streda, 8. júna 2016

Kmeň dredatá hlava

Dnešný článok,
bude o mojich vlasoch vlastne - o dredoch, už som raz sa zameriavala na túto tému, ale teraz to bude trošku z inej strany. Dredy - osem kúskov, mám na zadnej strane vlasov, sú to "nature" dredy, žiadny trápny kaneklaón, či ako sa to píše, ani pseudáče (síce som už mala aj pseudo, ale dala som ich hneď dole, pretože som sa s tým necítila dobre, prečo? pretože  som umeliny cítila všade, bolo to nepríjemné :D)


Máme jednu skupinu všetci dreďáci z celého SK, ale aj naši susedi češi. Bola tam položená jedna otázka:
Prečo ich máte vy?
  • Preto čo vyjadrujú a preto aby ostatní vedeli kam patrim a kto som.
  • pretože som šaman
  • Long story short; dlhe vlasy som si drzal od 15tich lebo mi prisli prirodzene, po tazkej depke v 2014 som si dal dredy. Duša leva premohla tmu.
  • Späť ku koreňom, spojenie s prírodou, duchovno a hlavne splnenie si sna od 9 rokov.
  • Zila som dva mesiace s cernoskami, pohodlie, zivotny styl, a pre mna vyjadrenie prirodnosti, nature people 
  • spontánny príbeh ..prišiel človek z čiech kt mal dreďáky ...spoznali sme sa hovorili spolu bavili sa spolu aj s kamarátkou ..tak zadredil ..potom prišli ďalší a ďalší ktorí dredili len tak ...sedeli sme na opekačke niekto mal háčik ...a chceš ešte nejaké? hej poď daj ... každý z nich má k sebe nejaký maličký príbeh cestovateľskú maličkú story ...okrem toho že ich milujem pretože vyzerajú ako pavučie nožky ..ich milujem lebo som kto som.
  • Jako dítě jsem si přála neskutečně moc nosit dlouhé vlasy až po paty, protože jsem věřila, že je v nich nepopsatelně obrovská síla a uchováváš v nich vzpomínky. Bohužel asi do 8 třídy jsem byla ostříhaná na kluka, takže se dá říct, že si teď plním dětský sen jináč dredy jsou pro mě něco jako symbol přátelství, nekonečnosti, mystična, ganjabejby apod. dobrá otázka, jsem ráda, že tu nejsou dredheaďáčci jenom kvůli štýlu/parádě, krásná slečna

Na obrázku to možno vyzerá divne, také chábadielka alebo niečo také. Ale za týmto sú hodiny driny (3h len opravovanie + 3čkovanie nových dredov) sedenia, kecania. Samozrejme musíte mať človeka, ktorý vie drediť, nie len nejaký amatér, no najlepšie je ak to vieš ty sám. Ja to neviem, ale učím sa, žeby som si ich mohla sama opravovať. Ide o princíp hačkovania. 

Aká je starostlivosť o dredy?
 
"Dready by sa nemali prvý mesiac vôbec umývať. Dôvodom je ich uzamknutie. Neskôr by sa mali umývať raz za dva až tri týždne. Na umývanie dreadov vyberajte bylinné šampóny, najlepšie brezový alebo žihľavový. Ovšem bez kondicionéru, ktorý spôsobuje ich rozplietanie. Najdôležitejšie je šampón dobre vymyť, aby nevznikla svrbiaca vyrážka. Dorastajúce vlasy by sa mali zaháčkovať. Za aký čas, to záleží len na rýchlosti rastu vašich vlasov. Môžete využiť služby kaderníckeho salónu, ktorý tento „zákrok“ vykonáva alebo sa obrátiť na šikovných priateľov. "

Pre mňa dosť náročná, keďže ich nemám na celej hlave tak si musím osobitne umývať tie moje, používam len žilavový šampón. Prečo? Pretože dredám škodia kondicionéry, masky a rózne kozmetické parfúmované šampóny, jedine žihľava. A preto to používam aj na vlasy, na končeky si dávam masku, dredy si oplachujem tak raz za 2t aj za 3t, pretože keby som si ich umývala každý druhý deň ako vlasy, tak by sa mi tam dostali príšerky, lupiny..Prečo? pretože vlhkosť škodí dredom. Samozejme keď idem raz za mesiac na plaváreň tak to nevadí. Treba sa o nich starať, pravidelne tak raz za 2m - prehačkovať, pretože vlasy rastú a treba to dať dokopy aby sa nezjednotili a nevznikol jeden dred :D, ak kvôli estetike, krajšie vyzerá keď máte predsa pekne upravené ich ako také roztrapatené...

tu som mala nadpojené pseudo dredy - modré

tu som stiahla čiernu a dala som sa na zrzku♥

"Dready boli a sú odsudzované ako účes feťákov a vyvrheľov spoločnosti. Ale pravda je úplne iná. Dreadisti sú na svoje vlasy pyšní, je to ich pýcha. Dready budete mať také, aké chcete mať. Ak sa o ne nebudete starať, môžete ich mať plné lupín, ale to záleží len a len na vás."



Clody♥


18 komentárov:

  1. No, zaujímavý článok teda. :-D mne sa dredy aj páčia aj nepáčia. :-D napríklad páčia sa mi, ako ich máš ty na fotkách, keď sú napr. také akoby polovičné alebo ako to mám povedať, :D alebo proste tak, keď medzi normálnymi vlasmi, ktoré ešte nie súdredy sa nachádza pár dredov.. veď vravím, ako máš na foto. :-D alebo potom, keď má baba fakt dlhé vlasy a tak dredy. Takto vzhľadovo sa mi to páči, ale ja sama si neviem predstaviť, že by som si neumývala vlasy tak dlho. :-D príde mi to také nečisté...ale tak je to každého vec, kto si čo dá na hlavu, ja to neodcudzujem, len mi to umývanie príde také čudné no. :-D

    a na tej prvej foto, kde sú také neupravené mi trochu pripomínajú psa, ktorý je u rodičov :-D ten keď má takú dlhšiu srsť či chlpy tak sa mu robia takéto dredy. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha s tým psom si ma pobavila :D
      áno jasné chapem ta celu hôavu by som sa neodvážila aj ked nikdy nehovor nikdy :D

      Odstrániť
  2. Síce pochybujem, že si niekedy dám dredy (ale nikdy nehovor nikdy, že? :D) a ani nemám nikoho v mojom okolí, kto by dredy mal - napríklad o takej starostlivosti o ne som vôbec nič netušila! A myslím, že by si tento článok mali prečítať viacerí, pretože si to úžasne zhrnula a mám pocit, že mnohí majú pocit, že dredy sú práve znakom toho, že sa ľudia o svoje vlasy nestarajú a ani sa starať nechcú - ale je to pravý opak :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada že to to zmenilo názor na dredákov :D , no mali by si to všetci prečítať :D
      DAKUJEM ♥

      Odstrániť
  3. Mne se to hrozne libiii! Kdyz to ma nekdo pekne, upravene, stara se o to, tak je to super a libi se mi to, viz Selassie :D. ale zase si stojim za tim ze na to clovek proste musi mit proporce, "hlavu" kdyz to tak reknu, aby to nepusobilo divne, neupravene atd... :) i o tom to podle me je :) a taky o tom zivotnim stylu. Nebudu chodit jako panenka oblikana v princeznovskejch satickach, chodit na cajove dychanky a mit plnou hlavu dredu :D proste to podle me neni jen o tom ze se to cloveku libi, ale i ze k tomu ma nejaky cit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jasné musí mať k tomu cit :) ale mnoho ludi to ma preto lebo si mysli ze to je STYlE ale to tak nni je to LIFESTYLE a nie XAIRSTYLEE ♥

      Odstrániť
  4. Krása! Náhodou sa mi dredy veľmi páčia :D akurát, že niektorým ženám neslušia ale niektoré s nimi vyzerajú skvelo :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nikdy mi to nepřišlo jako účes feťáků, právě naopak! Ale bohužel pravdou je, že ne každý je umí dobře nosit a ne každýmu tak sluší.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Abych pravdu řekla, tak mně to přijde děsně stylové :D. Akorát bych na to asi neměla :D.. Viděla jsem jednou jednoho chlapa a ten měl dredy až po zadek :D.. Noo a kouknu se vedle něj a slečna to stejné. Děsně se mi to líbilo a věřím, že s tím je děsná práce. Navíc pokud někdo má celou hlavu a dlouhé dredy až po zadek :D. Já bych na to asi fakt neměla.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A mne sa to veľmi páči ak je to urobené naozaj kvalitne a nielen strapate neumyte vlasy spojené do jednej guce. Bohužiaľ so svojimi troma vlasmiby ssom nič podobné urobiť nemohla. Po prvé príliš riedke po druhé príliš jemné. No čo už život je plný sklamaní. Ale inak to vyzerá fakt super. Na iných

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem si svůj jediný a milovaný dred musela v únoru ustřihnout, protože mi ho nešlo zaháčkovat a spravovat. Neměla jsem nikoho, kdo by se mi o něj postaral, ale byl to super rok s dredem. Hrozně se mi dredy líbí a jedou bych je chtěla mít po celé hlavě. Žít v takovém tom spojení s přírodou, ale momentálně mám vlasy hodně na krátko, takže by to nebylo ani na napletení pseudodredů..
    Hold, budu muset počkat, až to zase naroste. :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥