pondelok, 11. apríla 2016

Ži pre lásku ži ! :)

Ahojte, 
dlho som tu nič neprispela ani som nemala chuť, nič ma nenapadalo a nemala som čas. Možno to poznáte. Mám v hlave kopu vecí. Deň by mal trvať viac ako len 24h, ale je to len čas, ktorým sa mi riadime, aby sme .....to je jedno :D No teraz sedím zabalená v deke pri ntb popíjam výborný sypaný ovocný čajík a píšem tu článok, aby som vám spríjemnila večer. Niečo čo je nám to najbližšie a to je láska. Láska k všetkému - nie len tá partnerská. Proste článok o LÁSKE. Inšpirovala som sa internetom, čítala som tam zaujímavé články, ktoré ma inšpirovali k tomotu článku. Často podceňujeme dobré veci, pretože žijeme v zaškatuľovanom svete, ktorý je plný ilúzií a naháňame falošné preludy, ktoré zbadáme na televíznych obrazovkách, na interenete,... Dnes sa poobzerajme okolo seba a ceňme si to, čo máme: svoju rodinku, strechu nad hlavou, svojich drahých priateľov, na ktorých sa môžeš naozaj spoľahnúť(nie tých falošných!), poznatky, ktoré si získal, svoje dobré zdravie a všetky krásne veci vo svojom živote, ktoré sú tvojím najcennejším pokladom.

Urobili ste dnes alebo včera, predvčerom niečo láskavé, niekomu ste pomohli zlepšili deň? Áno? Tak si skvelí! Len tak ďalej, ak nie tak je to smutné, no dá sa to napraviť pretože, ako povedala Barbara - "Láskavé činy spájajú naše srdce so srdcom iného človeka a vytvárajú cestičky, ktorými prúdi láska. Sú tu stovky cudzích ľudí, ktorým by náš úsmev mohol povedať, že nie sú neviditeľní. Jediné láskavé slovo môže zdvihnúť človeka z hlbín zúfalstva a ponúknuť mu nádej. Jediný úsmev mu môže pomôcť uveriť, že aj na ňom záleží. Preto nikdy nepodceňujte moc každodennej láskavosti. Keby každý z vás, kto čítate tieto slová, vykonal jediný láskavý čin denne, počínajúc zajtrajškom, náš svetby sa zmenil. Lásku a láskavosť nikdy nedávame zbytočne. Žehnajú tomu, kto ich prijíma, a žehnajú aj tebe, darče." ->Barbara de Angelis


Neviem či poznáte tento príbeh, ale ja vám ho napíšem:
Kedysi dávno v ďalekej krajine žilo jedno dievčatko. Staralo sa o malý domček a krásnu záhradu, ktorá bola okolo neho. Raz jej jeden starý mudrc povedal: “Môžem ti splniť jedno želanie. Chceš sa stať bohatou? Krásnou? Slávnou? Čokoľvek si budeš pýtať, môžem ti to splniť, ale nezabudni, že si môžeš želať iba jednu jedinú vec.” Dievčatko veľmi nepremýšľalo. “Chcem prežiť celý svoj život v našej krásnej záhrade.” Roky sa míňali. Z dievčatka sa stala pekná mladá žena, do ktorej sa zaľúbilo veľa mužov, ale ona každého odmietala. Patrila svojej záhradke a bála sa ju opustiť. Ale raz ráno, ako sa v nej prechádzala, stretla muža, do ktorého sa okamžite zamilovala a on si ju odviedol do svojho nádherného paláca s vysokými vežami a mramorovými stenami. Okolo paláca však bola púšť. Nesmierna záplava zlatého piesku. Vtedy sa mladá žena rozplakala. Kde je jej krásna záhrada? Na druhý deň ráno ju jej muž priviedol ku oknu a povedal: “Pozri sa. Tvoja záhrada prišla spolu s tebou.” Staraj sa o vnútornú záhradu svojej duše. Bude ťa všade sprevádzať a dá ti silu dobre žiť.
Prečo som napísala tento príbeh?, pretože nám záleži len na tom materiálnom, nepozeráme na to najdôležitejšie, čo je v živote a to je naše vnútro. Malo by byť naše vnútro-vedomie,energia na prvom mieste až tak ten materiálny svet, v ktorom žijeme. Máme peniaze, dom, umelé ciciny a sú títo ľudia šťastní? Stále idú ešte pre viac viac a viac. Ale keď si vnútorne šťastní, tak potom je to oveľa jednoduchšie a lepšie v živote. Veľa ľudí som si všimla, že cvičia jogu, píšu články o tom. OK, ale venuju sa tomu naplno, alebo to len píšu lebo to je IN? Napr. ja cvičím jogu(keď mám čas)preto, že som na chvíľku OFF z tohto sveta a venujem sa len čisto sebe jedine sebe, spoznávam svoju dušu, kto vlastne som a našom som tu na tomto svete. 
Čo som tímto článkom chcela vlastne povedať?(ja viem v živote sú aj tie slabšie chvíľky),ale ide o to, že treba sa pozerať na svet inými očami, vnútrom treba vnímať lásku hlavne v sebe a k druhým a nie k tám materiálnym veciam, ako to robí tá ovečka vedľa teba :) Prajem vám ešte príjemný zbytok večera. 
 
vaša Clo


8 komentárov:

  1. Pekne a pravdivo. Honba za materiálnom ešte nikomu nepridala, ani na šťastí ani k spokojnosti. Milujem tie svoje chvíľky, keď si môžem vyložiť nohy, dať si svoju obľúbenú kávu či bylinkový čaj, a čítať sladké hlúposti alebo sa venovať písaniu, vďaka ktorému sa dostatočne uvoľním. Je potrebné si nájsť čas a vypnúť. Každý deň si dáme prechádzku po lesoparku a nasávame čistý vzduch, počúvame ako sa vietor hraje s korunami stromov, a ako puká drevo. Šum lístia, po ktorých skackajú vtáčiky. A tešíme sa z toho, že môžeme byť spolu, že sme zdraví.
    Trápne klišé? Je to možné, nehádam sa. Ale milión na účte by mi určite neurobilo väčšiu radosť ako ranný bozk od mojich chlapcov.
    Prajem veľa slnkom prehriatych a presvetlených dní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek, mamčo, a ten příběh neznám, ale taky zajímavý :).
    Já třeba nikdy jogu nezkoušela, ale slyšela jsem, že opravdu pomáhá. To samé mi třeba kamarád říkal o meditaci. Nevím, jestli se do něčeho z toho pustím, ale rozhodně by mě to zajímalo. Snad až bude více času :).

    Myslím si, že já málokdy vnímám věci. Neřeším to tolik a jsem za to ráda. Rozhodně jsem zastánce toho, že by lidské štěstí mělo vycházet z něčeho jiného než jsou věci a majetek :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne napísané, mnoho ľudí si necení to, čo má a uvedomia si, že niečo stratili až keď o to prídu alebo to namiesto nich získa niekto iný.
    Jogu by som chcel niekedy skúsiť, akurát by som chcela niečo, čo viac pomôže telu zhodiť, preto behám xD
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento článek mě příjemně pohladil o duši a příběh o děvčeti mě donutil se usmát. :)
    Láska je krásná v každé podobě. A každý kdo je milován, ať už od rodiny, přátel nebo partnera, má ohromné štěstí. :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥