pondelok, 16. mája 2016

MOMS DIARY #5

Dnes som sa rozhodla prispieť fotkami Ell, nech má na pamiatku vlastne nech máme, čo dať do scrapbooku. Ell má toľko vecí v skriniach, že neviem kedy ich vynosí. Keď z toho vyrastie budem zase smutná (tak ako ked vyrastla z bodičiek), že to nevynosila. Preto hneď ako vyjdeme vonku si ju cvaknem, keby som to urobila neskôr tak by ste ju videli v špinavom stave :D. Pretože stačí že je mláčka, piesok alebo niečo čo sa jej páči a čup do toho. To je jedno či to urobí rukami nohami alebo po prípade ústami. Nie žeby som bola založená na materiálny svet, ale toto mi proste nedá vidím to a poviem si šak to nekup. Ale už som si povedala dosť - stačí....aj tak väčšinou čiapočky má z ali alebo legínky objednávam z bazárov. Aspoň pri tom si poviem načo nové a drahé, keď môžem mať dobré za lacno z ktorých aj tak vyrastie. Ak ma chápete. 











         Pekný deň vám prajem ;) 

16 komentárov:

  1. My máme vecí toľko, že ich ani nemám kam uschovať. Starší synovci, staršie kamarátky a kamaráti, a každý sa rád zbaví vecí, ktoré už nebude potrebovať, a urobí si trocha miesta. A ja mám na každý deň toľko oblečenia, a mám strach, že k niektorým sa ani nedopracujeme. Stále len beriem z kopy a tá sa vôbec nemíňa :-). A v mnohých vyzerá tak rozkošne, že by som mu to obliekala stále dokolečka. Ale je super, že to máme zdedené, ide to veľmi do peňazí. No veľmi sa musím zdržiavať keď náhodou zavítam do obchodu a vidím niečo pekné. A dlho mi trvalo, kým som si to naučila i rodinu. Je to krásne, len bola by škoda ak by to už nevynosil. A už nemáme kam posunúť :-).
    A krásne fotečky malej modelky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj my po väčšine máme darované vecičky takže chápem :D ja to teiž odkladám keby náhodou druhé :D, alebo niekto z rodiny by mal ....

      Odstrániť
  2. Wooow, prešla som tvoj blog a v prvom rade musím povedať že ma zaujala téma blogu a to, že aj napriek mladému veku, zvládaš všetkú tú zodpovednosť. Ja som rada že detičky mám zatiaľ len ako prácu a ked mi o piatej padne tak sa môžem ponoriť do môjho sveta alebo ked na chvíľku zaspia (ako teraz, hah). Naozaj si toľkú zodpovednosť nedokážem predstaviť a máš môj obdiv spolu s priateľom/manželom (nie som si istá)
    Čo sa týka blogu, tak ako som spomínala zaujala ma hlavne téma, ktorá nie je okukaná a je to niečo originálne.
    Čo mi osobne vadí na blogu najviac je dizajn ktorý je základný, ale ak je blog len ako hobby tak bohate stačí.
    Páčia sa mi články a tipy článkov ako napríklad o ZOO kontakt o ktorej som síce nikdy ešte nepočula, ale určite by som tam s radosťou išla. Síce som už prekročila hranicu násťročnej i tak ZOO milujem.
    Páčia sa mi pestré fotky ku článkom a hlavne tie kde ú fotky veľké, oveľa krajšie viniknú a celý blog naberie úplne iný nádych.
    Určite by som dala vždy jednu fotografiu na začiatok článku aby ju zobrazovalo na domovskej stránke pretože človek si tak rýchlejšie spraví obraz a skôr mu blog padne do oka, keď tak vyskočí nejaká fotka ako iba kopa písmen:)
    Prajem krásny deň, aby sa Vám celej rodinke darilo ! na blog sa určite ešte vrátim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veĺmi pekne ti ďakujem za rady, neviem sa ešte nájsť v týc šablonách stále ich mením , čo sa týka tohto tak som matkou 24h denne 7 dní v týždni :D
      budem rada ak sa nan vratiš ♥

      Odstrániť
  3. Tvoj blog a tvoje články budem vždy zbožňovať! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ell je prostě frajerka ♥. Taky ráda objednávám ze zahraničních stránek, protože je to právě hezké a levné. Vždy si něco vyberu a jen těžko se odolává :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cute shoots! :)
    <3

    www.luciagallegoblog.com

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥