piatok, 1. apríla 2016

Konečne si preč marec a vítam ťa s otvorenou náručou APRÍL

Ahojte,
Je tu koniec  marca bol  to mesiac plný nadšenia, stresu, šťastia, radosti, plaču... všetky možné emócie v ňom boli a som rada, že je konečne preč a je tu apríl. Konečne prišla jar (aj keď som ju namala rada, pretože stále boli vonku čľapky), ale teraz je to iná jar, taká rýchla, pekná, slnečná. Ten posun času tomu veľmi napomohol aspoň sa už nie je tma o piatej poobede, ale vidno pekne do siedmej. KONEČNE som mohla zahodiť ten hnusný fusak, odložila zimušné topánky a oblečenie a hor sa na tenisky a bundičky.


ČO zaujímavé sa stalo v marci ? 
  • 12.03 som sa zúčastnila seminára: Mysli, konaj, zbohatni - Andy Winson (darček od Patrika), ktorý sa konal v Bratislave. Mám prečítanú aj knihu pod týmto názvom. Bol to seminár zameraný na osobnostný rozvoj (v oblasti sebarozvoja, strachu, socializície..), ale hlavne o fifnančnej slobode. Z tohto semináru som si zobrala veľmi veľa, trval celý deň od 8-21. Naposledy som bola min. roku od NLP akadémie na KÓD ŠŤASTIA (http://teenmumy.blogspot.sk/2016/01/kod-stastie.html). Neviem, či sa aj vy zaoberáte takouto oblasťou no mňa to naplňa, ak aj vy patríte medzi tých ,,sebarozvojujúcich" tak určite odporúčam vyskúšať seminár od Andyho. Najlepšie na tom semináry bolo, že sme robili skúšku strachu. Viete čo je strach a viete ako ho prekonať? Ja som ho prekonala a to tak, že som šíp, ktorý som mala pri krku prelomila svojou vlastnou silou bez pomoci rúk len som ho mala na krku kde je tá priehlbinka a ešte k tomu som mala partnera, ktorý mi držal druhý koniec a ja som sa vzchopila a prelomila som ho.Dúfam, že sa chápeme. Samozrejeme neže to terz budete skúšať doma :D Na ten šíp sme si napísali z čoho máme strach lebo strach musíme pomenovať na kontrétnu vec/činnosť - proste niečo čoho sa bojíme. A viete aký to bol super pocit, keď som ho prekonala? Bola som šťastná. A z toho vyplíva treba sa vzchopiť a nebáť sa! Veľa som sa aj dozvedela o finančnej nazávislosti ako zaobchádzať s peniazmi, čo sa mi zíde do budúcnosti. 
  • Vybrali sme sa na výlet s kamoškou, ktorá prišla z Nemecka so synom na sviatky na Slovensko. Tak sme to využili a boli sme vo Vysokých Tatrách v Tatranskej Lomnici. Počasie bolo skvelé priam sme sa potili z toho slniečka, ktoré svietilo. Deti sa vybláznili, vyhrali, čo som veľmi rada. Cestovali sme vlakom a električkou. Minule mi kamoška vraví, že vraj si nevie predstaviť mať dieťa a nemať auto. To fakt? “Hlavným cieľom je inšpirovať rovnako zmýšľajúcich rodičov, ktorí milujú cestovanie aj svoje deti – vašim cestám nemusí byť koniec,” Všetko je to o tom, aby ste svojho malého človiečika zaradili do svojho životného štýlu. Nedokážem si predstaviť, že by som strávila svoju materskú dovolenku inakším spôsobom, ako len sedením doma na rici a vyvážaním sa na aute. Samozrejme aj tým ideme, ale premudreté osoby, ktoré nevedia čo je čo..hmm...(https://www.youtube.com/watch?v=NEHDx0SA2qo&feature=youtu.be)

  • konečne som vyskúšala a doteraz používam KOKOSOVÉ TELOVÉ MLIEKO na moju problematickú atopickú kožu. Môžem vám to len a len odporučiť. Konečne ju nemám suchú po každom kúpeli si aplikujem na moje celé telo od krku až po päty. Sprchujem/e sa každý druhý deň, takže telo nemám už suché akurát ruky. Musím ešte nejaký krém na ruky násjť, ktorý je vhodný pre moju pokožku. Ak máte podoný problém a máte skúsenosť s nejakým overeným produktom BIO žiadne aromatické, voňavé tak bola by som rada, ak by ste mi poradili  
 

Vy ste mali aký marec? Niečo zaujímavé čím by ste sa chceli podeliť?

6 komentárov:

  1. Ta přednáška zní super, ale mně by nějaké lámání šípu nestačilo. Na to jsem moc realista, abych si řekla, ano tohle funguje. Ano tohle je normální... Pro mě je to málo a možná jen takový sekundový moment :D Já v tyhle věci nedokážu věřit a je to škoda :/ Čtením tvého blogu mám chuť pořídit si mimčo, vážně ano. Ale mám až moc plánů :D A v 16 bych se do ničeho takového nepustila :DDD Ale je to vážně nádherný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja veľmi nie som na nejaké semináre, i keď zas nejakej zaujímavej prednášky sa rada zúčastním. A hlavne, ak by ma to zbavilo strachu, pretože už nejakých sto rokov je zo mňa ustráchaná osôbka, a nepomáha nič, a už som bola na toľkých sedeniach, a ništ. Asi sa s tým proste musím vysporiadať sama a nedúfať, že niekto príde, mávne prútikom a môj strach zmizne v obláčiku prachu.
    A čo sa týka cestovania, už som o tom písala, ja som milovník cestovania vlakom, i autobusom...i na dovolenky som to milovala. A moje dieťa je anti. Koľkokrát som musela vystúpiť o päť šesť zastávok z autobusu, lebo na mňa škaredo ľudia vôkol pozerali. Našťastie tých pár zastávok prejdem s vrieskajúcim dieťaťom, ale ak by som vystúpila v Poprade a šla do Liptovského, to by bola teda riadna túra. Ale ja som optimista, a stále verím, že ako bude rásť, tak bude viac milovať cestu rôznymi prostriedkami. Nechcem mať z neho lenivca, a i keď vrieska to neznamená, že nechodievame preč. AKurát s rockovým koncertom to máme :-).
    To kokosové telové mlieko znie super, ja ale používam čisto kokosový olej, a prisamdesať ako otec vo filme Moja tučná grécka svadba na všetko používal okenu, ja na všetko používam kokosák. Cez boľavé kojacie prsia, po celulitídu na nohách, vyrážky na tváry, opaľovací krém v lete, tak i na masírovanie malého, či do koláčov. Je to super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kokos je TOP :D ,mám skusenost aj s kokosovým olejom je to super vec len neviem prečo dobré veci sú drahé :)

      Odstrániť
  3. Ty už máš zase nový design? Ty jsi mi ale akčňačka, Clo Dy :D. Moc pěkné ♥.
    Viděla jsem už nějaké fotečky malé na Instagramu a FB, je to ale fešanda. Po mámě :).

    Já měla březen asi v pohodě. Nějak si teď nevybavuji nějaké velké věci, ale největší radost mi udělal koncert mého oblíbence v ČR ♥. To už ale určo víš z mého blogu a určitě o koncertě ještě hodně uslyšíš :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. trebalo trošku zmenu :D,
      ĎAKUJEME:)

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥