piatok, 8. júla 2016

Chcem zmenu mám ju...

Pekný letný večer,
ako by som začala môj NTB : je v oprave a tento článok píšem z priateľovho ntb. Raz dávno som vyliala na neho pivo a prestala mi fungovať zopár tlačidiel a to tie najpodstatnejšie - G H backpage (neviem či to dobre píšem,) pomaly reagoval plus sa mi sám o seba preinštaloval windows, z čoho som bola sklamaná. Ani si nepredstavujte ako som písala články, alebo ako som fungovala na ntb. Tie písmenka som si kopírovala a mazala som s delete, mala som na to nervy. Dúfam, že sa z toho dostane a dá sa čoskoro doporiadku. Ani preto som nemala náladu na písanie blogov.  

Zmenila som dizajn blogu. Zase. Neviem prečo, nenašla som sa v žiadnej šablóne. Zatiaľ v tejto. Keď pozerám rôzne blogy, tak majú skoro rovnaké(nie všetky). Len čierna farba a biela k tomu jednoduchý nadpis a koniec. Pre mňa je to bieda. Žiadna kreativita originalita. Samozrejme ani v tom, keď sa stiahne šablóne :D Keď si nájdem čas cez letné dni tak si k tomu sadnem a pohrám sa so všetkým. 

Inak od 1.7. sme si začali písať denník, čo sme robili každý deň. Je to zaujímavé. Každý večer pred spaním si za to sadnem/e a píšeme alebo čmárame do neho. Čo sme robili, zažili, alebo jedli. Proste všetko čo sme robili cez deň. 
ZAJTRA  odchádzame na TOUR DE SLOVAKIA II. Takže celé 2 dni sme sa balili, hádali, dumali, rozmýšľali a už konečne sme pobalení, vychystaní. Koláč nepečený na cestu, hračky zbalené. Hlavy na  krku máme tak môžeme ísť. Potom ako prídeme z ciest čakajte o tom článok.

(minuločný tour de slovakia)

8 komentárov:

  1. Veľmi pekný dizajn. :) ja mám tiež už taký obyčajný jednoduchy, neviem nejako sa mi to zapáčilo a ja zas nie som nejaky talent na vytváranie dizajnov :D
    S tým denníkom je to super nápad. A užite si to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se to líbí! Konečně něco jinýho!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dizajn super. Ja však tiež patrím medzi tých lenivých, ktorí nejako dizajn neriešia. Asi by som aj mala, ale keď ja som taký technický antitalent, že pri poslednej zmene som musela dva dni dávať všetko do poriadku, pretože mi kompletne poprehadzovalo články a obrázky. A tak som verná čierno bielej. Hmm...možno výhovorka?
    A s tým vylievaním vody a kávy na ntb som rada že nie som sama. Môj chlap sa na mňa preto stále hnevá, ale asi ma nevymení v zmenárni. Čo už, iná nebudem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja zase stále niečo mením ale s tým som spokojná :D

      Odstrániť
  4. Tento Tvůj design byl a je asi můj nejoblíbenější, taky se mi k Tvému blogu moc hodí! :) Já jsem taky víc taková barvičková, takže si nedokážu představit, že bych měla jen černobílý dess :D. Doufám, že Tvůj notebook bude v pořádku nebo už je (dlouho jsem tu nebyla a toto je první článek, který jsem si po delší době přečetla, tak mě když tak omluv :D).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no môj ntb nie je v poriadku ani teraz ani necci vedieť ako píšem články :D

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥