma-ma a chcel ísť ku mne. No my s mužom sme sa nasmiali.




Stal sa ti už trapas nejaký keď si bola v spoločnosti so svojím bábom?

Trapas zatiaľ asi žiadny.


Aký máš názor na mamičky, ktoré koja na verejnosti ?

Je to každého osobná vec, no mňa by tak nikto nikdy neuvidel. Je to pre mňa dostatočne intímne a aj keď je to pre veľa mamičiek normálna vec, ja nemám na to odvahu. Aj doma kojím malého schovaná pred všetkými očami, jediný kto nás smie vidieť, je manžel, no aj ten nás radšej neruší, lebo malý sa potom nevie v kľude najesť.

Stretávaš sa aj s inými mamičkami v tvojom okolí ?
S jednou mamičkou z modrého koníka som sa nedávno spoznala a raz za čas vyjdeme spolu kočíkovať. Je to fajn spestrenie mamičkovania.


Čo máš najradšej na správaní svojho dieťaťa?

To, aký je to smejko, to, že pekne spinká, keď má, a to, ako ma každý deň niečím novým prekvapuje.


S čím  sa najradšej hraje a čo najradšej robí?

Aktuálne má 10 a pol mesiaca a najradšej si teraz stíska a mojká všetkých plyšákov a mackov. Žiadny nemôže len tak sedieť a pozerať sa na neho, všetkých musí postískať a porozhadzovať. Potom má rád rôzne krabičky, kde niečo hrká, alebo plastové fľaše naplnené niečím, čo tiež hrká. A taktiež miluje hranie sa s loptičkami. A aj rád so mnou tancuje. Stačí, keď začnem spievať nanana a už sa otočí a ide ku mne, aby som ho zobrala na ruky a tancovala s ním.

Charakterizuj svoje dieťa tromi prídavnými vetami.
Veselý, ukecaný, neposedný.


Čo robí tvoj partner, keď je sám doma s dieťaťom ?

Môj manžel je málokedy s ním sám, väčšinou je to tak na max 2 – 3 hodinky, keď musím niečo isť vybaviť, alebo idem nakúpiť. Vtedy sa iba hrajú, alebo malý spinká.



Dúfam, že sa vám rozhovor páči, držím jej palce v blogovaní a v mamičkovaní hlavne veľa zdravíčka želám ♥ 
vaša Clo♥

8 komentárov:

  1. Zuzku sledujem už veľmi dlho. Páčia sa mi jej články, a myslím že na jej blogu si fakt nájde každý to svoje. :-) a je vidieť, že si mamickovanie užíva :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno je to super blogerka a hlavne ma skvelé články :) !

      Odstrániť
  2. Príjemné rozhovory, pobavia, potešia. Ja som síce presný opak, avšak fandím kočkám, ktoré sa neboja tak skoro pre bábätka. Len tak ďalej, držím palce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. opäť pekný rozhovor .) zuzku sledujem tiež, a baví ma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jak tak vidím, tak jsem tu zase dlouho nebyla a až teď jsem zjistila, že sis vytvořila blog na bloggeru :D. Ať se Ti daří. Rozhovory s maminkami se mi moc líbí a třeba se dozvím i něco do budoucna, až budu maminka i já sama ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne blogger je ten naj♥

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥