streda, 17. februára 2016

Interview alebo rozhovor s mladou mamičkou #4

Dobrý večer,
Znovu pri mojej obľúbenej rubrike Interview, baví ma takto komunikovať s mladými mamičkami som rada, že som to rozbehla a už je to 4-tá mamička JANKA a musím povedať, že aj kamarátka♥ (poznáme sa cez MK, síce sme sa nestretli, ale keď budem v Blave tak hneď dáme rande :D). O chvíľu bude tu iný článok aby to nebolo také sterotypné, no naďalej chcem pokračovať v tomto pretože to malo veľký úpech za čo ĎAKUJEM vám moji čitatelia ♥ Tak poďme na to: 





1. Ako sa voláš?, koľko máš rokov?.., vlastne napíš niečo o sebe nejakú stručnú charakteristiku, aby sme vedeli o kom čítame
Volám sa Jana mám 23rokov.. Mám s priateľom 7 ročný vzťah. Z toho spolu 2roky žijeme (svadbu zatiaľ neplánujeme) Máme syna Lukaška ktorý má 2 roky. Milujem výlety,snowboarding,nákupy (väčšinou všetko pre malého) a teraz som sa začala venovať cvičeniu.

2. Aká bola prvá tvoja reakcia, keď si sa dozvedela, že si tehotná ?
V prvom rade som sa zľakla. Vždy som chcela mať skoro deti.ale že až tak skoro som vôbec nečakala (otehotnala som ako 20ročná) . Potom prišiel plač (od šťastia) a napokon netrpezlivosť kedy sa narodí.

3. Reakcia rodičov, okolia, tvojho partnera? 
Rodičia na počudovanie celkom fajn (keďže som mala uz školu dokončenú) aj priatelovy rodičia boli fajn. Kamarati? Ako ktorí, niektoré rekacie boli strašné 😕asi závideli.

4. Aké máš pocity z toho, že si mamička? 
Úžasné. Lepší pocit som asi nikdy nemala. Dieťa je dar.

5. Čo by si odkázala druhým budúcim mamičkám ? 
Že sa všetko dá zvládnuť, ak mate doma milujúcu rodinu, ktorá pomôže a partnera ktorý vás miluje sa to dá.

6. Ako si užívaš/la tehuľkovanie? (pocity, tvoje nálady, správanie...) V čom je to iné aké to bolo pred tým 
Tehuľkovanie bolo krásne. Od 2. mesiaca po 5-ty mi bývalo zle, čo bolo horšie. No keď ustúpili nevoľnosti a začali prvé kopančeky to bol nádherný nezabudnuteľný pocit. Posledný mesiac bol najhorší v čom je to iné? Nikdy som necítila, ten pocit že je bábo v brušku a že kope, že ho cítiš.

7. Čo zaberá na tvoje dieťa keď plače? 
Záleží od okolnosti prečo plače. Ak od únavy jednoducho ho dám spinkať. Ak ho niečo bolí pomojkanie. Ak sa na niečo hnevá samozrejme venovanie sa mu,že ho rýchlo niečím zabavím a hneď je dobré.

8. Ako si vychutnávaš chvíle, keď si sama bez dieťaťa ? 
Dobre, tak je to super pocit si raz za čas vybehnúť von. Troška sa odreagovať zresetovať. Každá matka to raz za čas potrebuje.
  
9. Keď si unavená, tak čo pre to robíš aby si si oddýchla? 
Spím a milujem horúcu vaňu - pre mňa naj relax.
  
10. Ako si uspávala dieťa, keď išlo večer spať? 
Milujem ho najviac na svete, no nikdy som ho vyslovene na rukách necicikala. Uložila do postieľky a zahajal sám(a od roka spí sám v izbičke na veľkej posteli).

11. Čo je najťažšie na mamičkovaní ? 
Ešte kým nevedel rozprávať vôbec a začal plakať, nevedela som čo mu je. Vtedy taký bezmocný pocit ako pomôcť. Teraz je to lepšie už aspoň povie au a ukáže čo ho bolí. Čim je starší je to lepšie(aj keď ako miminko by som ho chcela večne.

12. Ako by si opísala jednou vetou svoju materskú dovolenku? 
Tak materská dovolenka by som to neopisovala. Keďže žena musí variť, upratovať a starať sa o dieťa o domácnosť, proste o všetko . čiže jednou vetou? V kuse v pohybe žiadna dovolenka!

13. Niečo vtipné zo života tvojho dieťaťa ? 
Fú je toho veľa už. Čím je staršítym, je na ňom vtipnejšie niečo iné, no tešímm sa, keď začne plynulo rozprávať a príde s nejakou hláskou.

14. Stal sa ti už trapas nejaký keď si bola v spoločnosti so svojím bábom? 
Aj toho už bolo veľa. Ale asi najviac keď sa mi na ihrisku pokakal až za ušami. Bolo to všade aj na hojdačke:-D 

15. Aký máš názor na mamičky, ktoré koja na verejnosti ? 
Mój názor je, že je to normálna vec. Ak to niekomu vadí jednoducho sa zakrijem plienkou. No dieťa keď je hladné nenechám ho hladovať.

16. Stretávaš sa aj s inými mamičkami v tvojom okolí ? 
Áno stretávam. Je to super spoznávaťaj iné mamičky a ich deti.

17. Čo máš najradšej na správaní svojho dieťaťa? 
Lukáško je celkom kľudné dieťa. Jednoducho keď potrebujem navariť, sa pohrá sám. Nepotrebuje nonstop moju pozornosť. Že naozaj sa dá pri ňom hocičo porobiť keď potrebujem.

18. S čím sa najradšej hraje a čo najradšej robí? 
Ma rád vláčiky a autíčka.. A najradšej kreslí a tancuje. Neviem či bude umelec alebo tanečník

19. Charakterizuj svoje dieťa tromi prídavnými vetami. 
Dokonalé, nenáročné, rado sa učí alebo rado spoznáva nové veci.

20. Čo robí tvoj partner, keď je sám doma s dieťaťom ?
Ani nechcem vedieť. Vždy keď prídem je dom hore nohami. Podľa mňa sa vráti do detských čias a robí všetko, čo on aj keď sa hrá na "drsného chlapa" ale mne sa to páči , tomu sa hovorí správny tata.

4 komentáre:

  1. Pěkný rozhovor:) Lepší mít miminko dřív než později :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja by som už chcela bábo.. len ešte musím trochu počkať, keďže momentálne vybavujeme bývanie, hypotéku a bude to trochu ťažšie hlavne po finančnej stránke. Ale snáď to nebude dlho trvať. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak držím palce ;) ! nech všetko vyjde !

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥