streda, 29. júna 2016

MOMS DIARY #6

Je to proste tak, niečo si naplánuješ a naraz to nevyjde. Prečo? Pretože zdravie je na prvom mieste a Ell je chorá. Takže to nevydalo. 
Dnes sme ráno mali cestovať do NR za tatinom, ale ako sme vstali dostala hnačku + zvracanie do toho, tak nebudem riskovať ozdaj neže mi dostane teplotku, cestovanie je predsa náročné, takže sa domka liečime. 
Preto som sa rozodla napísať článok, čo na to pomáha čo robiť / nerobiť:



Pred nedávnom mi kamka poslala tento obrázok keby náhodou a teraz viem, že sa mi zišiel, dr nám dala kvapky hylak + diéta + pitný režim+ PROBIOTIKÁ (veľmi dôležitá vec). Nie je to len pre detičky ale aj pre dospelých pred nedávnom som kašičky robila Paťkovi (žeby od neho to mala :D?). Všetko jednoducho napísané, ktorý mám uložený v mobile.  


vylúčiť


  1. mlieko, mliečne výrobky (výnimkou je materské mlieko!!! )
  2. tukové produkty
  3. vajcia, vaječné produkty
  4. mäsové produkty
  5. ťažké jedlá

PAPKÁME:

Mrkvová polievka:
500 g mrkvy očistíme, nakrájame na malé kúsky, pridáme 1 liter vody a varíme asi 1 1/2 - 2 hodiny. Rozmixujeme na jemnú kašu a nakoniec doplníme s prevarenou vodou do 1 litra, t.j. celé pyré aj s vodou bude 1 liter.
Pridáme 1/2 zarovnanej čajovej lyžičky soli. Podávame po lyžičkách alebo z fľašky s cumlíkom, na ktorom sme urobili dostatočne veľkú dierku.
Polievka má vplyv na prečistenie čriev a upokojenie črevného traktu. Odplavuje baktérie.
Ryžový odvar:
2,5 dkg ryže
500 ml vody vhodnej pre dojčatá
Ryžu rozvaríte domäkka a rozmixujete. Prevarenou vodou doplníte do 500 ml. Ryžový odvar môžete osladiť 2 dkg Glukopuru (hroznového cukru). 
Ryžový odvar možno pripraviť aj z instantnej nemiečnej ryžovej kaše.

Takže uvidíme, čo nám prinesú ďalšie dníčky, dúfam, že sa čoskoro vyzdravie moja malá sovička ♥ 
MÁTE AJ VY NEJAKÉ RADY/TYPY? TAK SEM S NIMI 

6 komentárov:

  1. To je super, si to možná taky udělám aby se mi pročistily střeva :). At je malá brzo zdravá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to přeju rychlé uzdravení! :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zbožňuju "maminkovské" blogy, mají něco do sebe. Hlavně už jen to, že i ostatním ukážete jaký to vlastně je bejt mamina. Strašně pěkně se to čte :)) tu polivčičku si asi udělám taky, ať se pročistím a odplavím z těla hnusy ;)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥