streda, 9. marca 2016

4 vecí/blogerky, ktoré (NE)mám rada na blogu.

Zase mám chuť písať o blogovaní. Keďže vidím mnoho článkov o veciach/témach/fotkách, tak ma to inšpirovalo k písaniu, čo mám rada a čo nie. Takže, ak nemáš chuť na čítanie o kritike, tak tento článok ani nezačínaj čítať ♥

 Veci ktoré, mi vadia na blogoch

we♥it
  • FASHION/BEAUTY ČLÁNKY - mám vybrané blogy, ktoré píšu fakt dobré články/ fotky, ktoré sa zaoberajú touto témou. Majú naozaj kvalitné fotky, pekne rozpísané, plusy aj mínusy, nie len výhody, ale aj nevýhody, z mnohých článkov som si niečo zobrala. Ale to, že na blogu sú nekvalitné fotky a píše sa len preto, žeby si písala o tom o čom sa píše, tak keď si tie blogerky myslia, že to je Ok. Tak potom neviem, narážam stále na to isté. Čo tak byť kreatívny?
  • KRITIKA - ak chceš byť blogerkou, tak musíš prijať aj kritiku, stretla som sa s takými "blogerkami" ktoré nevedia prijať kritiku, pýtam sa sama sebe prečo?prečo si s tým začala, keď nevieš prijať kritiku? Pre koho toto robíš, pre seba alebo svojich čitateľov? No veď, keď píšem o niečom tak musím prijať aj iný názor  a nie len kladný. Na mnohých blogoch som si to všimla. Samozrejme 100 ľudí 100 chutí, nie každému sa páči to isté, ale myslím si že svoj názor môžeme vyjadriť, niekto chce pomôcť tou kritikou no "blogerka" to zoberie zle. 
  • LAJKUJ/ODOBERAJ/ZDIEĽAJ - to vážne napíšeš lajkni mi stránku, lajkni mi instagram lajkni mi fb,odoberaj ma na yt ..... To fakt? Príde mi to ako vtieranie, veď keď chcem tak to lajknem alebo odoberiem, už to že to človeku vnucuješ už to ma od toho odradí, pretože podľa mňa to robí len pre seba, pre svoje sebavedomie, že čím viacej tým lepšie :D. To že máš 500 pozretí a veľa odoberateľov ti nezaručí veľký úspech, môžeš mať dobrú reklamu no neviem či uspeješ z toho čím viacej, tým lepšie, radšej kvalitné články, kvalitné videjká, ľudia sa potom pridajú. Ako sa hovorí pomaly ďalej zájdeš ;)
  • DEPRESÍVNE ČLÁNKY - Nie je ich veľa, ale predsa sa stretávam s depresivnámi článkami, ako niekoho život nebaví,...tomuto vážne nechápem, samozrejme ak mám zlú náladu, rozišla som sa ok, ale ak čítam článok, že ho to nebaví, nevie čo má robiť... no podľa mňa to nie je dobrá téma na písanie článkov, to by som si radšej písala do osobného denníčka  
Veci, ktoré zbožňujem na blogu
we♥it
  • ORIGINALITA/NÁPADITOSŤ - Najprv človek by mal mať dobré nápady v hlave. Hlavne vymyslieť, poprípade sa inšpirovať. Nie KOPÍROVAŤ, pretože dosť často sa stáva, že niektoré blogerky stlačia CTRL+C a CTRL+V :D, buď niečím výnimočný, vymyslí niečo, čo ešte tu nie je, potom budeš inšpiráciou pre niekoho iného. Napr. medzi moje naj blogerky patrí BATTY má super nápady na písanie článkov ako je napr. Nezaujímavé zaujímavosti, Star wars.. , potom je tu super fotografka MONICA, ktorá mi v mnohom pomohla, keď som začínala s blogovaním(tiež som si od nej šlohla obrázok:D), páčia sa mi jej názory, je to super blogerka, ktorá vie o všetkom veľa ♥, ďalšou super blogerkou je Veronika, ktorá ma také deníčkovské, názorové články, veľmi mám rada jej články a tú krásnu jednoduchosť. Ďalšou blogerkou je Dede, ktorá ma ježka, a píše články o ňom(ďalšia zaujímavosť), ale aj o radách/typoch na blog, má veľmi pekný dizajn blogu. Sú tu aj ďalšie blogy, ktoré mám rada, ale tieto sú Top-ka 4-ka. 
  • KOMENTÁRE - najviac, čo ma teší na blogovaní, sú vaše komentáre - práve pri komentároch sa dozviem, či ich ten článok bavil, samozrejme ich názory, poprípade nejaké typy, kritika, rada..., proste komentáre sú u mňa najviac, pretože pri nich viem, že to má zmysel, aj keby mala čitatelnosť 600 pozretí, ale čo z toho, že ste si to prečítali a nenachali na to komentár/ názor(samozrejme aj čitatelnosť má zmysel, ak je ten článok dobrý ) čitatelnosť+komentár = ♥ Aj u iných blogov, mám rada, ak bloger odpovedá na kometáre či už slovíčkom ĎAKUJEM, alebo nejakou inou dlhou vetou, ale aspoň viem, že si to prečítal, nemám rada ignoráciu, ak neodpíšu na komentáre. 
  • RECEPTY - po novom mám rada takéto blogy, stále sa niečím inšpirujem naposledy avokádovou pomazankou, stále je tu z roška trošku, či už raw food, alebo koláčiky, pomazanky, stále si zoberiem nejaký recept a insšpirujem sa z neho. 
  • BLOGY BEZ ŠMINIEK - tu patria mamičkovské blogy, alternatíve, o cestovaní, proste blogy, ktoré nie sú o "šminkách", je ich mmnoho hlavne musia mať dobrý článok, zaujímavý nápad, obrázky, fotografie a dobrá gramatika. 
 
 A vy blogerky, čo vám vadí na blogoch a čo máte radi na blogoch ?  A aké sú vaše obľúbené blogy? 

27 komentárov:

  1. JAKTO ze jsem Te na tomhle blogu jeste nesledovala?!?Napraveno:))) a dekuju za moc mily komentar a za zminku, jsi moc zlata ♥ souhlasim s Tebou ve vsem. Vazim si originalnich blogu kteri maji co rict, treba ten tvuj. Pises originalni clanky, ktery jinde clovek proste nenajde, coz je super.
    Dekuju ti jeste jednou. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne, rado sa stalo ♥ asi preto si nesledovala pretože som sa z wordpressu vratila naspäť na blogspot :D

      Odstrániť
  2. V podstate sme asi na tom rovnako. Niežeby som konkrétne nemala rada fashion/beauty články, ale niekedy je to naozaj unavujúce čítať o rúži či špirále. Hlavne, keď je to pre mňa španielska dedina. O kopírovaní sa ani nevyjadrujem, ja osobne ak nemám o čom písať, tak si dám pauzu alebo pátram v pamäti, alebo si niečo vymyslím. Nehovorím o takom tom inšpirovaní sa, ale myslím si, že ak má bloger stálych čitateľov, okamžite prídu na to, že to nie je z jeho hlavy. A tým akurát stráca na populárnosti. Ono, pravda stále skôr či neskôr výjde najavo. Ale asi každý sme iný...
    O tom zdieľaní...možno je to pochopiteľné u nových blogerov, ktorí sa nejako chcú dostať do povedomia. Mňa poteší napr. Každý koment či zdieľanie, aj keď o to neprosím. V tom množstve blogov je naozaj ťažké presadiť sa. ALe je pravda že spomínať to v každom článku je otravné...
    a o depresii sa ani vyjadrovať nebudem. Samozrejme, každý máme svoj deň, nie každý deň svieti slniečko na naše duše...ale keď každý druhý článok je o depresii popr. ja neviem o čom písať, poraďte tému, už sa na blog asi nevrátim.
    Samozrejme, originalita sa ráta v tomto množstve je super nájsť článok aký som ešte nečítala, poprípade na ktorom sa pobavím aj z inej strany. Ako píšeš aj o nudnom dni a depresívnych stavoch sa dá napísať ľahký, inšpiratívny, vtipný článok. Je tu záruka toho, že bloger môže rátať s mojim prstom na ruke.
    O komentároch ani nehovorím. Nevravím že očakávam siahodlhý monolog na môj koment, ale ako vravíš, obyčajné dakujem, je dostačujúcou odpoveďou na to, že ma bloger registuje. Ak nedostanem odpoveď ani po druhom či treťou komente, jazyk nadarmo drať už viac nebudem.
    Recepty sú fajn, aj keď ja veľmo variť neviem, ale stále sa inšpirujem ked nájdem nejaký super koláčik bez cukru, hlavne kvôli malému. Aby sme spokojne mohli mlsať spolu.
    Inak, nemám nejakých vytipovaných blogerov, obvykle si kliknem na niekoho keď vidím zaujímavú tému, či radu. Mám rada vtipné, svieže, pozitívne články. AKo píšeš aj mamičkovské hoc ich nie je veľa ale keď na nejaký natrafím, už si hádžem link a tu tam na neho kliknem. Taktiež ma poteší ak nájdem človeka, ktorému je blízka téma eko, bio, ochrana prostredia...nech viem že v tom nie som sama :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj veľmi ma potešil tvoj kometár, super názory ♥ ĎAKUJEM !

      Odstrániť
  3. Sorka, trocha dlhé, ale ja v krátkosti asi nenapíšem ani svoj nekrológ :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ♥ super článok! :3 To škemranie o lajky/hlasy neviem čo tiež neznášam O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš pekný blog, nechcela by si sledovať sa navzájom? Ak áno daj mi vedieť :) http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mamčo, netuším, jestli jsi psala o mně, ale pokud ano, tak mockrát děkuji ♥. Pokud ne, tak je to trapas, ale okej, zvládnu to :D. Jinak s Tebou ve spoustě věcech souhlasím :). Ne-li ve všech. Sama určo víš, že moc nejsem na tu kosmetiku a oblečení, ale jednou za čas mám chuť, tak něco přidám. Třeba teď poslední článek. Co se týče fotek, tak doufám, že konečně začnu fotit kvalitnější a lepší. Spolubydlící dostal na Vánoce zrcadlovku, tak snad ji budu moct taky využít :D. A ještě ke komentářům :)... Taky mám moc ráda, když se vrátím na něčí blog a je tam alespoň to "děkuji" :). Udělá mi to radost, že můj komentář někdo vůbec vnímá :D. Kolikrát mě opravdu mrzí, když se rozepíšu a odpověď žádná :/: To však není Tvůj případ :D.
    Mohla bych se tu rozepsat ještě daleko víc, ale asi to utnu a budu jen souhlasit :). Jen tak dál, Clo Dy, zbožňuji Tvůj blog ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. + (zapomněla jsem dodat) BATTY je fakt TOPka ♥ Miluju její blog, i když kolikrát nevím, jak se vyjádřit, tak její články sleduji pravidelně. Má svůj styl, je svá, je skvělá :).

      Odstrániť
    2. Ano si to ty presne ty :D ♡
      Batty je super a dakujem ti velmi pekne :-*

      Odstrániť
  7. Jé mám v plánu napsat podobný článek :) ale souhlasím s tím, že mi vadí, když se někdo vtírá, abych mu sledovala blog, či fb:) pokud mě blogerka zaujme sama, tak ji sleduji ráda :)
    taky mám ráda ty komentáře a hlavně i originální blogy a i recepty:) z těch se něco dá vzít :) pěkný článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom ai urxite precitam tvoj clanok :) dakujem

      Odstrániť
  8. heh ja som zas len na tie kozmetické blogy, ale také, ktoré ma vedia uspokojiť je málo :) lebo väčšina píše o takých produktoch, ktoré ma vôbec nezaujímajú.. ale zarazilo ma, že píšeš, že niektoré blogerky len kopirúju texty, to ako vážne?? to potom skutočne nechápem podstatu mať blog :D
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty mas super blog ♡
      Ani ja nechapem preco to robia ,blpgerky,

      Odstrániť
  9. Okej baby, keby nemám srdce z kameňa tak uroním aj slzičku. Veď ma poznáte, neviem moc vyjadrovať takéto kladné vnútorné pocity. Viem sa iba nasierať :D. Viete, práve čítať niečo takéto je mojou odmenou za to, že sa s tým blogom mordujem. Čo sa týka článku tak môj názor poznáš, vidím to veľmi veľmi podobne. Bohužiaľ toto sú veci, ktorých sa pri blogovaní nikdy nezbavíme... čo už keď už.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poznám poznám som rada, že sa zhodujeme ! :D .

      Odstrániť
  10. P.S. Pozerám, že mám vážne medzery... od kedy si na blogspote?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš čo asi od konca januára mesiac som mala pauzu s blogovaním a treba reštart tak som sa presťahovala s wordpressu na blogspot už len kvôli vymoženostiam , wordpress nebol podla mojích predstáv :D

      Odstrániť
  11. Máš pravdu v určitých názorovh, ja len nesúhlasím s pozitívnymi recenziami, lebo ak mi raz tá kozmetika sadla a proste je super, tak o nej nebudem písať, že je zlá, chápeš. Ale ostatok pravda a tie prehaňačky kto ma viac ma fakt nebere.. A to uz nehovorim o kopirovani:D
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ta napisem ze neodporucam lebo ..(dovody :D)
      Dakujeeem ;)

      Odstrániť
  12. Tým depresívnym článkom nechápem ani ja :x A čo je najhoršie je to, že v poslednej dobe ich vidím na blogoch čoraz viac a viac a hlavne u mladších vekových kategórií :/

    ♡ What´s in my bag | Going to bar, cafe etc. & giveaway ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento článok mám založený hádam odkedy si ho videla, že okomentujem, noo dávam si "na čas". :D
    Tie lajkovačky/odoberačky/zdieľačky sú proste divné, na mňa to pôsobí tak naučene, že to ten človek už ani nemôže myslieť vážne, keď to hovorí/píše.
    Depresívne články ma bavia, keď sú písané tak, že sa snažia niečo aj vysvetliť, keď je to už ide trochu aj do psychológie. Ale to, že dnes bolo zamračené a celý život je nanič ani mňa nebaví čítať. :(
    Čo sa týka blogov, ktoré si vymenovala v bode "originalita", tak si vymenovala všetky baby, ktoré majú rešpekt aj u mňa. :D Akurát Veroniku som nepoznala, nazriem aj tam.
    A tiež nechápem, prečo niektoré blogerky neodpovedajú, aspoň na otázky. Samozrejme na všetkých 100 komentárov sa asi odpísať nedá, ale otázky by som asi nenechala len tak... keď niekde vidím otáznik, tak na to ti proste nedá neodpovedať. A neznášala som aj na rôznych prednáškach, keď sa človek (napr. učiteľ) spýtal nejakú otázku a všetci boli ticho... tak mi bolo úplne trápne aj za neho a vždy som sa musela aspoň niečo odpovedať... Potom som u ostatných bola za blbú, že stále len ja odpovedám... Takže taký pud mám asi aj pri komentároch. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. *odkedy si ho vydala*
      dnes už druhý komentár, ktorý som si po sebe prečítala až po odoslaní :D

      Odstrániť
    2. nevadí ja ked pisem komentare tiez nekukam ze co pisem lebo mam tolko myslienok ze ani nevninmam ako ich pisem :D , ODPOVEDAJ DALEJ NA KOMENTARE♥:D

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥