pondelok, 7. marca 2016

BioBeauty

Ahojte,
Dnešný článok bude o prírodnej kozmetiky, nezvyknem takéto články písať, ale veľmi ma potešíla kúpa týchto mydiel. Ja som človek, ktorý si potrpí na dobrej kozmetike. Sú to Bio produkty z certifikovaného a udržateľného hospodárstva. Ako prvé musím pochváliť ako to bolo zabalené, žiadne umeliny, zabalené v čisto prírodnej krabičke. Ako druhá vec chválim, že priložili darček k tomu všetkému. 







Ajurvédske mydlo z farmy - pre Patrika ♥ 
- mydlo má antibakteriálne účinky, je vhodné na liečbu akné
- zaujímavá zmes esenciálnych olejov a korenín
- pleť harmonizuje a čistí


Uhľové mydlo z farmy - 
- prírodné ručne robené mydlo s kozím mliekom, aktívnym uhlím,
- vhodné pri liečbe zápolov a pri akné
- má protizápalové schopnosti

Keď som si prvý krát s tým mydlom čistila pleť (najprv opláchla čistou vodou pleť -potrela tvár mydlom - vmasírovala do pleti) a na konci keď som to zmila tak bola krásna jemná pleť, maximálne spokojná som s ním, robím to hlavne pred spaním, práve vtedy, keď má pleť oddychovať.

Máte aj vy skúsenosti s touto kozmetikou ? - http://www.biobeauty.sk/ 
Alebo poznáte aj nejakú inú stránku na Bio-produkty? 

12 komentárov:

  1. Konkrétne túto značku ani stránku nepoznám, ja mám v merku iné stránky. Ale tiež používam zásadne EKO a BIO produkty, hlavne čo sa týka kozmetiky a drogérie. Veľa kozmetiky ale nepoužívam. Inak mydlo z kozieho mlieka je úplne úžasne na moju pleť, mám ju ako detská prdelka. Aj keď značku mám inú :-). Som rada, že nie som jediná ktorej osud našej planéty nie je ľahostajný :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že nie som jediná, ktorá miluje Bio produkty ♥

      Odstrániť
  2. To uhľové mydlo možno vyskúšam :) Vďaka za tip ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne produkty si si objednala ♡ Vyzerajú zaujímavo (:

    ♡ Soaphoria ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S touto kosmetikou tedy nemám vůbec žádné zkušenosti, ale už jen balení vypadá opravdu luxusně :). Třeba někdy vyzkouším! :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja som už čítala Veľa o týchto mydlách a čím viac o nich čítam tým viac rozmýšľam, že nejaké vyskúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to ajuverdské mydlo vyzerá super

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥