utorok, 8. marca 2016

Interview alebo rozhovor s mladou mamičkou #7

Ahojte, konečne po dlhom čase je tu rozhovor.
Tento rozhovor bude s mojou spolužiačkou zo strednej, ktorá bola ako prvá tehotná v triede a ja o asi 2 roky za ňou :D, nevedela som si predstaviť, ako bude všetko stíhať a že tak mladá a už tehotná, keď povedala novinku v triede. Po nejakom čase som bola ďalšia, takže viem ako sa cítila, čo to všetko obnáša...., no za nič na svete by sme tie naše deti nevymenili ♥ Všetko sa dá zvládnuť, len treba chcieť ;) ! Takže poďme na to:


Aká bola prvá tvoja reakcia, keď si sa dozvedela, že si tehotná ?
Moja reakcia na to že som tehotná bola šokujúca … Mala som v tedy 16 rokov … určite to nebolo plánované …. to že som tehotná som zistila v 5 mesiaci tehotenstva .. bol to presne 20. týždeň :) bola som v šoku ! Ale v milom...nevedela som čo má všetko čaká ale verila som že to zvládnem. :)
  Reakcia rodičov, okolia, tvojho partnera?
  Reakcia môjho okolia ? Mamina sa to dozvedela spolu so mnou .. prvé čo bolo sa spýtala gynekologičky ( Čo to bude? )Bola v šoku a spýtala sa prvé čo ju napadlo :Dzvyšok rodiny sa na začiatku báli ako to všetko dopadne a hlavne čo na to povedia ľudia naokolo. Otec dieťaťa ?? Keď som mu to povedala, prvé čo povedal bolo, aby som šla na potrat, nebolo to s ním na začiatku ľahké, bál sa toho, ale rýchlo ho to prešlo a začal sa tešiť na malý zázrak. Keď sa to dozvedeli moji spolužiaci?? Nik mi neveril:D ( s každého som si srandu robila a tak sa nečudujem že mi nechceli veriť ) Spolužiaci boli super :) Pomáhali mi ako sa dalo, len aby som mohla s nimi maturovať. Ďakujem im za všetko !! :) A hlavne Marte M., ktorá bola pri mne aj keď mi bolo najhoršie :*

      Aké máš pocity z toho, že si mamička?
     Moje pocity s toho že som sa stala mladou mamičkou toho najúžasnejšieho blondiaka s modrými okálmi sú úžasné. Som šťastná že ho mám :) On je zmyslom môjho života už  krásne 3 roky :)

Čo by si odkázala druhým budúcim mamičkám ?
             Odkázala by som asi toľko. Byť matkou je veľká zodpovednosť pre nás ženy, ale každá to zvládne :) Preto spolu s partnerom robte všetko preto aby vaše dieťa bolo šťastné :)
Netreba veľmi vychovávať treba pekne žiť dieťa sa pridá  ( Ivan Štúr )

        Ako si si užívala tehuľkovanie? (pocity, tvoje nálady, správanie...) V čom je to iné aké to bolo pred tým.
           Tehuľkovanie, najkrajšie obdobie v živote ženy, aspoň podľa mňa :) Mne nebolo nič, len mi rástlo bruško :)žiadne opuchy nôh, ani nevoľnosti :) Keď sa to blížilo pomaly ku koncu mala som bolesti chrbta ( keď som cestovala autobusom … do školy a zo školy domov) V noci som často chodila do chladničky vyjedať :D

Čo zaberá na tvoje dieťa keď plače?
             Keď bol môj synček malý ( 0 – 4 mesiace )musela som ho poriadne kolísať aby sa upokojil. Keď mal ( 5 – 12 mesiacov ) okamžite zaberal cumlík. A teraz keď ma 3 rôčky jednoznačne zaberá keď si ho vezmem na ruky a pekne si ho k sebe pritúlim :) Plač okamžite zmizne :)

Ako si vychutnávaš chvíle, keď si sama bez dieťaťa ?
          Moje chvíle bez dieťaťa sú akurát v tedy keď idem do práce na (4,5 hod) alebo keď si ho vezme jeho ocino raz do týždňa na pár hodín, vtedy aspoň trošku poupratujem. Vždy sa teším, keď budem s ním opäť a si ho vystískam a vybozkávam :)

Keď si unavená, tak čo pre to robíš aby si si oddýchla?
       Keď som unavená musím počkať kým sa unaví aj moje dieťa a poobede si spolu ľažkáme a pekne spinkáme :) ( 1hod ) Niekedy ma nechá aj dlhšie :) Keď bol malý bolo to zložitejšie, noci sme mávali pestré, ale zvládli sme to.

     Ako sa voláš?, koľko máš rokov?.., vlastne napíš niečo o sebe nejakú stručnú charakteristiku, aby sme vedeli o kom čítame
Ahoj volám sa Janka :) Mám 19 rokov. Som slobodná mamička, ktorá minulí rok skončila strednú školu a momentálne pracujem ako vychovávateľka v ŠKD . Milujem folklór (tance) a chvíle s mojím synčekom, priateľom či rodinou a priateľmi.

  Ako si uspávala dieťa, keď išlo večer spať?
                  Keď šiel Adriánko večer spať uspávala som ho na rukách, nevedel mi zaspať len tak v postieľke a teraz zaspáva vedľa mňa v posteli :)

  Čo je najťažšie na mamičkovaní ?
              Pre mňa je najťažšie keď je Aďko chorý, keď má teploty. Najradšej by som bola keby bol stále zdravý, ale aj s chorobami sa musíme popasovať :)

Ako by si opísala jednou vetou svoju materskú dovolenku?
„Materská dovolenka“ Niečo nové, zaujímavé a predsa neľahké :)

  Niečo vtipné zo života tvojho dieťaťa ?
Je toho veľa … každý deň sa niečo vtipné prihodí:)

  Stal sa ti už trapas nejaký keď si bola v spoločnosti so svojím bábom?
       Niečo vtipné ? :D Prišli sme do malého obchodíku a pýtam sa Aďka .. JA: “Aďko aký džúsik si prosíš? Vyber si.   AĎKO: „ee džús, pivo mama, pivo! ´´predavačky sa smiali … a ja som mala dosť :D :D

 Aký máš názor na mamičky, ktoré koja na verejnosti ?
   Môj názor na mamičky ktoré koja na verejnosti ? Niektorým to nerobí problém, iným áno. Ak to
nevadí im, mne dupľom nie :D Myslím si že je to každého osobná vec :)

   Stretávaš sa aj s inými mamičkami v tvojom okolí ?
Áno stretávam sa :) Vždy si trošku poradíme a chodíme na prechádzky.

     Čo máš najradšej na správaní svojho dieťaťa?
Najradšej mám keď príde ku mne len tak, vystíska ma a dá mi veľkú pusinku.

      S čím  sa najradšej hraje a čo najradšej robí?
              Najradšej sa hrá s náradím … miluje keď môže niečo „opravovať“ :),veľmi rád spieva a tancuje  a lieta hore, dole. 

       Charakterizuj svoje dieťa tromi prídavnými vetami.
Šialený, vysmiaty, papkáč

        Čo robí tvoj partner, keď je sám doma s dieťaťom ?
                          Môj priateľ s ním nebýva sám vždy všetko robíme spolu :) ale keď ho bráva jeho ocino … chodievajú spolu na prechádzky a na výlety.


Ďakujem Janke za rozhovor a prejem veľa úspechov ♥

6 komentárov:

  1. Nádherný článek! :) Sama jsem málem musela řešit těhotenství v 16 a to mimčo bych si nechala. Slečna má můj obdiv! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Ďakujem pekne že som sa mohla podeliť o moju skúsenosť aj s ostatnými v tomto blogu :) ďakujem :) ...som rada že sa v ňom nájdu niektoré dievčatá a maminky :)

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥