sobota, 23. júla 2016

boyfriend tag ♥

Nadpis hovorí za všetko. 
Inšpirovala som sa blogerkou, ktorá patrí medzi moje obľúbené. Tento tag mala na blogu --> ALFA Trošku o láske, partnerovi, čo a jak sa stalo. Možno sme nazačali ako klasický pár - láska na prvý pohľad. Skôr by som to nazvala láska na druhý pohľad. Spoznali sme sa ako deti. Potom sme boli kamaráti a až tak je z nás párik/rodinka ♥ 

Aj keď musím odložiť svoje krídla
Keď sa v jej labyrinte zamotám
Energia, keď ju cítim
Eufória, keď ma chytí
Moje ruky na jej riti
Mám ju
. (Majk Spiri-JU)
„Miluješ, pretože miluješ. Pre lásku niet dôvodu.“
– Antoine de Saint-Exupéry

Zdroj: http://citaty-slavnych.sk/autori/antoine-de-saint-exupery/?q=30025
„Miluješ, pretože miluješ. Pre lásku niet dôvodu.“
– Antoine de Saint-Exupéry

Zdroj: http://citaty-slavnych.sk/autori/antoine-de-saint-exupery/?q=30025
 
„Miluješ, pretože miluješ. Pre lásku niet dôvodu.“
– Antoine de Saint-Exupéry

Zdroj: http://citaty-slavnych.sk/autori/antoine-de-saint-exupery/?q=30025
„Miluješ, pretože miluješ. Pre lásku niet dôvodu.“
– Antoine de Saint-Exupéry

Zdroj: http://citaty-slavnych.sk/autori/antoine-de-saint-exupery/?q=30025
  • Ako ste sa zoznámili? - Zoznámili sme sa už dávno ako deti. Asi keď sme mali 6 rokov. Na jednej návšteve, kde nás zoznámili naši rodičia, ktorí sa už poznali. Takže sa poznáme od malička. Ale paktovať sme spolu začali neskôr. Najprv sme boli deti. Potom kamaráti a až tak sa z nás stal párik. Kto by to povedal, že skončím s kamarátom, ktorého poznám od malička? Tak to asi malo byť. 
  •  Čo ťa na ňom ako prvé upútalo? - že je iný ako ostatní muži. Má v sebe niečo, čo žiaden iní nemá. Bol pre mňa taký tajomný a chcela som ho spoznať viacej, nie len- ako sa máš? čo nové? Priťahoval ma aj svojou mužnosťou, to ako vyzeral (vyzerá:D). PATRIK: (10 min premýšľania:D) "Kedy pred 20timi rokmi čo som ťa prvý krát videl?" :D - páčila si sa mi, bola similá.
  •  Kedy a kde ste sa prvý krát pobozkali? - No musím sa priznať, že ešte som bola vo vzťahu s ex. Proste ma zviedol a bolo. Kedy to bolo presne to neviem, kde ? - bolo to u mňa doma na gauči :D. Bol to taký iný bozk, vášnivý a romantický, ktorý ma totálne dostal a bola som v rozpakoch. PATRIK: "v obývačke pred troma rokmi."
  •  Je nejaký okamih, na ktorý v dobe prvých stretnutí nikdy nezabudneš? - PATRIK: "veľa takých momentov si pamätám. Keď sme chodili ešte s našimi rodičmi na výlety, vtedy bolo super. Pamätám si spoločné chaty, ktoré sme prežili alebo stužková . A ako si mi oznámila, že si tehotná na toto nikdy NEZABUDNEM." JA: tak ako povedal, je ich veľa. Máme spolu pekné veci prežité:)



  •  Ako dlho ste spolu? - Sme spolu od 09,04,2014. ("oficiálne" sme sa dali až dokopy vtedy) Presne 837 dní. Viete skadiaľ viem presný počet dní? Nie?, stiahla som appku do mobilu, kde mi píše presný počet dní, koľko sme spolu mám na displeji podlhovastú lištu, kde mám fotky nás dvoch tvári a v strede ♥, kde je napísané číslo, koľko sme spolu. LOVEDAYS
  • Žijete spolu alebo oddelene? - žijeme  spolu, ale nie vo vlastnom. Sme jak mravčekovia raz tam, raz tu. Chceme si nájsť, vlastne hľadáme už svoje vlastné bývanie od sept-okt-nov, ale zatiaľ nič nesedí/nevyhovuje nám. Musí prísť ten správny, tam kde sa budeme všetci cítiť bezpečne, dobre a hlavne útulne. 
  • Kto má hlavné slovo ? - samozrejme že patrik haha :D PATRIK: "JA" 
  • čo sa mu na tebe najviac páči/nepáči? - PATRIK: "oči, keď si zlatá, milá, tancuješ, pracuješ na sebe. Keď si spolu pozrieme film, keď sa tulíme spolu. Keď je poriadok, keď ta niečo popýtam a ty to splniš. Nepáči sa mi, že sa bojíš robiť odvážne a hodnotné veci a neupratuješ za sebou. :D" JA: brada, jednoznačne brada sa mi na ňom najviac páči a potom to telo. Nepáči sa mi, keď sa chmúri, tak sa špeciálne mračí a ten pohľad. Božéééé..

  • Divný zvyk? PATRIK: škrabeš sa (mám exém po rukách), dávaš si vlasy do čupky. JA: hraje sa so svojou ofinkou, keď rozmýšľa. 
  • Zviera, ktoré sa podobáme? - PATRIK: lama, JA:"papagáj - kakadú:D". 
  • Aké máme prezývky? ja: Clo(Klo), PATRIK: paťo, patrik...
  • Páčim sa ti aj nenalíčena? - "závisí od toho ako si oblečená, vlastne od mnohých faktorov. Ale keď si čisto nenalíčená no dobre Ok." 
  • Obľúbená pesnička?- JA: lean on major lazer (správne) PATRIK: prago union zakazany ovoce  (správne)



                                                                     

10 komentárov:

  1. Je super že si svoju lásku našla už v takom mladom veku. Budete spolu dlhšie a o nič ste neprišli. Ja som bohužiaľ to šťastie nemala, a už som mala o nejaký ten rôčik viac, ale to je osud, asi s tým nič nenarobíme. Držím palčeky nech vám to šľape aj naďalej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všteko zlé je na niečo dobré ;) dakujeme aj my vám :)

      Odstrániť
  2. Jůů, to je pěkný TAG a některé odpovědi mě dost rozesmály :D. Do otázky, co se Páťovi nelíbí, by sedly i ty Tvé hala bala drdoly, jak si mi psala na blogu :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj, veľmi pekný TAG. Už dlho som si neužila čítanie takýchto článkov ako teraz :)

    ♡ * Family trip * ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  4. you and your BF looks so cute together :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥