utorok, 4. októbra 2016

A tieto poznáte?

Ahojte kamoši a kamošky, alebo skôr tehuľky, snažilky a maminky? No proste AHOJTE ľudia-človek.
Keďže môj blog je tým zaujímavý, že som mamička(aha), tak chcem vám predstaviť web stránky o mamičkovaní, fórach, ktoré poznám a chcem sa s vami o ne podeliť a napísať pár teplých slov... či už nespadáte pod tú skupinu aj tak raz do nej budete patriť takže tak či tak v nej budete čiže vám to neuškodí si to prečítať. Ale pred tým musíte byť na to psychicky pripravení, pretože sa tu dozviete viac informácií, aj ktoré nechcete vedieť alebo ktoré ste ani nečakali, že sa dočítate. 


Určite ju každý pozná. Všetky ženy na tejto stránke majú na všetko odpoveď a keď sa na niečom nezdodnú tak je veľká kauza, milión komentárov a lajkov. Klásť tam môžete rôzne otázky: "mám rysky robiť na sylnom či slabom plameni, čo mám mu dať do dažďa pršiplášť alebo dáždnik? Môžem počas kojenia piť a jesť?"Obľúbené slovíčka na modrom koňovi sú: závisť, karma, ukameňujem ťa... 
10 typov užívateliek na MK ako napísala super žena-matka a musím to tu dať pod pseudomenom HIPSTERKA(zbožňujem jej názory,nápady,myšlienky a dúfam že ma nezabije, že som to tu dala :D):
1. Tiché pozorovateľky. 
Tieto užívateľky majú prázdny profil, bez foto, prípadne všetko schované, nepripájajú sa do diskusií, ale obľubujú ticho lajkovať odvážne komentáre drzých kobýl. Pripadne ani to. Skratka sú ticho, vyhľadajú si, čo potrebujú a idú opäť tichučko preč. 
2. Trollky-vyrývačky
Dokonalé matky, priateľky, dcéry, svokry, ktoré sú neomylné ale z vlastnej roztopaše nás radi upozornia na to, aké sme my ostatné zlé, neschopné a primitívne. Jediná ich pravda je pravdou sveta, my všetky ostatné sa mýlime. Ak je trollka mäsožravec, určite vypisuje v skupine "vegánske recepty". Ak je trollka svokrou, určite vypisuje a obhajuje všetky svokry sveta v skupine "Neznášam svoju svokru". A ak je trollka tučná, nadáva všetkým vychrtlinám v skupine "Chudneme spolu". Ich posty nelajkujú tiché pozorovateľky alebo ostatné trollky. Pozor! Tichá pozorovateľka môže ľahko v rámci svojho cyklu morfovať na trollku-vyrývačku 
3. Bazárky
Svetríky, bundičky, tehu oblečko (lebo napísať cele slovo tehotenské, by im trvalo dlho a čas sú peniaze), vestičky, tričenka, nohavice(z toho bohužiaľ nejde zdrobnenina spraviť), satičky, obličky, skratka všetko na predaj. Kupujte, kupujte rýchlo a keď nekupujete aspoň spravte ten povestný "kuk" do ich bazárika. Sú to také milé užívateľky, lebo ak zaplatíte na čas, nemusíte sa ničoho báť. Majú aktivovaný PLUS VIP EXTRA PRO MEGA PLATINUM GOLD a neradno sa s nimi púšťať do verejného sporu, pretože sú to chlebodarkyňe naších adminov.
4. Ambasadórky
Slušné úžívateľky, ktoré celkom nenásilne každý deň dajú aspoň 5 príspevkov o tom, aký perfektný džús pili dnes, čo s ním zažili a ako si spolu vyšli na prechádzku a ako si pokecali. Celkom nenásilne sa objaví kozmetika, ktorú zastupujú v ich článku o bábätku. Je to tam tak prirodzene vsunuté ako reklama na antibakteriálny gél na konci Jarošovej pesničky. Nie je vec, výrobok, ktorá by ešte nemala svoju ambasádorku. Už zachvátil celého koňa no prečo asi?
5. Sebkomaniačky
Každý deň/týždeň spravia sebku( selfie) Podľa ich sebiek vieme, že majú krásny, nádherný, dokonalý život, aký my chudery nikdy mať nebudeme, pretože keby sme mali tak si určite tiež robíme sebku pri každom údere nášho srdca. Ak sebkomaniačka práve zdieľala svoj outfit so zdechnutou pravou líškou na krku a my ju upozornime na to, že tie zvieratá trpia, tak sme si to len vymysleli, pretože jej závidíme. Každý predsa vie, že líšky sa totiž radi zvliekajú zaživa z koze aby potom mohli milej sebkomaniacke dopĺňať jej neandertálsko-kromaňonský outfit.
6. Hypno-eko-mamy
Tzv. pazušníčky, rodia zásadne do vody, pri meditačnej hudbe z Indie, deti nosia v šatke, alebo v ergonosiči. Ak ste svoje dieťa odfotili v chodítku, upozorni vás že ste si z dieťaťa spravili kripla. Vy to už dávno viete, lebo ste si po piatich minútach z chodítka vytiahli zvonára u Matky Bozej, vykriveného a plačúceho od bolesti, z toho diabolského vynálezu zvane chodítko. Ich deti nosia jantárové náušnice, jantárové náhrdelníky, jantárové okuliare a matka si určite potajme drví jantár a šňupe ho aby bol potom aj v mlieku. Neznášajú matky, ktoré prestanú kojiť skôr ako dieťa dovŕši osemnástku. Dudle spaľujú pohľadom cez displej telefónu/počítaču. Všetko musí byt ergo bio eko a energeticky v poriadku. Ak im chcete urobiť radosť, môžete im tajne poslať batikované srdiečko.
7. Zberateľky
Zbierajú panáčikov z Lidla alebo Kauflandu, nálepky z Billy, pečiatky z Lindexu, body na zlacnené hrnce, pripadne zvieratká z Kindervajíčok a samozrejme nálepky do sezónnych albumov. 
8. Kutilky a pekárky
Handmade handmade busyboard quiet book handmade rawcake bez glutenu, bez cukru, bez vajíčok a bez chuti, torty, dobrotky, mašličky na cumlík a postieľku. Svoje výtvory vôbec nepostujú na to, aby sa chvastali. Väčšinou sú to veľmi skromne panie, ktoré patria zároveň aj do skupiny bazáriek. Nám obyčajným smrteľníčkam, čo si namiesto sprchy obraciame gaťky, lebo nestíhame o 15:00 ani tu kávu z rána, tak skratka nám spôsobujú obrovské komplexy. Niekedy sa však tromfneme, uvaríme niečo a dáme si to akurát tak do chladničky a nie na blog, lebo sa na to ani nedá pozerať. Ste však pre nás obrovskou inšpiráciou pokiaľ Vaše výrobky samozrejme nie sú fejky.
9. Gýčové kráľovné
Tu sa len spýtam: cyklámenová, fialová so zelenou? Trblietky a porcelán? 
Odvážné kráľovné svoj daný výrobok nazvú vintage, ale.....: Moje (očné) nervy! Však to je gýč kolotočársky.
10. Prudérne a seriózne užívateľky
Humor, čierny humor a nedajbože cynizmus/sarkazmus sú ich najväčší nepriatelia. Všetko berú príliš vážne a ak aj poviete niečo vtipné, povedia, že ste trápne. Majú talent na vysvetľovanie vtipov, takým spôsobom, že sa potom pýtate sami seba na zmysel života a vesmíru a kam to všetko smeruje. Zistíte, že všetci smerujeme, tam odkiaľ sme prišli....
Najlepšie hlášky na koňovi:
"Jááj zbožňujem tie komenty typu..ako sa vyjadruješ..ved si žena,matka..Viete čo?,.Ja napríklad aj prdím..:grinning: PS:deti to nijako nepoznamenalo :slight_smile:"
"Mám roztomilé deti..kričia z izby..Mamíí,pod sa odvážiť..chceme sa zasmiať...:grinning:"
"Pozeráme si MK spolu s Tamarkou. Bábätká aj väčšie detičky. Tak sa jej pýtam, či by chcela ešte súrodenca. Jej odpoveď ,, Mama to sa mňa nepýtaj, ale pracujte s tatom na tom. Načo si ho pustila na hokej?! Mohlo to byť už dnes večer,, :grinning: Ja žasnem kde sa to v nej berie"
"Existuje 5 živlov. Oheň , voda , zem , vzduch a nasratá žena :sweat_smile::sweat_smile:"
"Milačik sa ma opýtal, prečo nie je upratané, keď som celý deň doma.
Ja som sa ho opýtala, prečo nie sme bohatí, keď je celý deň v robote!"
Tento názov ma stále najviac zaujímal, lebo to nebol typický názov SUPERMAMIČKA alebo PERFEKTNÁ MAMA, IAMNUMBERONEMOM, Máte tam články, fóra, recepty a čo je super môžete tam aj vy písať články ktoré spadajú pod určitú kategóriu. Zopár článkov mám tam aj ja. A vlastne mohla by som v tom pokračovať ďalej v písaní celkom ma to bavilo. 
Keď si prečítate vrchný článok, tak tento názov stránky nie je až tak zaujímavý. Vlastne sú tam veľa otázok, na ktoré sú vážne šialené odpovede, až sa vám zakrúti v hlave a potom môžete aj uveriť tomu čo tam píšu a vy už nebudete hlavou pri zmysloch ale niekde inde. Občas na fb dajú pekný obrázok s pekným obrázkom. Ale inak nič moc. Takže overuj  ale preveruj a tu platí, never všetko čo je na internete napísané.
Facebook skupiny
O tom ani písať nemusím je ich mnoho. A tie sú fakt šialené. Dajte si pozor lebo tu sú niektoré ako pirane pijavice kravy alebo opice? Supermatky na vás vybehnú a znosia pod čiernu zem, lebo to nerobíte tak, ako ony. A tu nie ste chránení nickmi, tu ste pod svojím meno. Keď vám niečo okomentujú: "Veď ti to to dieťa raz vráti. Karma je zdarma.Chúďa tvoje dieťa. Staraj sa o dieťa....", 

Je ich omnoho viac no ja som vybrala len tie, ktoré sú známe, ktoré mám rada, na ktorých sa zasmejem znervóznim a tak, ak poznáte tiež nejaký zaujímavý web sem s ním. Som rada, že ste si to prečítali možno zasmiali a možno chytali za hlavu. No platí pravidlo never všetkému čo je na internete :D. 
Pekný zvyšok dňa. 


8 komentárov:

  1. Osobně mě nejvíc dojímá argument: "Vy nemáte děti, vy tomu nerozumíte," nebo "Vy jste ještě mladá, vy tomu nerozumíte." Takže to chápu tak, že ve chvíli, kdy vyprdnu dítě, tak automaticky dostávám nějaký patent na rozum, kterým budu pak celý život ohánět? :D

    Jinak se snažím těmto diskuzním fórům a skupinám vyhýbat, protože bych z toho prostě zblbla. Jednou jsem se do jedné matinky ochranářky obula, protože se ona zase obouvala veřejně do nějaké mladé maminky, která napsala příspěvek ve smyslu, že musí používat umělou kojeneckou výživu, protože prostě její prcek mateřské mléko odmítá. To bylo řečí, jak svému "mimískovi" ubližuje, že není pro matku nic lepšího, než když může kojit svého "mimíska" (a jak říkáš ty, nejlépe až do osmnácti), a že svému dítěti upírá toto právo... no a nějak si pak dovolila vlézt té mladé mamince na profil, kde viděla právě fotku chodítka, a už to jelo: "Nejenom, že ho krmíte takovými sračkami, ale ještě mu ubližujete chodítkem, budete mít akorát mrzáka, a bude to Vaše vina!!! Vám by to dítě měli sebrat, a blablabla.." Tak jsem dotyčné oponovala tím, že já jsem také "odkojená" Sunarem, protože jsem mateřské mléko odmítala, také mě mamka dávala do chodítka a ŽIJU, a jsem poměrně i normální a zdravá. Na to mi pak paní napsala jenom "Vy nemáte děti, vy tomu nerozumíte," a ukončil diskuzi. Ještě si mě pro jistotu zablokovala, asi abych ji nemohla vystopovat a poslat ji balík s kojeneckou výživou na rok. :D

    Andrea z www.my-blonde-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heh zaujímavý príbeh si mala :D
      dakujem

      Odstrániť
  2. Aj keď nemám deti, článok ma pobavil. Nemyslela som si, že sa nájde toľko typov žien na fóre. :D

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež keďže nie som mama, tak ma aj prekvapilo, že ich je toľko. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jujuj, to poznám veľmi dobre. A tie super úžasné rady, ak sa nejaká zblúdilá mamička trúfne niečo opýtať... hneď je za blbú, hlúpu, nekompetentnú, a sociálku a políciu na ňu. A je jedno či ide o MK alebo o FB rôzne mamičkovské skupiny. Ale človek sa tak pritom zasmeje.
    No musím povedať, že odkedy som matkou, tak dosť často behám po týchto weboch i rôznych mamičkovských stránkach a tu tam si prečítam nejaké rady. Len to je, že niekedy ma viac vystrašia ako mi poradia.
    Ale pri tvojom článku som sa pobavila a presne si to predstavila. Takto to naozaj funguje, a to je na smiech.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha aj ja som sa bavila ked som ho písala a dakujem :D

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥