sobota, 10. septembra 2016

Nórsko - II.časť

Ahojte kamošky a kamoši.
Píšem presne o 22:44 článok, som zvedavá kedy bude aktuálny. Keď mi Ell spí a chlop je na pive kamkymamky nemôžu dojsť na vinčo, tak som si porobkala veci do práce (aspoň sa nenudím). Áno aj mne sa začal školský rok. Ell bola prvýkrát v jasliach. Od osmej do pol štvrtej tam trávi svoj čas s tetami(ako sa u nás volajú). Čo sa týka práce, páči sa mi tam veľmi, len sa ešte musím dostať do režimu, pretože tento týždeň bol zoznamovací, opičí alebo ako to nazvať. Mám krásnych druháčikov až 36, áno z druhého poschodia sa dostať na prvé do jedálne dá s nimi zabrať a hlavne ich utíšiť no za týždeň som sa to naučila. Pamätám, keď som bola malá písala som si triedne knihy, čmárala som si ich. A teraz to prišlo, presne to robím len na ostro. Áno mám na starosti aj triednu knihu ako vychovávetľka heh. Plus hľadáme si podnájom v tomto podtatranskom mestečku, takže uvidíme čo sa nám hodí a čo si hlavne môžeme dovoliť. No ale teraz k článku -> Nórsko. Viem mohla som skôr, lenže na môj ntb nemám nervy, tak teraz sedím za Patrikovom Macbooku, to je úplne iný level na niečom takom písať. Ani na ňom poriadne neviem robiť lebo je totálne iný ako tie Windows systémy, ale učím sa. Možno tu budem sedieť do rána. 

aj takýchto Vikongov stretnete
4.deň - Preikestolen
Kde som to bola? V oblakoch? V krajine zázrakov? Orol si lietal, orol bol voľný ako vták.(prečo orol?, pretože mám priezvisko blízko tochto zvieraťa).  Varili sme si jedlo v Gass Bag, neviem čo som to spomínala, v takej plynovej bombe alebo ako to mám nazvať, inak by sme v tej drahote tam neprežili. Počasie nám tam veľmi pekné vyšlo, priam prekrásne. Po celý čas nám svietilo slniečko, ako môžete si všimnúť na fotkách. Na preikestolen sme šľapali stále po veľkých kameňoch, skalách a stále hore kopcom, našli sa ľudia ktorý sa kupkali vo fjordoch alebo len tak voľne stanovali, keďže je to tam povolené. Vyvýšenie malo cca 700 mnm. Určite ste už o tom mieste počuli alebo videli. Neviem ani ako to nazvať, bolo to tak krásne miesto, cítila som sa božsky, veľmi! Mimochodom, čo sa týka benzínu, tak najlacnejší je v nedeľu v noci-večer alebo v pondelok ránko. Užite si fotky:

známa skala

Paťuško na vrcholku

varili sme si obedík

levituje či ako sa to vraví

just chill
Ostatné dni-
Prestávky sme si robili hocikde, zastali sme pofotili navarili a išli sme ďalej. No najhoršie bolo na prekliatom ostrove ako som to nazvala, pretože tam sme skoro cele dopoludnie a celý večer blúdili skončili sme s blúdením okolo jedenástej, aj tak sme nedošli tam kde sme mali. Boli sme nervózny, unavení, hladní no hlavne stratení. Keďže na automape nám ukazovalo len jednu cestu hore jednu dole mysleli sme si, že to bude jednoduché. No mapa mala dosť veľkú mierku a tak miesto tých dvoch cestičiek ako sme neskôr zistili bolo mnoho ďalších, ktoré na mape neboli zobrazené. Putovali sme dole na najjužnejšie miesto v Nórsku, ani na slovensku som tam nebola, ale v Nórsku už áno. Zaplatili sme si vstupné 5ONOK na jedného, v tom sme mali zahrnuté múzeá, ale aj kávičku v tekej milej a príjemnej reštaurácií:). Na tomto krásnom mieste sa nachádzal maják. Na ktorý sa dalo vyjsť až hore. A pozrieť si to krásne okolie. 
majáčik

výhľadík 

naše varenie :D 

 mestečko, kde sme sa prešli

PRÍRODA TI DALA SNY, ABY SI ICH USKUTOČNIL
Na tejto fotke je bambusová kefka. Patrik rozbieha e-shop s motivačnými bambusovými kefkami. Už čoskoro o tom viac infošiek. Takže to bol posledný článok o Nórsku. čakajte ešte z tripu videjko, ktoré Patrik strihá a neviem kedy sa dostane na internet tiež vás budeme tom informovať ľudkovia moji. Máme ešte viac fotiek a ešte viac zážitkov a krásnych momentov, ktoré sme tam zažili.

Prajem pekný slnečný dníček♥  

6 komentárov:

  1. Super výlet! A moc hezké fotky. To muselo stát za to:) Také bych se tam jednou velmi ráda podívala :) Hlavně na ten Preikestolen.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, Nórsko je naozaj krásne! :) Nádherné fotky :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky:) to musel být zážitek :))

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥