streda, 24. februára 2016

Interview alebo rozhovor s mladou mamičkou #6

Drahí čitatelia,
tento rozhovor bude s mojou kamarátkou Mimou♥, ktorá pochádza z toho istého mesta ako ja a poznáme sa cez MK(aspoň na dačo je dobrý), je nás málo v meste no ona patrí medzi tie kamky-mamky na venčenie načich detí po mestečku s kávičkou v ruke a môžeme sa dlhé hodiny rozprávať o takých veciach - mamičkovských(ale aj o iných). 

  


Ako sa voláš?, koľko máš rokov? Vlastne napíš niečo o sebe nejakú stručnú charakteristiku, aby sme vedeli o  kom čítame
Volám sa Monika ale nikto mi nepovie inak než Mima prischlo mi to od 9. ročníka na základke a na svoje meno už vlastne ani nereagujem :-D Mám čerstvých 24 rokov, som vydatá, milujem módu hlavne tú detskú. A svojho syna volám „pampúch“
Aká bola prvá tvoja reakcia, keď si sa dozvedela, že si tehotná ?
           My sme tehotenstvo plánovali a prv mi test neukázal nič. Mysleli sme si že to nevyšlo (lebo som mala aj nejaké zdravotné problémy) a keď som na druhý deň len tak zo srandy použila ešte ten druhý z balenia a vyšiel pozitívny tak som ho doniesla mužovi so slovami „to takto to má vyzerať ???“ takže asi taká reakcia...ale pravdaže tešili sme sa od prvej chvíle.
 Reakcia rodičov, okolia, tvojho partnera?
  No rodičia neboli nadšení dúfali že si najprv dorobím vysokú školu aj sa so mnou dlhší čas bavili len tak „aby sa nepovedalo“ ale s rastúcim bruchom boli čoraz mäkší a mäkší a teraz už máme znovu super vzťah. Reakcia okolia bola viac menej rovnaká všetci boli prekvapení neboli by povedali že ja túžim po rodine a deťoch. Manžel sa pravdaže tešil od prvej chvíle.  
Aké máš pocity z toho, že si mamička?
Je to super pocit ale hlavne veľká zodpovednosť a často sa s mužom smejeme či práve my (obaja dosť blázniví) sme schopní vychovávať dieťa keď sme sami občas ako deti :-D 
 Čo by si odkázala druhým budúcim mamičkám ?
       Hlavne nech si poriadne rozmyslia s kým plánujú bábätko je to záväzok na celý život a je krásne keď má dieťa kompletnú rodinu. Nech sa nevzdávajú keď je rodina proti tehotenstvu. No a nech od začiatku zapájajú otecka do kúpania, prebaľovania a vôbec všetkých činností okolo bábätka. Má to svoje výhody.  
           Ako si si užívala  tehuľkovanie? (pocity, tvoje nálady, správanie...) V čom je to iné aké to bolo pred tým?
Ja som mala bezproblémové tehotenstvo až na pár dní čo som si musela odležať v nemocnici keď mi pampúch tlačil na obličku...fungovala som až do konca presne tak ako keby som tehu ani nebola až na to, že som jedla príšerne veľa sladkostí...kvôli tomu som extrémne vykysla ale našťastie som to už aj zhodila chvalabohu :-D  
  Čo zaberá na tvoje dieťa keď plače?
Cumlík, reklamy a kukuričné chrumky....veeeľmi veľa chrumiek.
 Ako si vychutnávaš chvíle, keď si sama bez dieťaťa ?
Tých chvíľ nebolo až tak veľa, pár krát som bola večer von s kamoškou a raz sme boli s mužom v kine ale je to divné lebo zvyčajne neviem čo s rukami lebo som zvyknutá že vždy pred sebou tlačím kočík.


 Keď si unavená, tak čo pre to robíš aby si si oddýchla?
Na to mám našťastie môjho skvelého muža...keď nejde ráno do roboty nechá ma vyspať sa a postará sa ráno o pampúcha prípadne kedykoľvek ho požiadam tak ho vie kompletne obriadiť a ja si môžem vyložiť nohy.
  Ako si uspávala dieťa, keď išlo večer spať?
        Prvý mesiac v zavinovačke pod digestorom (masaker). Od druhého mesiaca som ho proste položila do postieľky, zakryla, dala som mu pusu, pustila mu kolotoč so zvieratkami a uspávankou a zaspával pekne sám. Takto to máme dodnes len už bez kolotoča a neviem si to vynachváliť. 
Čo je najťažšie na mamičkovaní ?
Samota. Žena matka ak si nenájde nejaké kamošky mamičky je pekne povedané v zadku. Materstvo znamená že žena už nikdy nebude taká ako bola a podpíše sa to aj na jej obľúbených konverzačných témach. Zrazu zistí že jej bezdetné kamošky si s ňou už nemajú čo povedať. Teda hlavne ona s nimi. Ja ďakujem bohu že som si mamičky kamošky našla bez nich by som už sedela kdesi v rohu bytu a kývala sa zo strany na stranu.
   Ako by si opísala jednou vetou svoju materskú dovolenku?
Najzaujímavejšie obdobie môjho života. 
Niečo vtipné zo života tvojho dieťaťa ?
  Keď som ešte tehotná pozerala film Život je raz taký bola tam scéna kde sa bábo chcelo vykakať do vody vo vani. Vtedy som si povedala „mne sa to nemôže nikdy stať“ uhm...jasneeee :-D :-D :-D dokonca 2x :-D 

  
Stal sa ti už trapas nejaký keď si bola v spoločnosti so svojím bábom?
Trapas asi nie, pampúch sa snaží na verejnosti správať kultivovane. 
Aký máš názor na mamičky, ktoré koja na verejnosti ?
Je pravda že ja nie som nejaký extra veľký zástanca kojenia. Ale úprimne vždy radšej uvidím kojacu ženu ako muža ktorý močí kde mu príde. Brrrr
Stretávaš sa aj s inými mamičkami v tvojom okolí ?
Áno áno áno!!! Stretávam a veľmi rada. Vďaka modrému koníku som spoznala super baby a som za to vďačná.
Čo máš najradšej na správaní svojho dieťaťa?
Milujem keď sa nahlas smeje hlavne keď vidí iné deti. Ten smiech každého nakazí.
S čím  sa najradšej hraje a čo najradšej robí?
         Najradšej sa hrá s autíčkami dokáže aj hodinu len tak hore dole jazdiť po byte. Okrem toho najradšej pozerá telku hlavne, keď idú reklamy.
Charakterizuj svoje dieťa tromi prídavnými menami.
spoločenský, smejo, jedák 
Čo robí tvoj partner, keď je sám doma s dieťaťom ?
           Užíva si. A to doslovne. Pampúch ho veľmi šetrí, hrajú sa spolu a keď sú sami pampúch je ako med ani nekričí ani nerozhadzuje hračky no ukážkové dieťa. Inak môj muž od pampúchovho narodenia vie okolo neho urobiť všetko čiže kľudne by ma mohli vystreliť aj na Mars a viem že by bolo o neho kvalitne postarané.    

 

16 komentárov:

  1. Skvělý rozhovor, Mima je mi strašně sympatická. Být mladou maminkou je podle mě skvělé, ale za sebe musím říct, že bych se podobné zodpovědnosti zatím bála..

    Chic By Jane

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej to ma teší že som ti sympatická :) inak aj ja som sa tej zodpovednosti veľmi bála ale keď to príde zrazu sa na to pozeráš úplne inak ;-)

      Odstrániť
  2. MK poznám aj ja a to nie som ani mamička, ale je super, že sa mamičky takto vedia spojiť a rozoberať spolu nielen detičky! :) Pekný rozhovor a fotečky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kto by MK nepoznal :-D ale ide to s tou strankou dole vodou :-D

      Odstrániť
  3. Super rozhovor! :) Ten maličký je hrozně roztomilý :3
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super rozhovor! :D Nemyslím, že pobláznenosť rodičov dieťaťu nejako ublíži, práve naopak, vždy budú mať o program postarané a dieťatko možno bude práve po nich :D Čo už v puberte bude asi horšie, ale o tom potom :D :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Strašne rada si čítam tieto rozhovory...vieš vyberať trefné otázky :) Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý rozhovor a krásné fotky! Máš moc pěkný blog.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥