piatok, 3. júna 2016

Bradaté leto sa začína :)

Krásny slnečný dníček vám prajem ♥
No popravde nemôžem voľne dýchať, pretože som alergička, takže môj nos je plný, moje oči spuchnuté, rozprávam ako suomár, ale hľadala som aletrnatívnu liečbu (neuznávam lieky, preto radšej budem tripieť...) a našla som ju. Minulého roku som mala NOSOVÉ FILTREhttp://www.nosovyfilter.sk ,ktoré mi pomoli na celú peľovú sezónu a ja som si ani za pána nestila na to spomenúť, ale dnes ráno som hľadala na MK v mojom blogu lebo som tam raz dávno dávala status a našla som to. Je to taký priesvitný "pearcing", ktorý si dáte do nosa a na konci sú modré koliečka. Nepustí dnu peľ ani iné somarinky, ktoré škodia nosu. Takže ak niekto ste na tom ako ja a nechte do seba phcať tabletky, tak dúfam. že som vám pomola, ♥  



Tento článok bude o lete aké mám plány, je to moje obľúbené ročné obdobie, hrozne som sa na tento článok tešila, minulého roku som si tiež napísala na stránku plány a splnili sa mi všetky z nich, tak chcem aj žeby tohtoročné sa mi splnili a urobím všetko preto:   
PLÁN 1- tetovanie + akcia
21.06.2016 idem si dať tetovanie na kotník. Nebudem dávať ani obrázok nič, bude to prekvapenie, lebo chem o tom - potom napísať článok. Je to môj narodeninový darček k 21. narodeninkám. WAU, už to je posledný level po osemnástinách. Už to nie je sladkých 16 ani 17 ale 21, rýchlo ten čas beží.
PLÁN 1 súvisí aj s plánom 2, pretože moje narodeninky, chceme osláviť v Drienkove(30,06-3,07), kde sa koná akcia, ktorá bude zameraná na krásne handmade výrobky a chutné domáce produkty, originálne odevy, obrazy a maľby, hudobné nástroje a mnoho iného. Počas týchto štyroch dní budete mať možnosť postretávať úžasných šikovných ľudí, zúčastniť sa mnohých zaujímavých workshopov a tvorivých dielní, zoznámiť sa s liečivými bylinkami, prírodnými materiálmi, staviteľstvom a pôvodnými remeslami. Organizuje to PROJEKT ŽIVOT.  --> Projekt "Život" je spoločný komunitný projekt spájajúci neformálnu skupinu ľudí, ktorí uprednostňujú prirodzený životný štýl v súlade s prírodou. 
PLÁN 3 - cestovanie
CESTOVANIE , milujem cestovanie v prvom rade musím ísť vybaviť pas pre Ell, chcela som ísť dnes, ale úradné odiny sú len do 12. Máme v pláne ísť po akcii, cestami po Slovensku. Možno navštívime susedné štáty. Určite sa zastavíme pri nejakom jazere, buď to, čo minulého roku - Slnečné (tam sme zodnotili že bolo najlepšie) a možno nás kolesa auta zavazú niekde inde. No určite by sme cheli vyskúšať ubytovanie, ktoré ponúka stránka ježko,( http://www.zajezka.sk ), ide o to, že budete žiť, tak ako naše prababičky, jednoduchý domcek, latrina studňa... viac na stránke  

PLÁN 4 - ZÁROBKY
Nič nie je zadarmo. No dá sa cestovať zadarmo. Existujú milióny straniek, ako sa to dá. Napr. - airbnb.com. Pasívny príjem je dôležitý. Ak neviete, čo je pasívny príjem, prečítajte si to na nete:).Priateľ teraz rozbieha biznis s kefkami a ja začínam plánovať s batikovaním. Toto chcem rozbehnúť ešte počas júna. Všetko si naplánovať, prepočítať, spočítať a uvidíme čo z toho. Takže  držte palčeky. Popri mojej práci od septembra v MŠ (ako učiteľka) dúfam, že to vyjde. + ak sa nájde nejaká hocijaká brigádka, tak ju so súhlasom príjmem(stačí mesiac). A kde bude Ell? no predsa s tatinkom ♥

PLÁN 5 - FESTival
Zopakujeme si- UPRISING REGGAE FESTIVAL - 2016 ? 
  • Je to koncom leta akurát v auguste, trebalo by už kúpiť lístky na UPR kým nezdražejú.
  • Čo tam bude? Všetko po čom tvoje ♥ túži, ak máš rád takú hudbu a aletrnatívnosť, tak poď tam. 
  • Je tam všetká veková kategoria od 0-90 rokov. Vážne. 
  • Stretneš tam rôzne národy. 
  • Je to na super mieste, ZLATÉ PIESKY, je to také malé mestečko ktoré trvá 2 dni(škoda, že nie viac) 
  • Nudiť sa tam nebudete 



CVIČENIE 
Nanazvem to plán, ale je to plán, cem to robiť už dnes a skončiť až na konci leta. Cez tento mesiac si chcem vyformovať svoj zadok. Klasické drepy, zákopy... Takže áno chcem mať zadok do plaviek lebo mi na tom záleži.  


A vy čo plánujete cez leto ? nejaké typy na výlet, niečo nezvyčajne / rodinné/ zábavné ? 

PS: Prajem vám krásne a úspešné leto. Teším sa na letné články, ktoré vám budem písať, keď sa podarí tak natočíme aj nejaké videjká. 
CLODY

14 komentárov:

  1. Juj, na ten Drienok som sa aj ja konečne chcela ísť pozrieť. Už pár rokov nad tým uvažujem, no stále niečo do toho prišlo. Ale niekedy, keď budem veľká tak ho určite navštívim i so svojim synom. My ideme do Chorvátska, tak narýchlo, pôvodne sme nemali v úmysle ísť k moru, ale tak to nejako vyšlo. Ale inak celý čas budeme na chalupe, v prírode, na záhrade, pod slniečkom, super. Sa tešíme veľmi. Ale inak na toho Ježka sa pozrieme, to by sa mi páčilo, omrknem tú stránku. A s tým cvičením som aj ja v plnom prúde, začala som už od začiatku roka Zumbou, no nejako to na mne nezanecháva žiadne výrazné stopy, ale nepoľavujem v nasadenom tempe, a stále keď malý na obed zaspí, potím krv a drepujem, zhybujem, skáčem ako trapka pred PC a formujem sa do plaviek. Keď pre nič iné, aspoň pre dobrý pocit. Prajem krásne dovolenkovanie a tešíme sa na inšpirujúce články :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super že máte chalupu, že budete tráviť tam letíčko :) ja so msa len teraz o tom dozvedela a tešíme sa na to, som zvedavá čo to bude za akciu :D ja som si stiahla appku do mobilu a dnes s tým začínam :) teším sa na to...

      Odstrániť
  2. Skvelý článok ! Cvičenie je úplne skvelé, milujem ho, takže makaj ! :D A tetovanie by som veľmi chcela aj ja :) Dúfam, že sa podarí :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a dúfam že to ti vyjde;)

      Odstrániť
  3. Ak máš 21.6 narodky, tak to mám aj ja xD Vopred, všetko najlepšie ! :D Tiež som chcela tetovanie ale dosť sa bojím toho, či to bude bolieť alebo nie.... :/ a Uprising, ach, to musí byť super, uži si to :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ne vtedy som objednaná k tetterovi :D, ja mám 27,06 :D .. ďakujeme ♥

      Odstrániť
  4. no mas to veru na leto celkom pilne!Ale to je dobre, vzdy si treba veci planovat potom je podla mna vacsia pravdepodobnost ze vyjdu :)
    Pozývam na veľkú letnú GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Clodynkaa:))
    Ten piercing do nosu na alergii musí být super, já jsem taky alergička, akorát mi teče z očí, není na to něco? =D. Ten diář na fotce je naprosto boží!!

    Tetování je super, těším se na ten článek. Taky bych letos už konečně chtěla!! Už chci kérku hrozně dlouho, ale zatím jsem se neodhodlala a nebo neměla peníze. Spíš to druhý =D. Cestování!! Já chci taky hrozně cestovat. Chci si projet Slovensko, když už tu bydlím, a až začnu studovat tak bych ráda občas vyrazila i do zahraničí. =) Na fesťák se bohužel žádný letos nechystám, spíš to vidím na nějakou chatu s přítelem a kámošema a tak... =) no těším se hlavně na podzim, až mi začne zase studijní život, fakt hrozně moc.
    Doufám, že ti tvoje plány vyjdou!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na očí nič nepoznám :( ,
      ĎAKUJEM velmi pekne aj vám/tebe prajem príjemne a super cestovanie po slovensku- :)

      Odstrániť
  6. Skvělý článek a hlavně super plány :)) cestování se k létu hodí, takže taky se už někam těším :) jen ty festivaly nejsou pro mě, ale věřím je to může být super: ))

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥