streda, 6. apríla 2016

Interview alebo rozhovor s mladou mamičkou #9

Ahojte,
po dlhom čase je tu opäť rozhovor s mojou kamoškou Nikou, ktorú poznám zo strednej. Je mladá mamča, má krásnu dcérku a skvelého manžela. Prajem pekné čítanie. 





Ako sa voláš?, koľko máš rokov?.., vlastne napíš niečo o sebe nejakú stručnú charakteristiku, aby sme vedeli o kom čítame
VOLÁM SA NIKA, MÁM 21 ROKOV, SOM MILUJÚCA MAMINA A MANŽELKA :)

Aká bola prvá tvoja reakcia, keď si sa dozvedela, že si tehotná ?
BOLA SOM NESMIERNE ŠŤASTNÁ, KEĎ SOM NA TESTE UVIDELA ČIARKY, OD RADOSTI MI TIEKLI SLZY. NEMOHLA SOM UVERIŤ, ŽE SA TO KONEČNE PODARILO !

Reakcia rodičov, okolia, tvojho partnera?
TAK SAMOZREJME NAJPRV VSETCI ŽE A ČO VÝŠKA A SI MLADÁ A BLA BLA. MANŹEL BOL SAMOZREJME ROVNAKO ŠŤASTNÝ, ČIŽE OKOLIE SME V PODSTATE ANI NERIEŠILI, TEŠILI SME Z NAŠHO OČAKÁVANÉHO PRÍRASTKU :)

Boli ste hneď rozhodnutí na meno, ktoré ste dali, či ste mali aj nejaké iné?
TAK DIEVČENSKÉ SME MALI VYBRATÉ HNEĎ A NA CHLAPČENSKOM SME SA ZHODNÚŤ NEVEDELI A PRETO SOM ROZHODLA, ŽE AK TO BUDE CHLAPEC, BUDE SA VOLAŤ PO MANŽELOVI- STARÁ, DOBRÁ KLASIKA :) A ČO SA TÝKA TOHO MENA PRE DIEVČATKO, MÁME DCÉRKU A MÁ TAKÉ MENO, KTORÉ SME V ŽIVOTE ANI NESPOMENULI :)

 
 Aké máš pocity z toho, že si mamička?
ÚPLNE NAJKRÁSNEJŠÍ POCIT NA ZEMI. VIEM, ČO ZNAMENÁ BÁŤ SA, VIEM, AKÉ TO JE MILOVAŤ CELOU DUŠOU, OD KEDY SOM MAMOU, NAŠLA SOM ZMYSEL ŽIVOTA.

  Čo je najťažšie na mamičkovaní ?
   PRE MŇA ASI USPÁVANIE :) ALE TAK V PODSTATE ONO JE TO CELÉ NÁROČNÉ, HLAVNE PSYCHICKY. ALE NEVYMENILA BY SOM TO ZA NIČ NA SVETE :)


 Čo by si odkázala druhým budúcim mamičkám ? 
ŽENY, DO TOHO ! ČI STE MLADÉ, ČI STARŠIE, TOTO JE DAR, KTORÝ BOHUŹIAL NIEJE PRIDELENÝ KAŽDÉMU, PRETO SI TO UŹÍVAJTE NAPLNO!!! JE TO TO NAJKRAJŠIE, ČO SA ŽENE MôŹE STAŤ !!!

Ako si si užívala tehuľovanie? (pocity, tvoje nálady, správanie...) V čom je to iné aké to bolo pred tým ?
   JA SOM MALA TEHOTENSTVO NÁDHERNÉ, SÍCE RIZIKOVÉ, SAMÉ LIEKY NA UDRŽANIE TEHOTENSTVA, ALE BOLO TO KRÁSNE. ZLE MI NEBOLO VôBEC, OBČAS ZÁVRAT. NALADY SOM MALA TAKÉ PLAČLIVÉ, ROZPLAKALI MA AJ TELEVÍZNE NOVINY A DOKONCA AJ TO, KEĎ V OBCHODE UŽ NEMALI MôJ OBĹÚBENÝ CHLIEB:) ALE BOLO TO SUPER, STRÁŽIŤ POD SRDCOM TAKÝ DIAMANT JE NÁDHERNÁ ÚLOHA


 

Čo zaberá na tvoje dieťa keď plače?
MOJE DIEŤA PLAČE MÁLO, V PODSTATE HLAVNE KEĎ CHCE SPINKAŤ, ALE INAK JU UPOKOJÍM, POHLADENÍM, PUSINKOU. A KEĎ TO NEZABERÁ, TAK BUD JU NAKOJÍM, ALEBO JU UPOKOJÍ FÍHA TRALALA. 

 
  Ako si uspávala dieťa, keď išlo večer spať? 
MOJA DCÉRA ZASPÁVA NA PRSNÍKU DOTERAZ.


Ako si vychutnávaš chvíle, keď si sama bez dieťaťa ?
NEPOZNÁM TAKÉ CHVÍLE :D  ALE NIE, TAK BUĎ LIETAM PO OBCHODOCH, ALE MI ÚPLNE STAČÍ KÁVA, VYLOŽIŤ NOHY A VYPIŤ SI JU BEZ TOHO, ABY SI V NEJ MOJA TAMARKA UMYLA RUKY :) INAK SME BEZ SEBA NEJAK ŠPECIÁLNE DLHO NEBOLI

  
 Keď si unavená, tak čo pre to robíš, aby si si oddýchla?
ĽAHNEM SI A DO MINÚTY ZASPÍM :)


 Ako by si opísala jednou vetou svoju materskú dovolenku?
   NAJKRAJŠIE OBDOBIE V MOJOM ŽIVOTE, KTORÉ NECHCEM, ABY SKONČILO !

 Niečo vtipné zo života tvojho dieťaťa ?

 NO ONA JE VTIPNÁ CELÁ, ALE TAK JE TO TAKÝ HLADOŠ. STÁLE MUSÍ MAŤ NIEČO V RUKE A V POSLEDNOM ČASE SI ZAČALA SKRÝVAŤ JEDLO DO ROHOV, POD POSTEL, POD STôL A PROSTE KEĎ IDE 
OKOLO, TAK SI TO ZDVIHNE, IDE ĎALEJ A DOPAPÁ TO :)


 Stal sa ti už trapas nejaký keď si bola v spoločnosti so svojím bábom?

ANI NIE JE, ALE TAKE VTIPNÉ ZÁŽITKY MÁME. ŠLI SME VO VLAKU A OPROTI NÁM SEDEL PÁN, KTORÝ MAL ROHLÍK SO ŠUNKOU. A TO MOJA HLADOŠKA PRIŠLA K NEMU, USMIALA SA NA NEHO, POVEDALA MU PAPAŤ, VZALA MU ROŽOK A UTIEKLA NA CHODBU :D HAMBA NA STO LET :)


 Stretávaš sa aj s inými mamičkami v tvojom okolí ?

 KEĎŹE SME SA PRESŤAHOVALI DO ČR, NIKOHO TU NEPOZNÁM, ALE TAK NEJAKÉ KONTAKTY UŽ MÁM, ALE ZVYČAJNE SA STRETÁVAME MAMIčKY NA TAKOM ZNÁMOM IHRISKU :)


   Aký máš názor na mamičky, ktoré koja na verejnosti ?

  JE TO PRIRODZENÁ VEC, PROSTE DIEŤA JE HLADNÉ, TAK MU DÁM JESŤ. NO A ?! 


Čo máš najradšej na svojom dieťati? 

VŠETKO! MILUJEM JU CELÚ. TO SA NEDÁ POVEDAŤ, ČO MÁM NAJRADŠEJ. MILUJEM JEJ SMIECH, JEJ PUSINKY, TO, KEĎ MA OBJÍME, KEĎ SA HNEVÁ...PROSTE VŠETKO :)


S čím  sa najradšej hrá  a čo najradšej robí?

   NAJRADŠEJ TANCUJE, NÁM HUDBA HRAJE CELÝ DEŇ. A STRAŠNE RADA ČÍTA. OSTATNÉ HRAĆKY SI POZRIE A ODHODÍ ICH. 


Charakterizuj svoje dieťa tromi prídavnými vetami.

TVRDOHLAVÁ, USMIEVAVÁ, ŠTEDRÁ. 


Čo robí tvoj partner, keď je sám doma s dieťaťom ?

 HAH ! :) PUSTIA SI HUDBU A SKÚŠAJÚ KRKOLOMNÉ AKROBATICKÉ PRVKY A KEĎ SA VRÁTIM, TAK MI ICH CELÍ NADŠENÍ UKAZUJÚ A JA MÁM Z TOHO PLNÉ GATE ! :) ALE JE TO NAJ TATA NA SVETE A VIEM, ŽE SA MôŹEM 100% SPOĽAHNÚŤ . :)
 
vaša Clo

10 komentárov:

  1. Strašne dobre sa tieto rozhovory čítajú :) Niektoré otázky sú veľmi zaujímavé. Želám mamičke všetko dobré a nech sa jej darí :) Čím ďalej, s každým rozhovorom, tým viac sa mi páči, že mamičky sú také mladé. Prvotne som to veľmi neuznávala, ale keď má takú podporu a manžela, tak je to skvelé! :D Akurát Akurát, v 21 už má niekto miminko a ja som poriadne vážny vzťah ešte nemala xD
    Vii, www.with-love-vii.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že tu svoju lásku nájdeš °)

      Odstrániť
  2. Díky podobným článkům se začínám na těhotenství i těšit, dřív jsem se ho (kvůli porodu) spíš děsila...
    Tahle mladá maminka je podle rozhovoru strašně sympatická. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak dokonale pozitivní mlaodu maminku jsem snad nikdy neslyšela, opravdu moc sympatická. Je to opravdu směšné v mém věku, ale já se snad na to všechno těším, i když mám pocit, že dřív jako v 26 nebudu mít šanci :DD Tyhle články jsou mé oblíbené! :)
    -Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkné otázky i odpovědi:) vždycky mě fascinuje, když čtu, že těhotné se rozpláčí u všeho :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný rozhovor. Ještě jsem sice mateřství nezažila, ale moc se na něj těším :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥