štvrtok, 23. júna 2016

Moje prvé ...

Príjemný horúci deň vám prajem,
aj u vás je tak teplo? To je super, presne toto milujem ♥ Budem sa topiť vo vlastnom pote a slniť sa na slnku pri pive, ako mrznúť vonku a hrubo sa obliekať. Takže prajem vám ešte kopu krásnych slnečných dní, plný zážitkov a spomienok :)
Tento článok budem venovať môjmu tetovaniu, ako som sľúbila. 


20.06.2016 - pondelok - Poprad 
Pôvodne som mala ísť v utorok, ale sa to presunulo na pondelok 11:00. Tak Ok. kým som došla z môjho mesta do PP, zastavila som sa na nákupy do FORA(ako inak). Tešila som sa na to, ale trošku som mala aj strach. Moje kroky smerovali do NYgMA TATTO  STUDIO. Prišla som tam vytlčili nakreslili návrh , ktorý už som mala vopred pripravený a išli sme na to. Urobila som si na sedadle/ležadle pohodlie, mala som aj vankúšik takže som si ľahla nabok a moju nohu som nechala v rukách teterky Bambi (na fb má takéto meno, ak by ste náhodou o ňu mali záujem). 

Bolelo to ? žeby to bolelo tak to nie, bol to taký nepríjemný pocit na mojom kotníku, asi taký keď si holím nohy epilátorom, keď cítim, že mi to trha každý jeden chĺpok, ale tá tetetrská ihla alebo ako to mám nazať išla  ešte hlbšie a hlbšie, stále som sa snažila sústrediť na iné myšlienky, ale nešlo to, trvalo to len 20 min. Ale myslela som si , že to bude horšie. Samozrejme záleží aj od miesta na aké si dáte tetovanie.

Ako sa o to starám ?

"dobrá práca tetera je len polovica úspechu tá druhá je v tvojích rukách. O tetovanie sa treba starať, ale nesmie sa to prehánať"  

  1. týždeň, alebo 2 sa nekúpať, (len sprcha) - v sprce si nikdy neumývať tetovanie šampónom, iba mydlom (dezinfekčným).
  2. Tetovanie utierať kuchynskými servítkami, ie uterákom. 
  3. 1m Chrániť pred slnečným svetlom a nechododiť do solárka ani do bazéna
  4.  mastiť minieš minimálne množstvo. Masť len napomáa ojeniu a keď je jej priveľa tak to môže veľmi uškodiť. 
  5. mám špeciálne napísané kedy si mám to mastiť(konopná mastička), kedy mydliť(dezinfekčné mydlo)...
  6. Snažím sa to dodržiavať, keďže som exematička. zatiaľ nemám žiadne problémy a hojí sa mi to veľmi dobre žiadne červené fľaky ani chrasty. takže som spoko :)  



Prečo práve toto? - Je to mapa sveta, je to iné jedinečné pre mňa, Budem si tam zaznačovať farebné bodíky, kde som bola. Dúfam, že sa v budúcnosti dostanem ďalej ako je Európa. Potom tak  v starobe napíšem o tom ďalší článok, kde som bola....  

VY MÁTE TIEŽ NEJAKÉ TETOVANIE? AKÉ PREČO? POPRÍPADE PLÁNUJETE NEJAKÉ? 

8 komentárov:

  1. to tetovanie je dokonalé *_* Mojim snom je tiež cestovať a plánovala som také tetovanie, ale na isté bolesti som až moc citlivá a niečo takmer ani nevnímam čiže neviem zhodnotiť ako by tetko dopadlo :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně tedy to vedro už přijde moc :D. Jako joo, ať je teplo, ale když už pak nemůžu ani v noci spát, tak už je zle (navíc bydlíme v sedmém patře, takže tady je vedro ještě víc). Jinak Tvoje tetování se mi moc líbí. Podobné takto s mapou má i známý, ale ty tečky k tomu, to bude skvělé! ♥ To tomu dodá své :). Já nějaké plány měla, ale ty se postupně tak nějak rozplynuly :D.. Noo, každopádně už asi 5 let je sen dreamcatcher a nějak si ho dozdobit. Bohužel, než já se odhodlám, tak už ho má tolik lidí a to už se mi líbí míň :(. Tak se uvidí :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba sa spravne rozodnut ♥ dakujem :)

      Odstrániť
  3. Juuuj tak veľmi som chcela. No nikdy som nenašla odvahu na pichanie ihiel do svojho tela. A keď som konečne odvahu našla, a plánovala som si dať nejakú tú klišé ružičku alebo vlčicu nad zadok, obliala ma taká celulitída, že už by to teraz na mne vyzeralo skôr trápne než sexi. Nevadí, možno nabudúce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wau to musí byť zaujímavé tá vlčica .:)

      Odstrániť
  4. Já mam tři tetování. Jedno na ruce, druhé na žebrech a třetí z boku na prstu. Když mi tetovali žebra, tak to byl vážně zvláštní pocit. Jsem dost lechtivá a tak to bolelo a lechtalo zároveň. :D Nejhorší bylo se nepohnout.
    Tetování je pěkné, jen asi nesmíš na Madagaskar, ten totiž nevybarvíš. :D

    By Corra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na rebrac to ale muselo boliet :( au..... :D

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥