piatok, 19. augusta 2016

orol lietá za svojim snom

Po dlhšom čase vás vítam pri novom článku.
Leto je v plnom prúde a ja si ani neuvedomujem ako to rýchlo beží. Stále niekde chodíme, cestujeme, spoznávame. Síce mi to nepríde ako leto, lebo ak pozriem na minuloročné leto, tak bolo horúco a topili sme sa tu z tých slnečných lúčov, kúpali sme sa v bazéne, nosili slnečné okuliare. A teraz?  Každý druhý týždeň vyberáme gumáky tepláky a šušťačky. Pred pár dňami som musela ell dať čiapku tak sa nám pod Tatrami ochladilo. No a na ďalší deň sme mohli dať na seba plavky. Katastrofa to počasie. Medzitým som sa prechladla a akurát sme mali ísť s deťmi na kúpalisko a aha ráno teplota a bolesť hrdla. Inak chcem si kúpiť mačku, áno chýba mi domáci mazláčik po desiatich rokoch čo som mala psíka Maxa, teraz to na mňa prišlo a chcem mačku. Kamoška daruje zrzku(čisto pre mňa), tak dumam nad tým.



A teraz ideme k tomu najpodstatnejšiemu.. Jedna etapa života sa nám končí a začína niečo nové. Po takmer dvoch rokoch v hlavnej úlohe MAMA♥ Ell o týždeň nastupuje (viac ako o týždeň) do jasiel, ja sa idem pustiť do vlastnej kariéry, práce, po čom som od detstva túžila až nakoniec sa to podarilo. A teraz to konečne doletelo. Zvláštne zmiešaný pocit - očakávanie, obavy, radosť, nádej, vzrušenie. 
Už ako malá som sa hrala na učiteľku. Žena je tvor velmi (po)div(n)ý. Vlastne medzi ,,ňe" patrím aj ja. Vlastne som aj vyrastala v učiteľskom prostredí. Možno aj za to sa to do mojej hlavy dalo. "Prečo práve učiteľkou? Veď tie deti sú hrozné, ja by som na to nervy nemala... " Mňa by zase nebavilo sedieť v kancli a čumieť do papierov alebo niekde makať za pasom. Treba robiť to čo človeka baví. Mňa ta práca napĺňa, keď vidím tie deti aké sú šťastné, niet o čom. Tá práca vám dá niečo do života, máte z toho výsledok, robíte niečo pre deti, učíte ich vlastne vychovávate. Neviem si ani inú prácu predstaviť. Takže ak mi niekto povie, že sa to nedá, nemá na to, pokladam to za výhovorky. Áno aj ja občas revem do vankúša vlastne pred PMS sa to u mňa deje. Chcem tým v skratke povedať, že treba si plniť svoje malé i veľké sny. Napíšem zopár afirmácií, ktoré mi pomohli:

  • mám sa rada a príjmam sa taká aká som 
  • vo všetkom, čo robím sa mi darí
  • všetko hravo zvládam 
  • obklopujem sa skvelými ľuďmi, ktorých mám rada
  • vládne vo mne pokoj, harmonia, láska, šťastie
  • slobodne a naplno dýcham


Moje najbližšie dni sa budem baliť do Nórska. Plán cesty máme spravený. Slovná zásoba vytlačená(áno viem aj po anglicky), je to podobné ako v nemeckom jazyku. Ubytko cez airbnb. Teším sa na to balenie hlavne.  
PS: No určite ako prídem z Nórska, tak čakajte o tom článok.

VY MÁTE AKÉ LETO?

8 komentárov:

  1. Skvelé čítať takéto články, keď vidím ako sa blogerkám darí a plnia si sny.. :-) ja keď som ešte chodila do školy, vždy som si predstavovala, že budem robiť niekde v kancelárii, za počítačom, budem mať kľud, pokoj, ticho.... a teraz mi to niekedy ide dosť na nervy, proste som poldňa zavretá sama, občas príde šéf na kontrolu, či je všetko ok... ako ja nemám problém byť sama, ja som od malička bola ten typ, čo je radšej ticho a sám si robí svoje veci, ale vidím na sebe, že ak som takto sama dlhšie, tak to vidno najmä na mojej skleslej nálade.. ale tak zas všetko má svoje výhody aj nevýhody. :-) a tiež keď som bola ešte maldšia tak som chcela najprv robíť určiteľku v škôlke, ale veru neviem či by som to zvládla. :-D tak tebe držím palce, nech sa ti to podarí a nech sa darí aj naďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jůů, závidím Norsko a určitě se budu těšit na článek a fotky! :)
    Když nad tím tak přemýšlím, tak já měla prázdniny takové všelijaké (mám před sebou tedy ještě měsíc).. první měsíc jsem "zabila" učením a teď se nějak nedokážu pořádně vzpamatovat. Byla jsem jen na fesťáku, za který jsem ještě vděčná, ale jinak vůbec nic.. a celkem mě to i mrzí :/. Ale doufám, že ještě něco dopadne. V týdnu má přijet na pár dní kamarádka z daleka, tak doufám, že aspoň s ní to bude víc jak průměr :D. Není to stěžování, je to má chyba, že si neužívám volna, ale nevím.. prostě nic není.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už sa ide na to , dakujem velmi pekne :)

      Odstrániť
  3. Ach, to Nórsko ti tak závidím! V dobrom samozrejme, tak si to tam poriadne uži! To s tou učiteľkou si to veľmi pekne napísala a určite to bude o inom, keď aj teba tá práca bude baviť, deti ťa budú mať radi nie ako keď som chodila na školu, učiteľka bola stále nervavá, všetci sme si to odskakovali a no... na tie hodiny sa s krátka nikto netešil xD Mačičku by som aj ja chcela, lenže pokiaľ ešte bývam s rodičmi asi ťažko lebo mama má na mačky alegiu :/ Ale tak halvne, že si leto užívate !
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež som kedysi mala sen stať sa učiteľkou, a to nielen kvôli dvom mesiacom prázdnin, ale tak nejak som chcela deti učiť byť lepšími ľuďmi. No neviem, či by som to zvládla a neprizabila ich hneď v prvý deň, keď som videla, čo dokázali vyviesť s mojou tetou, ktorá bola dosť ostrieľaná. Ale aj tak si myslím, že je to super povolanie, ale keď je naozaj dobrý učiteľ. Ja mám skoro samé zlé spomienky na tých svojich, nemala som žiadnu takú osobnosť, ktorá by sa mi nejako zapísala do spomienok. Možno aj preto som sa toho sna vzdala a šla niekam inam. Veď aj knihy musí niekto predávať.
    Ale i tak si stále hovorím, že nič nie je stratené a nie som taká stará na to, aby som si spravila pedagogické minimum. Nič za to nedám, a niekto tým deťom musí ukázať o čom je život.
    Držím ti palce, nech ti to vyjde a snáď sa so svojimi skúsenosťami pochváliš aj v niektorom z článkov. Budem sa tešiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj tebe napodobne držím palce :) , dakujem velmi pekne,

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥