streda, 11. mája 2016

ZOO kontakt

Na začiatok chcem vám poďakovať za to krásne číslo: 10 194 ♥ , patrí vám veľké ĎAKUJEM, po presťahovaní z wordpressu  na blogger som veľmi rada, že ide môj blog tak ako má, ktorý ide dopredu tou správnou cestou. Mám pred sebou ešte veľa a verím, že aj toto sa mi naplní, ale zatiaľ to ostáva len v mojej hlave. Minule som čítala na jednom blogu ako sa jedna blogerka sťažuje, že koľko je kozmetických, fashion a takých blogov, ktoré spolupracuju. Samozrejme aj to je cesta k pasivnému príjmu(ak nevieš čo to je stačí si to vygoogliť), každý robí to, čo ho baví. Ja tekéto články nečítam, ale čítam to čo ma baví. Tak načo sa nad tým mám pozastavovať? Robím to pre vás moji milí čitatelia. BODKA       
medveď Kubo

A teraz poďme k môjmu článku. Pred nedávnom sme boli na krásnom mieste- Zoo. Ale nebola to obyčajná zoo, kde sú zvieratká zavreté v klietke 4x4. Táto zoo bola iná, bola zoo- KONTAKT. V prvom rade v tom, že ste skoro všetky zvieratká čo tam boli(okrem tigrov, pretože už boli veľké) mohli pohladkať. Po druhé majú tam výbeh, taký ako potrebujú. Po tretie pri každom zvieratku stáli ľudia, ktorí vám o tom zvieratku niečo povedali, nejaké zaujímavosti alebo ako sa o nich starajú. Veľmi sa mi tam páčilo aj Ell, je to nie len pre naše ratolesti, ale určite aj pre tých starších každý si tam niečo nájde. Neviem, či na Slovensku je ešte takáto ZOO, ktorá takéto možnosti ponúka, podľa mňa nie a nachádza sa práve v Liptovskom Mikuláši, kde sme boli aj my. Odporúčam navštíviť. 
Ell v akcii 

papagáj a tata Patrik 

sliepočka v akcii
ell medzi sliepočkami 
           
prostredie liptovské na Tatry

NAVŠTÍVILI STE UŽ TAKÚTO ZOO?  ZAUJALO VÁS TO?

20 komentárov:

  1. Brala by som urcite viac takychto miest, stale hladam v okoli BA, kde je kontaktna zoo, vyhladavam rozne farmy v okoli a vidim, ze to je to, co moje deti miluju.. Keby bola tato kontaktna zoo pri BA, boli by sme tam kazdy mesiac..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem že su také podobné farmičky aj tam pri vás(nedaleko) ked si na to spomeniem určite ti napísem :) :D

      Odstrániť
  2. Teraz som sa vrátila z Liptovského Jána, ale bohužiaľ som nebola autom, tak som sa tam nevedela dostať. Ale lámem muža, aby šiel s nami v októbri, a tak možno skočíme. Určite by som niečo také chcela navštíviť, malý i ja milujeme zvieratká, chcem v ňom tento pocit zanechať na celý život. Boli sme v KE i v normálnom ZOO, ale to nie je ono. Vidieť ich za sklom a nemôcť sa ich dotknút. Poprípade i na nejakú farmu bližšie by sa dalo. No uvidíme. Každopádne, to bol určite krásny výlet a ticho závidím :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čím skôr tam coďte :) super zážitok užijete si to tam ;)

      Odstrániť
  3. Ell je k sežrání, fakt roztomilá. Skvělé fotky. A hlavně doufám že jste si to fakt užili.
    Nádhera hlavně není skoro nic lepšího jako výlet! Pěkný blog, mamino!
    S láskou Mí
    http://mycrazydiary.blog.cz klidně se stav, ocením komentář O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jůů, tak tam muselo být krásně a když jste si je ještě mohli pohladit ♥. Já se chystám po zkouškovém do naší ZOO v Brně, dlouho jsem tam nebyla a hlavně se chci jít podívat na mládě ledního medvěda (už to asi nebude zrovna mládě), které se narodilo v den mých narozenin minulý rok :). Takže to se už moc těším a hlavně, až si oddychnu od té školy :D.
    es-veronica.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určtie takýto oddyc prospeje :D
      a dakujeeem :)

      Odstrániť
  5. Páni, to prostředí! Toto je opravdu skvělý nápad na zoo....to, že mají zvířátka pořádný výběh a možnost kontaktu je něco neskutečně obohacujícího. Zároveň výklad ke každému z nich je rozhodně lepší než milion cedulí, které si málokdy člověk přečte. Musím se podívat, jestli je něco podobného i v mém českém okolí! :) Ell je kouzelná a tatínek vypadá moc sympaticky! :)
    -EVA
    https://rainbow-journeys.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jej, super👍 my chodime do horne kralove na farmu humanita -http://humanita.podlupou.sk pokazde se projedeme na konich, poradaji tabory i skvele programy👍

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá to super! Určite ste ti to tam užili, krásne fotky :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vyzerá to tam prekrásne a takýto výlet by som si rada spravila aj ja :) super článok ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá to tam moc pěkně:) je super, že tam zvířátka mají více místa, a že si je člověk může pohladit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Do ZOO Kontakt sa chystám toto leto, snáď sa tam dostanem. Páči sa mi táto myšlienka, pretože naozaj učí ľudí niečo o zvieratách, kdežto v klasických ZOO človek síce zviera vidí, ale to je asi tak všetko. Myslím, že celkovo slovenské ZOO sú dosť zaostalé oproti tým svetovým. Stačí si len skočiť k susedom do Čiech a je to hneď iná úroveň. Napríklad ZOO Zlín alebo ZOO Dvůr Králové, tie sú nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no my na Slovensku nemáme moc veľa takýc super ZOO, určite by som ccela vidieť Zoo vo Viedni :) tak uvidíme či sa nám to splní :D
      ďakujem za infošku :)
      PS: odporučejem ísť zrána alebo pred koncom lebo cez samotný deň je tam nátlak a veľké rady :) my sme boli pred koncom a stili sme všetko

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥