utorok, 16. februára 2016

Interview alebo rozhovor s mladou mamičkou #3

Môj/náš tretí článok o mladej peknej mamičke, ktorú som vyspovedala, ďakujem Kristínke, že to prijala a prajem jej len to najlepšie v živote. Mňa osobne nadchlo, že je vegetariánka vlastne celá rodinka a že žije skromný a pozitívny život ♥ Tak poďme na to


 
1. Ako sa voláš?, koľko máš rokov?.., vlastne napíš niečo o sebe nejakú stručnú charakteristiku, aby sme vedeli o kom čítame.Volám sa Kristína a mám 18rokov. Som šťastne vydatá žena, matka 16 mesačného zázračného chlapčeka menom Teodor, ktorého sme priviedli na svet doma. Žijem skromný no spokojný život, milujem zvieratá, prírodu a som umelecká duša. Verím v pravú čistú lásku a snažím sa vo všetkom nájsť niečo pozitívne. Celá rodinka sme vegetariáni.

2. Aká bola prvá tvoja reakcia, keď si sa dozvedela, že si tehotná ? 
Veľmi som sa tešila. Nič som si nepriala viac ako mať milujúceho muža a detičky - proste rodinu.

3. Reakcia rodičov, okolia, tvojho partnera?Manžel sa tak isto veľmi tešil. Dokonca tvrdil, že som tehotná, keď som ešte tehotná vôbec nebola. Rodičia to zobrali dobre, ale tomu predchadzali ešte ine udalosti.. a okolie? No, ozajstní priatelia nám priali a samozrejme boli aj takí, ktorí si neodpustili hlúpe poznámky. Ja som to však brala s nadhľadom

4. Aké máš pocity z toho, že si mamička?
Cítim sa super. Je to síce poriadne náročné ale za čo i len jeden detský letmý úsmev sa oplatí zdolať aj Everest. Milujem toho môjho krpčeka a to ani pár vytrhaných vlasov, počarbaných stien, kako-ciko kade tade či nejaký bordel nezmení

5. Čo by si odkázala druhým budúcim mamičkám ? 
Aby sa riadili svojimi pocitmi, materinskym inštinktom. Obzvlašť mladym mamičkam, aby bojovali za svoje babatka, aj ked im okolie nepraje.

6. Ako si užívaš/la tehuľkovanie? (pocity, tvoje nálady, správanie...) V čom je to iné aké to bolo pred tým 
Tehotenstvo bolo skvele. Fakt. Zle mi bolo možno 3x. Nevracala som vobec, ani mi nič neopuchlo. Dokonca ani kysle uhorky s nutelou neboli

7. Čo zaberá na tvoje dieťa keď plače?
Na 100 percent ja niekedy oblubena mňamka, niekedy zabavenie inym predmetom, niekedy rozpravka..no keď už všetko zlyha, zoberiem ho na ruky a je ticho To je tá materská superschopnosť Aaachh 

8. Ako si vychutnávaš chvíle, keď si sama bez dieťaťa ?
Sama nie som, ale keď zaspí sadnem si na záchod a som tam veľmi dlho. Sama. V tichu.

9. Keď si unavená, tak čo pre to robíš aby si si oddýchla?
Nechám sa hýčkať mojím manželom. jeho vôňa a objatia sú pre mňa reset

10. Ako si uspávala dieťa, keď išlo večer spať?
Fuuu no od narodenia sme si prešli roznymi uspavacimi procesmi.. zaspávanie na prsniku, na rukach na fitlopte, v kociku, v postielke pri hladkani chrbatika, s nami v posteli, hojdanie na rukach..no a teraz ho nakojim, par minut ponosim a je tuhy Spi v normalnej veľkáčskej posteli prisunutej k našej manželskej.

11. Čo je najťažšie na mamičkovaní ?
že mám dni, kedy sa mi nedarí venovať malemu všetku svoju energiu, lebo som tak vybita. Niekedy mu vymyšľam recepty, nove jedla, nove hry, aktivne sa hram, spievam, aj upratujem lietam hore dole..no pridu dni kedy sa mi už fakt ani to jablko ktore mi prinesie nechce ošúpať.. 

12. Ako by si opísala jednou vetou svoju materskú dovolenku?
Totálny neriadený kreatívny chaos v paradajkovej omáčke s Mášou za dverami, Fíhou v obývačke, divne zapáchajúcim mrňúsom na koberci a strapatou ženou v obliatom tričku v kuchyni.13. Niečo vtipné zo života tvojho dieťaťa ?

14. Stal sa ti už trapas nejaký keď si bola v spoločnosti so svojím bábom?
Strašne rád vysáva. Zoberie ma za ruku, dovedie k vysávaču, pobucha po ňom, dá si ruky za chrbat a pozoruje ako vysávam. Do toho ešte prikyvuje hlavou ak to robím dobre a ak nie príde a začne mi ukazovať ako to mám robiť správne. No, čistý otec 


15. Aký máš názor na mamičky, ktoré koja na verejnosti ? 
Kojenie je prirodzená vec, je to prirodzená potreba dieťaťa. Kojenie na verejnosti je úplne normálne, sama kojím hocikde si malý vypýta. Treba však kojiť decentne, čo neznamená zakryť dieťaťu hlavičku látkou ale zase ani oháňať sa s odhaleným striekajúcim prsníkom.

16. Stretávaš sa aj s inými mamičkami v tvojom okolí ? 
Kiež by. S mužom sme sa veľa sťahovali, teraz si hľadáme "to miesto" kde sa už konečne usadíme. Verím, že si tam mamičky kamarátky nájdem 

17. Čo máš najradšej na správaní svojho dieťaťa? 
To, akú má čistú dušu, aký je otvorený, bez predsudkov. Je dobrosrdečný, vždy sa s každým podelí. Má rád zvieratá, ľudí, deti. Milujem keď len tak príde a dá mi pusu, keď ma objíme, pohladká, sám od seba. To je niečo úžasné

18. S čím sa najradšej hraje a čo najradšej robí?
Rád vysáva, tancuje, rozoberá veci. Rád sa hrá s metlou, stavebnicou a všetkým tým, čo do kategórie "hračky" rozhodne nespadá

19. Charakterizuj svoje dieťa tromi prídavnými vetami.
Dobrosrdečný, veľkorysý, milý, rozvážny, láskavý, špekulant

20. Čo robí tvoj partner, keď je sám doma s dieťaťom ? 
Sami spolu nebývajú, jedine keď sa raz-dvakrat stalo, že som si išla pospať. Môj muž je úžasný otec. Zahrá sa s ním, prebalí, nakŕmi, okúpe, pomojká - proste všetko zvláda.





 Ak sa chcete niečo spýtať kľudne, alebo niečo odkázať kľudne, všetko máte povolené ♥

4 komentáre:

  1. zas len čumím ! :) sympatická rodinka, a opäť klobúk dolu pred rozvážnosťou, odhodlaním tak mladej ženy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi sympatická rodinka a krásny rozhovor ♥ Máš talent na robenie rozhovorov! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :D , už aj nejaké "iné blogerky to obkukali" :D

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥